Destiny – Bungie visar sin nya värld i mars

Robot
Destiny – Bungie visar sin nya värld i mars

På GDC i slutet av mars kommer Bungie ge oss ett smakprov av Destiny – deras första spel sedan Halo: Reach.

#bungie-software, #destiny


Medlem
Destiny – Bungie visar sin nya värld i mars

Man kan ju hoppas att de blir lika bra som när Halo kom till Xbox.

Medlem

Om det visas i mars så lääär de va nextgen!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av stenhuggarna:

Om det visas i mars så lääär de va nextgen!!

Jo, det ryktas ju om att nästa generations konsoler ska visas upp på GDC.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av stenhuggarna:

Om det visas i mars så lääär de va nextgen!!

Jo, det ryktas ju om att nästa generations konsoler ska visas upp på GDC.

Yes det ja tänkte på, me like!

Medlem

hur fan kommer de här botarna in på forat ?
De dyker upp i varje jävla tråd :S

Medlem

Öppen värld! Jag vill ha en öppen värld! Ingen uppstyrt och linjärt, i alla fall.

Måste det vara "nivå-baserat" hoppas jag på stora öppna nivåer. Mer frihet åt folket. Jag vill älska Bungie igen som jag gjorde när Marathon hade sin tid.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Varför är det sådan hets på next-gen hela tiden? Är det inte kvalitets spel man är mer ute efter än att det ska vara next-gen? Kanske för att för mig är inte termen next-gen synonymt med kvalitetsspel direkt.
Är själv nyfiken på ny teknik såklart, men främst hoppas jag på ett grymt spel helt enkelt, oavsett plattform/teknik.

Medlem
Skrivet av afterclap:

Varför är det sådan hets på next-gen hela tiden? Är det inte kvalitets spel man är mer ute efter än att det ska vara next-gen? Kanske för att för mig är inte termen next-gen synonymt med kvalitetsspel direkt.
Är själv nyfiken på ny teknik såklart, men främst hoppas jag på ett grymt spel helt enkelt, oavsett plattform/teknik.

Det är hets för att det är KUL med next-gen. Ju mer och bättre launchspel desto bättre.
Tror du inte vi som diggar next-gen gillar kvalitetsspel?

Medlem
Skrivet av stenhuggarna:
Skrivet av afterclap:

Varför är det sådan hets på next-gen hela tiden? Är det inte kvalitets spel man är mer ute efter än att det ska vara next-gen? Kanske för att för mig är inte terminen men next-gen synonymt med kvalitetsspel direkt.
Är själv nyfiken på ny teknik såklart, men främst hoppas jag på ett grymt spel helt enkelt, oavsett plattform/teknik.

Det är hets för att det är KUL med next-gen. Ju mer och bättre launchspel desto bättre.
Tror du inte vi som diggar next-gen gillar kvalitetsspel?

Klart det är kul, tycker jag med, sedan vet väl inte jag hur alla tycker inför spelens kvalite, vad som ör viktigt där. Jag är gameplay intresserad mer än grafik-kåt t ex, men kan man få båda är man ju i himmelen hehe.
Hoppas mest att det kommer spel med mer än bara fetare grafik och större lagringsformat.

1
Skriv svar