DmC i övermorgon – se lanseringsfilmen

Robot
DmC i övermorgon – se lanseringsfilmen

På fredag släpps DmC: Devil May Cry. Lanseringsfilmen ser du redan nu.

#dmc-devil-may-cry-3


Medlem
DmC i övermorgon – se lanseringsfilmen

Ska bli trevligt och testa detta när det släpps, fann de tidigare underhållande men har aldrig gillat spel där man ska slå 50 gånger på en fiende för att de ska dö när de bara är skinn och ben.

Medlem

Hmm skumt att det är release i övermorgon, när jag fick hem det igår på ps3. Beställde från spelbutiken.se, dom verkar ha fått in det några dagar tidigare då. Det är sjukt kul iaf

https://www.spelbutiken.se/catalog/product/74166-dmc_devil_ma...

Medlem

Många spelare har iofs redan sagt vad de tycker på Metacritic och generellt tycker de som gillar de riktiga DMC spelen att det här suger. Om man inte vill att detta ska jämföras med serien ska man heller inte kalla det för DMC.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

DMC torde va ett av årets mest överhypade produkter.. i alla fall i min mening. 8)

Jag har sett lite gameplay och måste säga att det ser intressant ut(jag har inte kört några andra DMC spel).

Medlem

Spelet kom den 15 (igår) till ps3 och 360 finns att köpa på webhallen mf....

Medlem

Har bara kört första Devli May Cry och det var ett kort men bra spel. Som jag förstått det så är del tre den bästa och del två är enligt många en rejäl besvikelse. Av det jag sett från DMC så ser det mer ut som Bayonetta än Devil May Cry. Bayonetta var bra, återstår att se om detta har mer än bara en vacker yta.

1
Skriv svar