100 miljoner Dota 2-matcher spelade

Robot
100 miljoner Dota 2-matcher spelade

Tre miljoner unika spelare var månad. Det ser ljust ut för Valves satsning, men betänk hur många svordomar i textform som präntas ner. Bonusinfo: nytt spelläge implementerat.

#warcraft-iii-reign-of-chaos, #valve, #dota-2


100 miljoner Dota 2-matcher spelade

Least Played Mode verkar kul!

Medlem

Ibland känns det som jag är den enda i världen som inte ser charmen med MOBA-spel, jag har säkert lagt 20-30 timmar sammanlagt på att testa på LoL och Dota 2 trots det så fastnar jag aldrig.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Least Played Mode verkar kul!

Är som AP fast du helt enkelt inte får spela de gubbar som du har spelet tillräckligt mycket för att vara "Bra" med

Väldigt roligt och matchen jag spela var nog den bästa på länge


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Om nån är sugen på att lira dota2 hojta till

Medlem
Medlem
Skrivet av Epoxlol:

Ibland känns det som jag är den enda i världen som inte ser charmen med MOBA-spel, jag har säkert lagt 20-30 timmar sammanlagt på att testa på LoL och Dota 2 trots det så fastnar jag aldrig.

Håller faktiskt med dig. Gillar inte spelsättet alls!

Medlem

har gett ut alla mina nycklar jag fick till de få polare jag har men ändå dimper det bara ner nya nycklar hela tiden.... har typ 11 st kvar fortfarande

Medlem
Skrivet av pippen1001:

har gett ut alla mina nycklar jag fick till de få polare jag har men ändå dimper det bara ner nya nycklar hela tiden.... har typ 11 st kvar fortfarande

Samma här. Fick 5 nycklar häromdagen. Har totalt 9 st att dela ut.

ELF
Medlem

Trodde det hade släppts då Valve bara fortsätter att spamma nycklar, men så var tydligen inte fallet... Då kan det ändå finns någon chans att de fixar shopping UI:t. Fattar inte riktigt vad och hur jag ska shoppa för att shoppa rätt i Dota 2. Även att man fick leta som en galning för att hitta rätt ingredienser i Dota så tyckte jag att det var mycket lättare.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv
Skrivet av ELF:

Trodde det hade släppts då Valve bara fortsätter att spamma nycklar, men så var tydligen inte fallet... Då kan det ändå finns någon chans att de fixar shopping UI:t. Fattar inte riktigt vad och hur jag ska shoppa för att shoppa rätt i Dota 2. Även att man fick leta som en galning för att hitta rätt ingredienser i Dota så tyckte jag att det var mycket lättare.

Problemet än så länge är att tutorialen inte är klar än, Valve jobbar på det, och det kommer ju finnas med vid release, tillsammans med en del andra saker de inte har implementerat ( t ex Lan-support, fler spelsätt och eventuellt custom games!)

Just med Dota finns det många saker som är otydliga för nybörjare, som stats, items och mekaniker.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Least Played Mode verkar kul!

Är som AP fast du helt enkelt inte får spela de gubbar som du har spelet tillräckligt mycket för att vara "Bra" med

Väldigt roligt och matchen jag spela var nog den bästa på länge

Ännu roligare blir det om man redan kan spela de flesta hjältar bra


signatur

Everybody needs help.

Medlem

har runt 1000 spelade matcher på dota2 nu och vill inte ens tänka på dota från wc3 .. Mmm Moba is the game for me.

Ska definitivt testa i framtiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Epoxlol:

Ibland känns det som jag är den enda i världen som inte ser charmen med MOBA-spel, jag har säkert lagt 20-30 timmar sammanlagt på att testa på LoL och Dota 2 trots det så fastnar jag aldrig.

Håller faktiskt med dig. Gillar inte spelsättet alls!

Spelat dom solo med vänner? Ganska stor skillnad imo.

Medlem

signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Least Played Mode verkar kul!

Är som AP fast du helt enkelt inte får spela de gubbar som du har spelet tillräckligt mycket för att vara "Bra" med

Väldigt roligt och matchen jag spela var nog den bästa på länge

Ännu roligare blir det om man redan kan spela de flesta hjältar bra

Verkligen =P Jag har ju nyss funnit kärlek med Rubick. Spelar sönder honom =D


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av pippen1001:

har gett ut alla mina nycklar jag fick till de få polare jag har men ändå dimper det bara ner nya nycklar hela tiden.... har typ 11 st kvar fortfarande

du kan gärna få skicka en i priv har inte testat det änn och jag gillade verkligen dota

Medlem

Tar gärna en nyckel om någon har till övers.

Medlem

om någon vill ha en invite så skicka ett meddelande med eran mailadress. har runt 10st kvar att dela ut


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

vill ha nykel plz till dota 2 aldrig äns provar dota2 eler lol snälla

Medlem

kan jag få en nyckel!!

Medlem

Jag har typ 12-14 st att dela ut också, så skicka ett PM med er mail så skickar jag en invite åt er

Medlem

hur gör jag för att spela dota 2

Medlem

Jag har också några nycklar kvar om någon vill ha skicka er steam mail bara

Medlem
Skrivet av Epoxlol:

Ibland känns det som jag är den enda i världen som inte ser charmen med MOBA-spel, jag har säkert lagt 20-30 timmar sammanlagt på att testa på LoL och Dota 2 trots det så fastnar jag aldrig.

Det är inte så att du inte förstår tjusningen i att försöka få last hits/denies och försöka att bli bossen över hela mapen?
och sen finns det en del micro i spelet.
Ta meepo, gl hf att kontrollera 6st units samtidigt :(.
(i djungeln dvs, för att farma)

Medlem
Skrivet av adfi:
Skrivet av Epoxlol:

Ibland känns det som jag är den enda i världen som inte ser charmen med MOBA-spel, jag har säkert lagt 20-30 timmar sammanlagt på att testa på LoL och Dota 2 trots det så fastnar jag aldrig.

Det är inte så att du inte förstår tjusningen i att försöka få last hits/denies och försöka att bli bossen över hela mapen?
och sen finns det en del micro i spelet.
Ta meepo, gl hf att kontrollera 6st units samtidigt :(.
(i djungeln dvs, för att farma)

1 meepo vid varje camp , eventuellt 2 st vid heavy campet =P Sen är der bara köra


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Vad sött :3 ca 40 - 60 miljoner games per månad spelas det i League of Legends

Medlem
Skrivet av Pettson87:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Epoxlol:

Ibland känns det som jag är den enda i världen som inte ser charmen med MOBA-spel, jag har säkert lagt 20-30 timmar sammanlagt på att testa på LoL och Dota 2 trots det så fastnar jag aldrig.

Håller faktiskt med dig. Gillar inte spelsättet alls!

Spelat dom solo med vänner? Ganska stor skillnad imo.

Jo den enda anledningen till varför jag spelat överhuvudtaget är polare som propsat på att jag ska lira med dem.

Inaktiv
Skrivet av xLas:

Vad sött :3 ca 40 - 60 miljoner games per månad spelas det i League of Legends

När jag spelade den stängda betan av Lol, när jesus var barn, då var det inte några 3 miljoner spelare iaf.

12
Skriv svar