Temple Run 2 nedladdat 20 miljoner gånger

Robot
Temple Run 2 nedladdat 20 miljoner gånger

I snitt fem miljoner nedladdningar per dag under dess fyra första dagar på marknaden.

#temple-run, #temple-run-2


Medlem
Temple Run 2 nedladdat 20 miljoner gånger

kul att se att mobilspel industrin går bra !

Medlem

Sjuka siffror! Det klagas på konsolskadade spel, men snart kommer det bli telefonskadade spel när utgivarna fattar hur mycke pengar de kan tjäna.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Riktigt hardcore-lir.

Medlem

allt är gratis i spelet, även sakerna man köper, så tycker dom på fz bör förtydliga det mer. Du lägger inte ut ett enda öre. Och har odm gjort nu i tvåan att man måste köpa fördelar som magnet och boost för riktiga pengar så kan skaparna gå och ta sig i arslet för dom är giriga jäklar, då kan dom sälja spelet istället för kanske 20 kronor.

Medlem
Skrivet av alllle123:

kul att se att mobilspel industrin går bra !

NEEEEEJ D:

Medlem

Lirat ettan en hel del på min samsung galaxy s2 och köpte även temple run: brave (som var tio gånger roligare), men temple run 2 ser.. meh ut. Behövs betydligt fler features för att hålla det fräscht.

Medlem

Hmm... Aldrig spelat

Medlem
Skrivet av nilsmull:
Skrivet av alllle123:

kul att se att mobilspel industrin går bra !

NEEEEEJ D:

klart det är? Bara för det är till mobil innebär det inte att det är dynga, tycker det är ett roligt tidsfördriv om man väntar på någon eller sitter på bussen. Köpte själv en supernintendo emulator för 20 kronor och kan säga dig att det ä ett roligt tidsfördriv. lägg ner hatet mot mobilspel, jag köper lite då och då spel till mobilen för en billig penning bara för det är roliga tidsfördriv som sagt som är värt pengarna.

Och tycker du inte om det så låt bli att skriva då och vara så hatisk du behöver ju inte ens själv skaffa gratis spel eller köpa om du är så anti det. lägg ner

Medlem

kul spel i 2min...(som merparten av alla mobilspel)


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

kul spel i 2min...(som merparten av alla mobilspel)

Är man negativ som dig så är allt tråkigt. Det finns roliga mobilspel med som är riktigt trevliga tidsfördriv.

Medlem

Infinite-runner spel måste jag säga att jag spelat en del utav.

Medlem

Väääääldigt beroendeframkallande... fast inget man sitter och spelar år ut och år in dock.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Skjuludde:

Infinite-runner spel måste jag säga att jag spelat en del utav.

Samma här, både 2d och 3d. Det finns ju tonvis med sådana spel till mobiler. Ski Safari är en av favoriterna

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Sjuka siffror! Det klagas på konsolskadade spel, men snart kommer det bli telefonskadade spel när utgivarna fattar hur mycke pengar de kan tjäna.

Det har redan kommit, en del ios spel som portats till pc för att inte bara bli dyrare än på apple store de har inte speciellt optimerade kontroller och de är ofta strippade så att du inte riktigt får samma sak som du får på mobilen/plattan.

Medlem

installeras nu!

Medlem

Den där bilen man kan köra som guppar ordentligt som man ska akta sig för att knäcka nacken på, det är skoj.

1
Skriv svar