Crysis 3 – beskåda det fjärde underverket

Robot
Crysis 3 – beskåda det fjärde underverket

Om inte de tre första (av sju) fick dig att längta efter nästa Crysis, så kanske den fjärde delen klarar av det åh så mycket bättre. Eller så gör den inte det!

#crysis-3, #ea


Medlem
Crysis 3 – beskåda det fjärde underverket

Rätt snüggt

Medlem

Vad är poängen att vissa en film som känns är gjord med "/god mode On"....eller var detta normal?


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Ser tyvärr rätt så tråkigt ut :/ men hoppas det blir en förbättring från 2an

Medlem

Läcker grafik. Hoppas single player blir riktigt kul.

Medlem

Gött o leta ammo till det vapnet!

Medlem

Meja, meja, meja ner...verkar inte kräva särkilt mycket taktik.

Crysis borde bli mer sofistikerat.

Medlem

Crysis är snyggt, men måster erkänna att det är inte alls speciellt roligt efter ett par timmar dödandes aliens.

Medlem

Så vapnet avlossar 500 skott i sekunden men det tar ända två sekunders full eldgivning för att en fiende skall bita i gräset?

Dom kanske skulle satsat på lite grövre kaliber istället för eldhastighet...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Crysis borde gå tillbaka till sina rötter. 2an var okej men inte mer. Dock jäkligt snyggt men vad gör det om det inte är så kul.

Medlem

Det läskigaste är att det här vapnet finns på riktigt.

Medlem

Nice, ge oss nu ett mod tool!

Medlem
Skrivet av Naida:

Crysis är snyggt, men måster erkänna att det är inte alls speciellt roligt efter ett par timmar dödandes aliens.

Kan inte hålla med mer, spelade Crysis 1 i typ två timmar innan jag tröttnade, har inte plockat upp det igen sen dess.

Granaten som kastas vid 1:40 studsar i väggen och i huvudet på alien och den..tuppar av?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det tråkiga med Crysis är att det bara är ettan som är bra. Spelserien har ruskig grafik men den går till spillo när spelen i sig inte ens är roliga att spela. Jag önskar att man fick fortsätta djungellivet och allt som var bra med ettan.

Har ju inte spelat 3an än men det ser precis ut som 2an, och det var inte bra.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Naida:

Crysis är snyggt, men måster erkänna att det är inte alls speciellt roligt efter ett par timmar dödandes aliens.

Kan inte hålla med mer, spelade Crysis 1 i typ två timmar innan jag tröttnade, har inte plockat upp det igen sen dess.

Va? Crysis 1 vart ju det som vart bra i serien!

Medlem

Det är jobbigt att ladda såna där manuellt...

ELF
Medlem
Skrivet av Cladrius:

Gött o leta ammo till det vapnet!

Fan, där tryckte jag på avtryckaren igen. Dags att leta ammo :b


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kommer köpa det bara för att få leka runt med den puffran..
Sen om det är ett skapligt spel också gör ju inte saken sämre..

Skrivet av Scream112:
Skrivet av purjo:
Skrivet av Naida:

Crysis är snyggt, men måster erkänna att det är inte alls speciellt roligt efter ett par timmar dödandes aliens.

Kan inte hålla med mer, spelade Crysis 1 i typ två timmar innan jag tröttnade, har inte plockat upp det igen sen dess.

Va? Crysis 1 vart ju det som vart bra i serien!

Exakt men det säger inte mycket


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Crysis borde bli mer sofistikerat.

Det är som att önska att Volvo börjar göra bilar med genuin körglädje i..

Medlem

Oj oj oj oj vilken grafik.

Dock så verkar själva gameplayet inte vara så speciellt intressant. Är man 14 så kanske man tycker sådant PEWPEWRUNRUNJUMPZOMGPILBÅGEBOOMBOOM är fränt.

Crysis 1 forever <3 <3.

Medlem

Gäsp, gav mig verkligen ingenting.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av cybo:

Vad är poängen att vissa en film som känns är gjord med "/god mode On"....eller var detta normal?

Är det inte meningen att nanosuiten ska agera god mod?

Medlem

Haha metall storm (vapnet) har parat sig med ett luftgevär, kan inte annat en bli roligt.

Medlem

Klockrent ljud från bössan iaf, I like.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det som gör 2an och 3an verkar det som så tråkiga är att det är konsol anpassat, det innebär hög detaljerade men smala och relativt små omgivningar där man inte kan göra något annat än döda miljarder fiender. Crytek skulle ju aldrig offra sig igen med att göra ett endast PC exklusivt spel. Det kan fortfarande vara häftigt dock.

Medlem

Tramsigt med 500 skott i sekunden, stämmer inte riktigt med ljudet eller magasinstorleken (om det nu inte är softairgun-kulor då).

Så här låter 75 skott i sekunden, det är som ett ihållande ljud där man inte hör individuella skott:

Så här låter 83 skott i sekunden, lite sämre video bara:

Medlem

Synd bara att inte gameplayet är lika smidigt som i den här filmen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av purjo:
Skrivet av Naida:

Crysis är snyggt, men måster erkänna att det är inte alls speciellt roligt efter ett par timmar dödandes aliens.

Kan inte hålla med mer, spelade Crysis 1 i typ två timmar innan jag tröttnade, har inte plockat upp det igen sen dess.

Va? Crysis 1 vart ju det som vart bra i serien!

Beror väl på vad man klassar som bra, gillar man generiska shooters så visst.

12
Skriv svar