Ingen DualShock för PS4?

Robot
Ingen DualShock för PS4?

Den nya PS4-kontrollen påstås ha touchscreen och kan – i likhet med Valves nya konsol – nyttja biometrisk teknologi.

#sony


Medlem
Ingen DualShock för PS4?

blir intressant att se hur den nya kontrollen blir

Medlem

What?! Nooo =( Why!!!!!!!!!!!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Ja det är faen på tiden att byta ut kontrollen de haft till alla sina 3 Playstation maskiner...

Medlem

What the fuck

Medlem

DualShock borde designats om och bytts ut för länge sen. En av huvudanledningarna till att det blev en Xbox och inte en PS i mitt hushåll var den där jäkla kontrollen.. Fy.

Medlem

Inget som påverkar mig nämnvärt. Hoppas dock bara dom inte byter ut designen på kontrollen helt och hållet för jag tycker den är väldigt bra.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Bra, gillar den inte. Kommer iof inte köpa ps4 heller men bra om är hos någon bekant o ska spela.

Medlem

Välkommnar ny teknik och det är väl på tiden att kontrollerna blir mer avancerade, men jag tycker playstationkontrollerna är grymt sköna och föredrar dem framför andra.

Nåväl, får väl se vad det nya kan betyda, alla mins väl bumerangen till PS3an


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Skönt, jag har ett PS3 men har varit tvungen att köpa till en tredjepartsdosa i Xbox-layout bara för att dualshock-varianten ger mig kramp av dess oergonomiska utformning. Aldrig riktigt förstått mig på de som gillar det, men each to his own antar jag

Medlem

Misströsta icke, vi kommer säkerligen se eftermarknadstillverkade dualshock kontroller ganska snabbt då efterfrågan säkerligen kommer finnas.

Medlem

Varför gör ingen en kontroll med riktig "shock"? Dvs en kontroll som ger rejäla stötar när man blir träffad, lite som det där reflexspelet från Teknikmagasinet. Och sen ska den ha en mugghållare också..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Det var väl fan på tiden?

Medlem

Helt klart dags för en uppdatering, även om jag personligen hör till skaran som tycker om Dualshocken. Jag hoppas dock, som många andra, att det inte blir som Wii U's kontroll där man kan/måste använda den lilla skärmen för att spela. Skulle kunna vara fint i exempelvis rollspel där du kan ha kartan i den lilla displayen osv. Bära eller brista!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jag har inget emot DS-kontrollen och ser gärna att den får leva vidare. Något den säkerligen kommer göra i och med ett liknande stöd som Wii U erbjuder för Wii-kontroller och tillbehör. Däremot skadar inte lite nytänk och innovation inom det området, så länge det är inom rimliga gränser och inte blir någon gimmick. Sixaxis slog aldrig på PS3:an och det är få spel som har gjort något intressant av det.

Medlem

Helt klart dags för en uppdatering, även om jag personligen hör till skaran som tycker om Dualshocken. Jag hoppas dock, som många andra, att det inte blir som Wii U's kontroll där man kan/måste använda den lilla skärmen för att spela. Skulle kunna vara fint i exempelvis rollspel där du kan ha kartan i den lilla displayen osv. Bära eller brista!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Helt klart dags för en uppdatering, även om jag personligen hör till skaran som tycker om Dualshocken. Jag hoppas dock, som många andra, att det inte blir som Wii U's kontroll där man kan/måste använda den lilla skärmen för att spela. Skulle kunna vara fint i exempelvis rollspel där du kan ha kartan i den lilla displayen osv. Bära eller brista!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Helt klart dags för en uppdatering, även om jag personligen hör till skaran som tycker om Dualshocken. Jag hoppas dock, som många andra, att det inte blir som Wii U's kontroll där man kan/måste använda den lilla skärmen för att spela. Skulle kunna vara fint i exempelvis rollspel där du kan ha kartan i den lilla displayen osv. Bära eller brista!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Helt klart dags för en uppdatering, även om jag personligen hör till skaran som tycker om Dualshocken. Jag hoppas dock, som många andra, att det inte blir som Wii U's kontroll där man kan/måste använda den lilla skärmen för att spela. Skulle kunna vara fint i exempelvis rollspel där du kan ha kartan i den lilla displayen osv. Bära eller brista!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Helt klart dags för en uppdatering, även om jag personligen hör till skaran som tycker om Dualshocken. Jag hoppas dock, som många andra, att det inte blir som Wii U's kontroll där man kan/måste använda den lilla skärmen för att spela. Skulle kunna vara fint i exempelvis rollspel där du kan ha kartan i den lilla displayen osv. Bära eller brista!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Helt klart dags för en uppdatering, även om jag personligen hör till skaran som tycker om Dualshocken. Jag hoppas dock, som många andra, att det inte blir som Wii U's kontroll där man kan/måste använda den lilla skärmen för att spela. Skulle kunna vara fint i exempelvis rollspel där du kan ha kartan i den lilla displayen osv. Bära eller brista!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Helt klart dags för en uppdatering, även om jag personligen hör till skaran som tycker om Dualshocken. Jag hoppas dock, som många andra, att det inte blir som Wii U's kontroll där man kan/måste använda den lilla skärmen för att spela. Skulle kunna vara fint i exempelvis rollspel där du kan ha kartan i den lilla displayen osv. Bära eller brista!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Helt klart dags för en uppdatering, även om jag personligen hör till skaran som tycker om Dualshocken. Jag hoppas dock, som många andra, att det inte blir som Wii U's kontroll där man kan/måste använda den lilla skärmen för att spela. Skulle kunna vara fint i exempelvis rollspel där du kan ha kartan i den lilla displayen osv. Bära eller brista!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Haha jävla skittelefon att mass-skicka.. Går ju inte att radera heller?


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

dont fix whats not broken.
det enda de bör fixa är triggers.

ännu en bra anledning att stanna på PC, vi har redan det bästa, bara att det finputsas.

Medlem

bra då kan till och med jag kanske spela ps igen. Aldrig tyckt om deras dosor, ovan i händerna och allt. hoppas denna funkar bättre så ska jag nog tänka över saken och dissa microsoft dynga. Här blir det inte att köpa en konsoll sedan stå och punga ut månadskostnad för att få spela på nätet.

Medlem

bästa Konsol paden är ju PS kontrollen

Medlem

Låter som att Sony vill göra det väldigt lätt för mig att välja nextgen konsoll. Om de gör en pekplatte kontroll alla Wii U så skulle jag aldrig köpa den.

Stora fördelen med playstation är ju att de har haft samma kontroller hela tiden och skulle tro att de flesta inte vill ha en ny för denna fungerar perfekt som den gör. Vem vill ha pekskärmar och strunt som tar bort fokusen på spelen?

Medlem

Var dags för förändring tycker jag

Medlem
Skrivet av Soulless:

Välkommnar ny teknik och det är väl på tiden att kontrollerna blir mer avancerade, men jag tycker playstationkontrollerna är grymt sköna och föredrar dem framför andra.

Nåväl, får väl se vad det nya kan betyda, alla mins väl bumerangen till PS3an

Jag ville faktiskt använda den kontrollen, hörde att den var riktigt skön att använda från dem som provade den när PS3:an utannonserats.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

12
Skriv svar