Då släpps pc-Trials

Robot
Då släpps pc-Trials

"Trials kommer hem", säger Ubisoft och avslöjar marsrelease för Trials Evolution: Gold Edition.

#trials-evolution-gold-edition, #trials-hd, #trials-evolution-1, #ubisoft, #trials-2-se


Medlem
Då släpps pc-Trials

Kan det vara så att Ubisoft börjar jobba mer PC vänligt så alla PC spelare stannar som kunder. Trevlig utveckling i så fall.
Tittar nog lite närmare på detta spel vid släppet.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Har Trials HD till Xbox och det är förbannat roligt så blir nog ett inköp när detta släpps

Medlem

Innehåller det allt DLC som har släppts?

Inaktiv

"Trials kommer hem"? De kanske är en av de stora spelföretagen som fattar att spel som skapas på datorer, ska oftast spelas på datorer. Speciellt FPS- och tredje persons-spel

ELF
Medlem

Äntligen. Det tog sin lilla tid, men den som väntar på något gott får ofta vänta på tok för jävla länge :b . Men det ska bli trevligt att få slita lite hår från huvudet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

"Trials kommer hem"? De kanske är en av de stora spelföretagen som fattar att spel som skapas på datorer, ska oftast spelas på datorer. Speciellt FPS- och tredje persons-spel

Jag tror dom syftar på att Trials startade som flash-spel på PC.

Medlem

Hur var det, skulle PC få tillgång till de användarskapade banor som finns på Xbox?

Medlem

Känns som fail på pc om man inte ha handkontroll


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Känns som fail på pc om man inte ha handkontroll

Det verkliga failet är när inte mus o tangentbord funkar som det ska. Mina tassar funkar dåligt med gamepad. Tränade i över ett år men vi kom aldrig överens. Helt ok att stödja gamepad på PC.
Men när det blir ett krav för att spel ska funka slutar jag direkt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Minsann på tiden! Fick ett litet återfall i Trials 2 under december, och det var fortfarande riktigt roligt, så ser verkligen fram mot detta!

Vad tror ni att det finns för chans att Valve fixar till nåt ordentligt "360-stöd" för PS3-kontroller så att man slipper använda det ganska tveksamma "motionjoy"? Det vore så skönt att ha lite vettiga drivrutiner.. Såvida inte Sony går back på att sälja sina kontroller så kan jag inte riktigt haja varför de inte fixat till drivisar själva. Oj vad OT det blev. Trials Evolution, till PC, hurra!

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Känns som fail på pc om man inte ha handkontroll

Gamepad har varit en utrustning dom flesta väll ändå haft till sin gaming pc i alla tider?
sen att den inte används så jätteofta men den finns iaf där i nån låda
och har man även en xbox 360 så är det ännu enklare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar