Jay Wilson lämnar Diablo III-teamet

Robot
Jay Wilson lämnar Diablo III-teamet

I sju år har han basat över Diablo III-teamet. Nu är det dags för Jay Wilson att börja arbeta med ett annat Blizzard-projekt.

#nyhetstips, #blizzard, #diablo-iii


Medlem
Jay Wilson lämnar Diablo III-teamet

Hell, it's about time!

Medlem

"Fuck that loser"

Medlem

Så ska det låta! "Va nöjd med allt som livet ger" .....


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Hoppas det andra projektet innebär väldigt mycket städande av företagets toaletter

Medlem

Jävel o se ut

Medlem

<insert random generic hateful comment>

Nåja, hoppas han känner sig mer bevkäm med nästa projekt utanför Diablo III serien då.

Medlem

Nu kommer han basa för Diablo 4.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av kronic:

Jävel o se ut

Och hur gammal kan du vara? 14? Väldigt patetisk och ge sig på folks utseenden, kanske dags och växa upp och skriva som en vettig människa? Bara för det här är en sida om spel betyder det inte man få klanka ner någons utseende.

Medlem

Ett finger med i deras nästa mmorpg? Diablo 3 var okej.. Tills man klarade det. eftersom det har 0 omspelsvärde i sin nuvarande form så hatar folk spelet som förmodligen inte var tänkt att räcka längre än vad det gjorde.


signatur
Medlem

Så länge han inte har ett finger mer med i Diablo IP:t så har jag hopp för serien

Medlem

Det verkade som Blizzard själva inte insåg att det som gjorde att alla spelade Diablo 2 inte skulle funka 2012. De har ju skjutit sig själva lite i foten med World of Warcraft. Eftersom de valde att köra spelet online blev det ju lite att man tänkte att det skulle bli mer än bara hack n slash. Så var inte fallet. Spelet är bra men saknar djup, jämför med Path of Exile som verkar vara åt det helt andra hållet. Kackig grafik men massa val. Diablo 3 borde varit mycket djupare än bara döda mobs och plocka loot.

Medlem

Han inte bara lämnar alltså... han lämnar alltså innan han kan lämna över till en efterträdare... ja tom innan en efterträdare är utsedd. Hmm, sa Paddington...

Medlem

I min mening var det största brottet dom gjorde i Diablo 3 Auktionshuset.
Sånt kan funka i ett MMORP där det finns bra soulbound att hittas och man bara köpte saker bland de som fanns på ens server.

I D3 funkar det dock inte alls. Hela ideen med Diablo är att man ska döda saker och hitta loot. I D3 så fannst det under hela levlingen bättre saker på AH än det man hittade.
Så det blev bara en jäkla massa guldsammlande och sälja föremål till dom som var lägre level.

Som klicken på moset så var spelupplevelsen inte imponerande.
Diablo 1 och 2 otroligt fräscha spel för sin tid. Diablo 3 däremot introducerade inget nytt.
Spelet var dessutom så sjukt lätt att de första 3 svårighetsgraderna bara var tråkiga.

Medlem

Andra projekt?! Nu ligger säkert project Titan risigt till...

Medlem

Som många säger, Ah i d3 är inget som ska var där. Samt tycker jag själv d3 är rätt linjerat vilket gör det inte till ett lika roligt spel. Sure nu kanske jag har fel på just punkten linjerat då jag inte spelat d2 på ett bra tag och d1 har jag inte ens haft chansen att spela då bror min snörde bort sitt innan jag ens fick testa. Men mig vetterligen så var väl d2 lite mer öppet även om det var blockerat men syftar på terrängen man sprang på var större att röra sig runt på.

Annars tycker jag d3 är ett roligt spel, nu har jag dock blivit less och lirar några enstaka gånger, men det är just för att jag ledsnar snabbt på rpg spel m.m är mer för action och strategi.

Medlem

hehe, jaaa han hoppar väll skepp innan det sjunker hela vägen ner till botten.

Jag höll fast och spelade D3 ganska mkt ända till efter MonsterPower patchen (m.m) , Och då höll jag i länge i hopp på förbättring. :o/ Den suckern ja va ^^

Medlem
Skrivet av papaz1:

Hell, it&#039;s about time!

Du menar att det är dax att han hoppar på nästa skepp och sänker det också? Diablo 4, måne?

Medlem

tror den bästa summeringen av d3 jag har hört var. du farmar pengar och loot som du säljer på ah för att sen köpa loot till dig själv

Medlem

Jay Wilson, Blizzard's motsvarighet till Bill Roper. Allt den mannen vidrört, sjunker. Han gick iväg och bildade Flag(Fail)ship Studios, men som i slutändan blev The Sunken Ship Studios.

Hoppas den mannen inte får röra något annat känt och älskad Blizzard IP. Han får gärna ta jobb som vaktmästare eller städerska.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av kronic:

Jävel o se ut

Och hur gammal kan du vara? 14? Väldigt patetisk och ge sig på folks utseenden, kanske dags och växa upp och skriva som en vettig människa? Bara för det här är en sida om spel betyder det inte man få klanka ner någons utseende.

Jag är 31 och garvade som fan.. och?


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem
Skrivet av firefly:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av kronic:

Jävel o se ut

Och hur gammal kan du vara? 14? Väldigt patetisk och ge sig på folks utseenden, kanske dags och växa upp och skriva som en vettig människa? Bara för det här är en sida om spel betyder det inte man få klanka ner någons utseende.

Jag är 31 och garvade som fan.. och?

du är 31 och har ett beteende som en 14 åring? Bra liv, det visar vilken nivå du håller dig till.

Medlem
Skrivet av firefly:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av kronic:

Jävel o se ut

Och hur gammal kan du vara? 14? Väldigt patetisk och ge sig på folks utseenden, kanske dags och växa upp och skriva som en vettig människa? Bara för det här är en sida om spel betyder det inte man få klanka ner någons utseende.

Jag är 31 och garvade som fan.. och?

Är själv 30 och tyckte också det vart roligt! Dessutom är han en tjockis så det är okej att garva då. Självförvållat ju !

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av firefly:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av kronic:

Jävel o se ut

Och hur gammal kan du vara? 14? Väldigt patetisk och ge sig på folks utseenden, kanske dags och växa upp och skriva som en vettig människa? Bara för det här är en sida om spel betyder det inte man få klanka ner någons utseende.

Jag är 31 och garvade som fan.. och?

Är själv 30 och tyckte också det vart roligt! Dessutom är han en tjockis så det är okej att garva då. Självförvållat ju !

Ni är ju hur som haver patetiska, stackars barn (om ni ens har några) ni har om dom är feta eller inte ser ut som ni hade förväntat er. Har ni barn bör jag tipsa er om att låta sociala ta hand om dom för ni lär ju göra deras liv till ett helvete. Men det bästa av allt är att att ge sig på andras utseenden är ett tecken på att ni ser ut som crap med

Aja nu ska inte detta bli något forum med allmänt snack om allt möjligt, anser bara såna som ni är komiskt dumma i huvudet och verkar tycka utseende på alla sätt är självförvållat.

Medlem

Hade folk inte hatat honom hade de nog inte brytt sig mycket om hans utseende så mycket. Dessutom ser han ju faktiskt förbannat självgod ut. Typ "I am partly responsible for ruining your beloved franchise.. and there is nothing you can do about it. bye!"

Medlem

Råttorna lämnar skeppet var min första tanke.. Men jag vet inte om allt hat är befogat, klart man blev besviken men det kunde vart värre, och kolla in FZs framsida, Spelet är tydligen "Hetast på FZ" fortfarande! Så nån gillar det tydligen..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Look at the smug on his face.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av firefly:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av kronic:

Jävel o se ut

Och hur gammal kan du vara? 14? Väldigt patetisk och ge sig på folks utseenden, kanske dags och växa upp och skriva som en vettig människa? Bara för det här är en sida om spel betyder det inte man få klanka ner någons utseende.

Jag är 31 och garvade som fan.. och?

Är själv 30 och tyckte också det vart roligt! Dessutom är han en tjockis så det är okej att garva då. Självförvållat ju !

Ni är ju hur som haver patetiska, stackars barn (om ni ens har några) ni har om dom är feta eller inte ser ut som ni hade förväntat er. Har ni barn bör jag tipsa er om att låta sociala ta hand om dom för ni lär ju göra deras liv till ett helvete. Men det bästa av allt är att att ge sig på andras utseenden är ett tecken på att ni ser ut som crap med

Aja nu ska inte detta bli något forum med allmänt snack om allt möjligt, anser bara såna som ni är komiskt dumma i huvudet och verkar tycka utseende på alla sätt är självförvållat.

Man blir tjock genom att införa mer engeri än man gör av med. Inget annat. Genom att äta bättre och röra på sig slipper man det problemet. Kan man inte sköta sin egna kropp tycker >jag< man är dum i huvudet. Har man överviktiga barn är det föräldrarnas fel.

Jag kanske är ful i vissas ögon. Just den biten är subjektiv och kan inte göras så mycket åt. Jag tycker mest han ser rolig ut för att han saknar en hals. Själv har jag alltid och kommer fortsätta sköta min kropp iaf

Har iaf en snygg partner så någon tyckte iaf jag var attraktiv

PS. För övrigt ser han ut som en vit Fat Professor (Eddie Murphy) hur fan kan man inte tycka det är hilarious?

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av firefly:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av kronic:

Jävel o se ut

Och hur gammal kan du vara? 14? Väldigt patetisk och ge sig på folks utseenden, kanske dags och växa upp och skriva som en vettig människa? Bara för det här är en sida om spel betyder det inte man få klanka ner någons utseende.

Jag är 31 och garvade som fan.. och?

Är själv 30 och tyckte också det vart roligt! Dessutom är han en tjockis så det är okej att garva då. Självförvållat ju !

Ni är ju hur som haver patetiska, stackars barn (om ni ens har några) ni har om dom är feta eller inte ser ut som ni hade förväntat er. Har ni barn bör jag tipsa er om att låta sociala ta hand om dom för ni lär ju göra deras liv till ett helvete. Men det bästa av allt är att att ge sig på andras utseenden är ett tecken på att ni ser ut som crap med

Aja nu ska inte detta bli något forum med allmänt snack om allt möjligt, anser bara såna som ni är komiskt dumma i huvudet och verkar tycka utseende på alla sätt är självförvållat.

Du sjönk just nu till exakt samma nivå som du klankade ner på...


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av firefly:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av kronic:

Jävel o se ut

Och hur gammal kan du vara? 14? Väldigt patetisk och ge sig på folks utseenden, kanske dags och växa upp och skriva som en vettig människa? Bara för det här är en sida om spel betyder det inte man få klanka ner någons utseende.

Jag är 31 och garvade som fan.. och?

Är själv 30 och tyckte också det vart roligt! Dessutom är han en tjockis så det är okej att garva då. Självförvållat ju !

Ni är ju hur som haver patetiska, stackars barn (om ni ens har några) ni har om dom är feta eller inte ser ut som ni hade förväntat er. Har ni barn bör jag tipsa er om att låta sociala ta hand om dom för ni lär ju göra deras liv till ett helvete. Men det bästa av allt är att att ge sig på andras utseenden är ett tecken på att ni ser ut som crap med

Aja nu ska inte detta bli något forum med allmänt snack om allt möjligt, anser bara såna som ni är komiskt dumma i huvudet och verkar tycka utseende på alla sätt är självförvållat.

Men orka vara så jävla PK. Sköt dig själv och skit i andra. Jisses.

123
Skriv svar