Sluta döda dig själv

Skribent
Sluta döda dig själv

Jag är inte rädd jag kan flyga!

Nja.

Att flyga i Planetside 2 är både grymt kul och väldigt enkelt att lära sig. Ge det fem minuter och kontrollen sitter där den ska. Men hur kommer det sig då att jag är så otroligt kass? Dödsbilden ovan har kommit att bli en trogen följeslagare i en värld där trädtoppar och stenblock blivit mina värsta fiender. Fan ta dig, moder natur!

I övrigt fortsätter Planetside 2 att övertyga. Hanteringen av microtransaktioner skänker mig hopp inför hela free-to-play-konceptet. Det finns trots allt utvecklare som fattar. Men den diskussionen sparar jag till ett annat inlägg – nu är det dags att sätta sig bakom spakarna igen och kamikaze-mörda några grässtrån.

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent
Sluta döda dig själv

Jag måste ta tag i det här. Tyvärr (eller inte), så har jag efter många om och men tagit tag i Portal 2.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tyvärr kan jag inte riktigt sympatisera... Ni flygare gör livet surt för oss stackars strisvagnsfantaster.

Håller dock med om att Planetside 2 är ett bra spel med bra free-to-play-koncept. Och det blir bara bättre och bättre för varje patch.

Skribent
Skrivet av Manqs:

Tyvärr kan jag inte riktigt sympatisera... Ni flygare gör livet surt för oss stackars strisvagnsfantaster.

Håller dock med om att Planetside 2 är ett bra spel med bra free-to-play-koncept. Och det blir bara bättre och bättre för varje patch.

Fast mig behöver du inte oroa dig för – jag gör mest livet surt för mig själv!

Planetside 2 är verkligen ett spel som växer på en. Första gången jag spelade avinstallerade jag efter någon timme. När jag senare gav det en andra chans föll jag som en fura.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar