Activision "smickrade" av Disney Infinity

Robot
Activision "smickrade" av Disney Infinity

Företaget tar Disneys Skylanders-inspirerade titel med ro, hävdar de.

#disney-infinity


Medlem
Activision "smickrade" av Disney Infinity

Vad roligt att dom kände så :). Tänkte när jag läste det här första gången om det här spelet trode jag nästan att dom skulle stämma dom. Men det är ju nice om dom faktiskt ger dom tummen upp!

Det här va mig då fan oväntat :O. Men possitivt

De har förmodligen inget annat val, i vilket fall. Disneys jurister måste givetvis ha gått igenom allt sådant här flera gånger om innan de utannonserade satsningen, just för att undvika att ev. bli stämda.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

De har förmodligen inget annat val, i vilket fall. Disneys jurister måste givetvis ha gått igenom allt sådant här flera gånger om innan de utannonserade satsningen, just för att undvika att ev. bli stämda.

HAHAHAHA Vilken törlig sits sånna fall O_O! "Fuck we have no chance against disney!" Annars får dom väll musse pig på sig... Kolla bara southpark haha :D"

Medlem
Skrivet av slarron:
Skrivet av Sebastian Lind:

De har förmodligen inget annat val, i vilket fall. Disneys jurister måste givetvis ha gått igenom allt sådant här flera gånger om innan de utannonserade satsningen, just för att undvika att ev. bli stämda.

HAHAHAHA Vilken törlig sits sånna fall O_O! "Fuck we have no chance against disney!" Annars får dom väll musse pig på sig... Kolla bara southpark haha :D"

Don't fuck with Mr.Mouse

Medlem

"Plagiat är den uppriktigaste formen av smicker" heter det ju så det passar väl bra


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar