Path of Exile snart i öppen beta – spana in släpprullen

Robot
Path of Exile snart i öppen beta – spana in släpprullen

Beskåda lootsprutsupplevelsen i läcker filmform inför nästa veckas öppna beta.

#nyhetstips, #diablo-iii, #path-of-exile


Medlem
Path of Exile snart i öppen beta – spana in släpprullen

Ser fram emot det här!
Ska bli intressant att se om de lyckas bättre än andra i samma genre *host host*.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Diggar animationen när han slår ner halvbossen Brutus. När han faller i slowmotion och splattas på golvet i en fet blodpöl


signatur
Medlem

Spelat detta i closed betan. Och det är riktigt bra . Jag kommer definitivt nöta detta tills jag inte orkar mer... Som vanligt med bra spel, för att sedan bli uttråkad igen för jag nötat för mycket.

/ Glad_chey_89.

Medlem

PoE fick mig att åter börja spela Diablo 1 och 2

GMF
Medlem

Supporter pack? Check.

Medlem
Skrivet av GMF:

Supporter pack? Check.

Bronze supporter här!


signatur
Medlem
Skrivet av GMF:

Supporter pack? Check.

Vad innebär det?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av GMF:

Supporter pack? Check.

Vad innebär det?

Att man köpte sig in i betan för att hjälpa utvecklarna ekonomiskt. Jag gjorde det också.

Medlem

Också en bronze supporter Är faktiskt otroligt nöjd med hur spelet har utvecklats sedan man fick testa på den första "open" closed beta grejjen under helgen. Ser fram emot den 23'dje!

Medlem

Ska bli roligt med öppen beta! Det kommer dock bli lite lurigt att välja spec, eftersom en hel del ändringar verkar finnas i den nuvarande alphan som Kripparian streamar. Men vi får se hur många ändringar som går igenom till öppna betan. Hur som helt så kommer det blir skitkul om ca. en vecka!

Medlem

Bara jag som reagerade på att det finns likheter med FinalFantasy skilltree?

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Bara jag som reagerade på att det finns likheter med FinalFantasy skilltree?

Ja det var ganska likt
Final fantasy skilltree http://www.bar2ayunie.com/images/Final_Fantasy/Final_Fantasy_...

Path of exile skilltree http://i.imgur.com/ZvjDj.jpg


signatur
Skribent

Skönt att se grafik jag gillar igen! Jag är inte så förtjust i Diablo 3 grafiken (är inte så förtjust spelet överhuvudtaget) eller grafiken i Torchlight.

edit: Angående skilltrees så är FF-X :s skilltree enligt mig det bästa lvl-systemet jag sett i ett JRPG. Förvånad att inte någon kopierat det systemet tidigare. Stort plus anser jag

Medlem

Ger mig Diablo 2-vibbar med UIn. Bra grejer.

Medlem

Diablo3 utmanaren, Skojar ni eller?
Diablo3 har ingen chans mot detta Monster.. ^^

Medlem

Hahaha när man ser den där videon så kan man inte låta bli att skratta åt praktfiaskot Diablo 3.

Medlem
Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av GMF:

Supporter pack? Check.

Vad innebär det?

Bortsett från att du köper in dig till Closed Beta så får du titel (i forumet) och beroende på hur mycket du betalar så får du en vissa summa poäng att spendera på i mikrotransaktioner (större stash, kosmetiska saker etc). Vid högre summor (börjar på $25) får dessutom ett ingame pet (som bara springer runt med en, ingen dmg etc) och vid $1000 får du vara med och skapa ett Unique item.

Medlem

Ser ut o bli riktigt intressant.

Inaktiv

Också supporter, och har lirat ett tag nu Ett helt fantastiskt spel! Blir nog en Dex-Marauder med inriktning 2H som första gubbe.

Medlem

Här är ett gäng betanycklar för er som inte kan vänta. Ha dock i åtanke att det blir en full reset när den öppna betan drar igång.

FRXQT-N94ZH-6XWXF-2RM3K
SHZP8-MREXT-EXN4Y-YWEFN
SHGT9-SZYNU-8SB2X-9ZBLG
SHX3A-ZA62H-HR4PC-6VY95

EDIT: Nu är alla tagna

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Bara jag som reagerade på att det finns likheter med FinalFantasy skilltree?

Du vet att skill gems är från finalFantasy 7?

Inaktiv

Kommer så spela detta!

Medlem

Har även Bronze-paketet, men hade en otrohetsaffär med Diablo 3, slinkan som svek mig :P. Tappade lusten efter det men nu blev man lite sugen på att prova igen.

Medlem

Helt otroligt gott lir.

Skillssytem som liknar FF7 materia (ocksa inspirerat av det)
Passivt skilltrad som liknar FFX.

Grafiken kor pa en realistiskt och mork stil.

Spelet ar allt vad D3 borde ha varit, det har ar den riktiga uppfoljaren till D2.

/En glad Diamond supporter

Medlem
Skrivet av Kinne:

Helt otroligt gott lir.

Skillssytem som liknar FF7 materia (ocksa inspirerat av det)
Passivt skilltrad som liknar FFX.

Grafiken kor pa en realistiskt och mork stil.

Spelet ar allt vad D3 borde ha varit, det har ar den riktiga uppfoljaren till D2.

/En glad Diamond supporter

Dimond supporter Fett najs ju!

Vad för unikt item har du hjälpt till att skapa då om man får fråga?

Collaborate with us designing a Unique Item based on your design!


signatur
Medlem
Skrivet av Posuic:

Bortsett från att du köper in dig till Closed Beta så får du titel (i forumet) och beroende på hur mycket du betalar så får du en vissa summa poäng att spendera på i mikrotransaktioner (större stash, kosmetiska saker etc). Vid högre summor (börjar på $25) får dessutom ett ingame pet (som bara springer runt med en, ingen dmg etc) och vid $1000 får du vara med och skapa ett Unique item.

Tack, det var det jag misstänkte. Större stash osv. kan bara köpas med riktiga pengar alltså?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Kinne:

Helt otroligt gott lir.

Skillssytem som liknar FF7 materia (ocksa inspirerat av det)
Passivt skilltrad som liknar FFX.

Grafiken kor pa en realistiskt och mork stil.

Spelet ar allt vad D3 borde ha varit, det har ar den riktiga uppfoljaren till D2.

/En glad Diamond supporter

Dimond supporter Fett najs ju!

Vad för unikt item har du hjälpt till att skapa då om man får fråga?

Collaborate with us designing a Unique Item based on your design!

Mitt item ar inte i spelet annu

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Posuic:

Bortsett från att du köper in dig till Closed Beta så får du titel (i forumet) och beroende på hur mycket du betalar så får du en vissa summa poäng att spendera på i mikrotransaktioner (större stash, kosmetiska saker etc). Vid högre summor (börjar på $25) får dessutom ett ingame pet (som bara springer runt med en, ingen dmg etc) och vid $1000 får du vara med och skapa ett Unique item.

Tack, det var det jag misstänkte. Större stash osv. kan bara köpas med riktiga pengar alltså?

Du kan bara fa en storre stash genom att kopa tabs ja.
Men konton ar gratis att skapa sa du kan skapa mule-konton och anvanda dom 4 stash tabbar man startar med + char intentory att spara items om man inte vill spendera pengar.

12
Skriv svar