007 Legends story kan vinna pris

Robot
007 Legends story kan vinna pris

Bra berättande blir allt viktigare i spel. I år kan titlar som 007 Legends, Halo 4 och Assassin's Creed III vinna WGA-priset för 2012 års bästa spelberättelse. Dock inte The Walking Dead.

#007-legends, #assassins-creed-iii, #assassins-creed-iii-liberation, #epic-mickey-2-the-power-of-two, #halo-4, #uncharted-golden-abyss, #the-walking-dead-a-telltale-games-series, #uncharted-3-drakes-deception, #assassins-creed-brotherhood


Medlem
007 Legends story kan vinna pris

Synd att han är så kass "Bond" då. Han saknar charmen som de äldre skådespelarna hade.

Medlem

Haha riktiga skämtare där


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Halo 4 har helt klart bäst berättelse av de där.
Visserligen har jag bara spelat det och AC3...men ändå.


signatur

"The following sentence is true. The previus sentence is false.

Inaktiv

Det faktum att det bara är medlemmar som kan vinna priser säger väl allt ang. urvalet.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Synd att han är så kass "Bond" då. Han saknar charmen som de äldre skådespelarna hade.

Ingen kan va sämre än Pierce Brosnan..... Macaulay Culkin hade fan gjort det bättre

Medlem

Jag tyckte att spelet i sig var så värdelöst, så storyn har jag ingen aning om. Kan tänka mig att många håller med mig.

(ang 007 Legends alltså)

Medlem

AC3 är nominerat men inte The Walking Dead? Umm...


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Fast det är ju ganska stor skillnad mellan bra spelberättande och en bra berättelse. Tycker nog att The Walking Dead hade en ganska usel (och ointressant) story men berättade den på ett bra sätt.

Medlem

wtf, vad är det för oseriöst pris där man måste vara registrerad?

Medlem

Ja detta pris verkar ju inte vara något att hänga i granen.

FML
Medlem

007 Legends var ju jättedålig berättat och antog att man visste James Bond historian redan innan man började spela. Bara droppade lite kända scener från James Bond-filmerna utan vidare förklaringar.

Medlem
Skrivet av 4liv3:

AC3 är nominerat men inte The Walking Dead? Umm...

Förvånad över att Writers Guild of America nominerar ett spel vars story handlar om den amerikanska revolutionen?

Det var en väldigt udda lista det där. Vad har Epic Mickey 2 och 007 ens där att göra? Ge plats åt spel som förtjänar det, t.ex. The Walking Dead och Dishonored.

Medlem
Skrivet av Lepr:

Ingen kan va sämre än Pierce Brosnan..... Macaulay Culkin hade fan gjort det bättre

Brosnan spelade en jättebra Bond, det var bara filmernas handling som var lite sisådär. Han utklassade Moore i vilket fall, när det nu kommer till realisering utav karaktären Bond i böckerna.

Sen så ser han riktigt cool ut i kostym och med sin Walther i handen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av 4liv3:

AC3 är nominerat men inte The Walking Dead? Umm...

Förvånad över att Writers Guild of America nominerar ett spel vars story handlar om den amerikanska revolutionen?

Det var en väldigt udda lista det där. Vad har Epic Mickey 2 och 007 ens där att göra? Ge plats åt spel som förtjänar det, t.ex. The Walking Dead och Dishonored.

Nog för att dom kan va patriotiska men lite vett har dom väl i skallen? Kan ju alltid hoppas om inte annat.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av 4liv3:

AC3 är nominerat men inte The Walking Dead? Umm...

Förvånad över att Writers Guild of America nominerar ett spel vars story handlar om den amerikanska revolutionen?

Det var en väldigt udda lista det där. Vad har Epic Mickey 2 och 007 ens där att göra? Ge plats åt spel som förtjänar det, t.ex. The Walking Dead och Dishonored.

Håller med totalt, Brosnan var grym som Bond men ingen slår ju Connery.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Synd att han är så kass "Bond" då. Han saknar charmen som de äldre skådespelarna hade.

Exakt, som Roger Moore!


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Pff, filmerna med pierce är ju faktiskt "bondiga".
Craig är ju en råare nystart och han är grym! Bond har ju inte riktigt hunnit bli Bond än, har dock inte sett skyfall!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

AC3 har ju hyffsad story i alla fall.
Men av dem där så vill jag nog sätta Uncharted, just själva historian är väl inte helt jättefantastisk men det är ju underbara karaktärer och bra skrivna actionmoment med mera.


signatur

// Bacon <3

Medlem

ursäkta men vad letar hon på bilden efter? kunde inte bli mer fel xD

Inaktiv

007 legends är brottsligt dåligt.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Av listan så är det Uncharted för sin karaktärspresentation. AC III: Liberation var över förväntan med genomgången, men avslutades hemskt "rushat".

The Walking Dead var för mig en mycket trevlig överraskning, men ingen GOTY.

Medlem
Skrivet av Gogglebottle:

ursäkta men vad letar hon på bilden efter? kunde inte bli mer fel xD

Kronjuvelerna

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Nelfie:

Synd att han är så kass "Bond" då. Han saknar charmen som de äldre skådespelarna hade.

Ingen kan va sämre än Pierce Brosnan..... Macaulay Culkin hade fan gjort det bättre

Du menar att ingen kunde varit bättre än Pierce?

Ja, det var väl det jag tänkte.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

"]

Skrivet av Lepr:
Skrivet av Nelfie:

Synd att han är så kass "Bond" då. Han saknar charmen som de äldre skådespelarna hade.

Ingen kan va sämre än Pierce Brosnan..... Macaulay Culkin hade fan gjort det bättre

Du menar att ingen kunde varit bättre än Pierce?

Ja, det var väl det jag tänkte.[/quote]

Sämre brittisk skådis får man leta efter......

1
Skriv svar