Path of Exile snart i öppen beta – spana in släpprullen

Medlem
Skrivet av Kinne:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Kinne:

Helt otroligt gott lir.

Skillssytem som liknar FF7 materia (ocksa inspirerat av det)
Passivt skilltrad som liknar FFX.

Grafiken kor pa en realistiskt och mork stil.

Spelet ar allt vad D3 borde ha varit, det har ar den riktiga uppfoljaren till D2.

/En glad Diamond supporter

Dimond supporter Fett najs ju!

Vad för unikt item har du hjälpt till att skapa då om man får fråga?

Collaborate with us designing a Unique Item based on your design!

Mitt item ar inte i spelet annu

Vill du avslöja vad för något du har planerat, eller iaf. om det ska vara en special ring/amulet/vapen?


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Kinne:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Kinne:

Helt otroligt gott lir.

Skillssytem som liknar FF7 materia (ocksa inspirerat av det)
Passivt skilltrad som liknar FFX.

Grafiken kor pa en realistiskt och mork stil.

Spelet ar allt vad D3 borde ha varit, det har ar den riktiga uppfoljaren till D2.

/En glad Diamond supporter

Dimond supporter Fett najs ju!

Vad för unikt item har du hjälpt till att skapa då om man får fråga?

Collaborate with us designing a Unique Item based on your design!

Mitt item ar inte i spelet annu

Vill du avslöja vad för något du har planerat, eller iaf. om det ska vara en special ring/amulet/vapen?

Inget spikat annu saklart men det ser ut att bli en evasion skold inriktat mot spellcasters om jag far min vilja igenom, lite utav en build enabler.

Medlem
Skrivet av Kinne:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Kinne:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Kinne:

Helt otroligt gott lir.

Skillssytem som liknar FF7 materia (ocksa inspirerat av det)
Passivt skilltrad som liknar FFX.

Grafiken kor pa en realistiskt och mork stil.

Spelet ar allt vad D3 borde ha varit, det har ar den riktiga uppfoljaren till D2.

/En glad Diamond supporter

Dimond supporter Fett najs ju!

Vad för unikt item har du hjälpt till att skapa då om man får fråga?

Collaborate with us designing a Unique Item based on your design!

Mitt item ar inte i spelet annu

Vill du avslöja vad för något du har planerat, eller iaf. om det ska vara en special ring/amulet/vapen?

Inget spikat annu saklart men det ser ut att bli en evasion skold inriktat mot spellcasters om jag far min vilja igenom, lite utav en build enabler.

Fan de låter asbra!
Spelar förde mesta som spellcaster med templar eller shadow så då kanske den kommer till användning om man har turen med sig att hitta den

Nickar "Fladdermasken" i PoE,
Så skicka en friend request om du vill spela eller något. Kommer dock att vara offline nu till den 26/1 för att jag ska resa iväg en vecka. men efter de så ska de spelas å levlas för fult!

Funderar på att börja med en wand/shied shadow, med Power Siphon spellen!


signatur
Medlem
Skrivet av Kinne:

Du kan bara fa en storre stash genom att kopa tabs ja.
Men konton ar gratis att skapa sa du kan skapa mule-konton och anvanda dom 4 stash tabbar man startar med + char intentory att spara items om man inte vill spendera pengar.

Jag gillar verkligen inte den typen av minitransaktioner, speciellt inte i grindspel som det verkar vara(?). Jag var mycket sugen på det här, men när det gäller microtransaktioner så kan jag förstå dom så länge det är kosmetika - när det handlar om spelmekanik och tillgänglighet för spelarna så tycker jag det är djävulens påfund.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Kinne:

Du kan bara fa en storre stash genom att kopa tabs ja.
Men konton ar gratis att skapa sa du kan skapa mule-konton och anvanda dom 4 stash tabbar man startar med + char intentory att spara items om man inte vill spendera pengar.

Jag gillar verkligen inte den typen av minitransaktioner, speciellt inte i grindspel som det verkar vara(?). Jag var mycket sugen på det här, men när det gäller microtransaktioner så kan jag förstå dom så länge det är kosmetika - när det handlar om spelmekanik och tillgänglighet för spelarna så tycker jag det är djävulens påfund.

Ja det är ju ett djävulens påfund att man efter många års utveckling nu också vill tjäna pengar på något, fyfan.. GGG har lovat att det aldrig kommer finnas något pay2win i spelet så det finns inget att gnälla om. Är man för snål för att betala för mera utrymme så får man skapa flera konton helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Hampan:

Ja det är ju ett djävulens påfund att man efter många års utveckling nu också vill tjäna pengar på något, fyfan.. GGG har lovat att det aldrig kommer finnas något pay2win i spelet så det finns inget att gnälla om. Är man för snål för att betala för mera utrymme så får man skapa flera konton helt enkelt.

Betalar hellre 300kr retail än att betala 300kr för in-game currency som sedan inte går jämt ut "Jag sitter med 68 ingame-guld men grejen kostar 70, nu måste jag lägga in 100kr igen!". Sluta snacka skit om "tjäna pengar på det man gjort". Mini-transaction är supersmart gjort av ekonomiavdelningen för att de funkar som "bankdagar" på banken - de tjänar pengar på våra pengar utan att behöva anstränga sig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Hampan:

Ja det är ju ett djävulens påfund att man efter många års utveckling nu också vill tjäna pengar på något, fyfan.. GGG har lovat att det aldrig kommer finnas något pay2win i spelet så det finns inget att gnälla om. Är man för snål för att betala för mera utrymme så får man skapa flera konton helt enkelt.

Betalar hellre 300kr retail än att betala 300kr för in-game currency som sedan inte går jämt ut "Jag sitter med 68 ingame-guld men grejen kostar 70, nu måste jag lägga in 100kr igen!". Sluta snacka skit om "tjäna pengar på det man gjort". Mini-transaction är supersmart gjort av ekonomiavdelningen för att de funkar som "bankdagar" på banken - de tjänar pengar på våra pengar utan att behöva anstränga sig.

Kan hålla med om att i många fall är inte microtransaktioner bra. I det här fallet så går det utmärkt att spela spelet utan att spendera en krona. Man missar inget content och man kan inte köpa sig några fördelar i shopen annat än att göra det smidigare för sig själv om man nu inte orkar ha flera konton som ju är gratis att skapa.

12
Skriv svar