3 spel avklarade och vad jag tyckte.

Medlem
3 spel avklarade och vad jag tyckte.

Far Cry 3
Hitman Absolution
The Walking Dead

Nu har jag under min ledighet klarat ut dessa lir.

Far Cry 3, var mycket roligare än vad jag trodde! blev väldigt positivt överaskad, förvånade mej!
En bra story och mycket bra presenterat! bra vapen och miljö.
Det enda som drog ner spelet var tyvärr känningar av konsoll-portning.
div knappar var bökiga och ibland kunde det bli konflikt av "ladda om vapnet och shit jag måste heala mej" Då man var tvungen att hålla inne knapp för att nått skulle ske.
Men överlag som som sagt mycket bra.

Hitman absolution, sämre än vad jag trodde/förväntade mej. Det led av alldeles för mycket av konsoll portning, sen saknade jag att det inte var som i de andra spelen, att man blev utskickad på uppdrag utan det kändes mera som att jag spelade Max Payne 3.
Snyggt spel med mycket action, MEN då väljer jag isf Max Payne 3 för samma grej, men bättre utfört.. Synd jag har _älskat_ dom tidigare spelen.

The Walking Dead. Årets överaskning! har undvikit spelet fram tills nu. Men blev tvungen att testa nu när så många säger det är bra, och ja! det var ett riktigt riktigt bra lir!
Alla besluten man fick ta och fick en att tänka till, me like that!
Bra story och upplägg på den, blev riktigt förvånad på flera ställen där "VA! nej han/hon får inte dö!"
Ett måste för alla att spela, även de som inte diggar zombies!

Sammanfattning, en bra spel-ledighet i vinter. tack spel.exe


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tackar för tipsen, eller vad vi ska kalla det!

Håller med helt om Far Cry 3, och måste nog testa The Walking Dead nu.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

tänker aldrig spela walking dead och säga att det är dåligt så jag kan känna mig speciell.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

.. Va? Vad menar du med det?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skribent

The Walking Dead är något jag måste ta tag i. Så tokhyllat som det är.


signatur

I am the black wizards.

Testpilot

Far Cry 3 tillsammans med Sleeping Dogs var 2012's underdogs .. spel som man aldrig trodde de skulle vara så bra som de var .. även om det såklart finns skavanker , menysystemet i FC3 var ju helt sjukt roddigt
Men sånt kan man ha överseende med tanke på hur många roliga timmar man hade med spelet.

Hitman var årets största besvikelse , ett AAA spel som de tappat så mycket bakom vagnen så spelet blev helt tråkigt och inget roligt att spela.

Rätt så kul med the walking dead , det var hyllat och folk tyckte det var bra spel men sen den sista tiden har hypen ökat ännu mera och fler har fått upp ögonen för detta mysiga spel som verkligen gett en nytändning för äventyrsspelen.

1
Skriv svar