Kentucky Route Zero, Act I

Robot
Kentucky Route Zero, Act I

Ett grafiskt äventyr som frestar med dialogval och konsekvenser à la fjolårets bästa spel, The Walking Dead? Hur kan man motstå något sådant? Svar: Det kan man inte.

#kentucky-route-zero-act-i, #the-walking-dead-a-telltale-games-series


Redaktör
Ponny
Kentucky Route Zero, Act I

I'm getting one of these!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Givet! Tack för recensionen.

Medlem

Det är greenlightat på Steam, väntar bara på att det ska poppa upp där så blir det köp!


signatur

Nämen!

Medlem

Ser ut som något som skulle funka bra på plattan

Medlem

Blir definitivt ett köp när det kommer ut på steam. Ser grymt stämningsfullt ut.

Medlem

Ser riktigt bra ut, får lite Another World vibbar om man kollar på det grafiska.

Medlem

Another World, Flashback eller A Cruise for a Corpse, tänkte jag på när jag spelade det. Men här gör man lite mer med polygonerna, på ett snyggare sätt.

Medlem

Och ja, jag har redan förbeställt alla fem episoderna - $25 känns som ett fynd.

Medlem
Medlem
Skrivet av Struggle:

Det är greenlightat på Steam, väntar bara på att det ska poppa upp där så blir det köp!

Skrivet av tirim4:

Blir definitivt ett köp när det kommer ut på steam. Ser grymt stämningsfullt ut.

Om jag känner steam rätt kommer dock priset att gå 1:1 med euro istället för dollar..
Det blir drygt 54 kronor extra isf för samtliga avsnitt samt att utvecklaren får en mindre summa utav dem

Medlem
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Struggle:

Det är greenlightat på Steam, väntar bara på att det ska poppa upp där så blir det köp!

Skrivet av tirim4:

Blir definitivt ett köp när det kommer ut på steam. Ser grymt stämningsfullt ut.

Om jag känner steam rätt kommer dock priset att gå 1:1 med euro istället för dollar..
Det blir drygt 54 kronor extra isf för samtliga avsnitt samt att utvecklaren får en mindre summa utav dem

Blir nog inte speciellt stor skillnad för varken utvecklarna eller kunderna, jag vet bara att jag kommer glömma av Episoderna och inte orka hålla kolla på ett ställe till att ta ner ifrån. Räcker med Origin, GoG, Steam och TellTale för mig, jag glömde av att jag har episoder kvar att spela på TellTale efter episod 1 på Monkey Island.

Så Steam för mig tack vare enkelheten.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Struggle:

Det är greenlightat på Steam, väntar bara på att det ska poppa upp där så blir det köp!

Skrivet av tirim4:

Blir definitivt ett köp när det kommer ut på steam. Ser grymt stämningsfullt ut.

Om jag känner steam rätt kommer dock priset att gå 1:1 med euro istället för dollar..
Det blir drygt 54 kronor extra isf för samtliga avsnitt samt att utvecklaren får en mindre summa utav dem

Blir nog inte speciellt stor skillnad för varken utvecklarna eller kunderna, jag vet bara att jag kommer glömma av Episoderna och inte orka hålla kolla på ett ställe till att ta ner ifrån. Räcker med Origin, GoG, Steam och TellTale för mig, jag glömde av att jag har episoder kvar att spela på TellTale efter episod 1 på Monkey Island.

Så Steam för mig tack vare enkelheten.

Nja, Steam tar en 30% utav varje försäljning om jag minns rätt, så det är en rätt stor bit av kakan egentligen.
Jag förstår din sits
Efter att ha rört mig med begränsad mängd pengar har jag som vana att försöka hitta det så billigt, men samtidigt lagligt, som möjligt

Medlem
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Struggle:

Det är greenlightat på Steam, väntar bara på att det ska poppa upp där så blir det köp!

Skrivet av tirim4:

Blir definitivt ett köp när det kommer ut på steam. Ser grymt stämningsfullt ut.

Om jag känner steam rätt kommer dock priset att gå 1:1 med euro istället för dollar..
Det blir drygt 54 kronor extra isf för samtliga avsnitt samt att utvecklaren får en mindre summa utav dem

Blir nog inte speciellt stor skillnad för varken utvecklarna eller kunderna, jag vet bara att jag kommer glömma av Episoderna och inte orka hålla kolla på ett ställe till att ta ner ifrån. Räcker med Origin, GoG, Steam och TellTale för mig, jag glömde av att jag har episoder kvar att spela på TellTale efter episod 1 på Monkey Island.

Så Steam för mig tack vare enkelheten.

Nja, Steam tar en 30% utav varje försäljning om jag minns rätt, så det är en rätt stor bit av kakan egentligen.
Jag förstår din sits
Efter att ha rört mig med begränsad mängd pengar har jag som vana att försöka hitta det så billigt, men samtidigt lagligt, som möjligt

Jupp jupp, får hoppas för dig då att Steam kör en sån där sjuk rea som dom brukar ha då


signatur

Nämen!

Medlem

Mhmhm, aldrig hört talats om det här men verkar ju klart intressant. Nice!

Redaktör
Ponny

Nu har jag spelat det! Nu tycker jag att ni också ska göra det!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar