Om Starcraft - The Movie gjordes, vilka skulle du vilja se i rollerna?

Medlem
Om Starcraft - The Movie gjordes, vilka skulle du vilja se i rollerna?

Om den otroligt vackra dagen nu kommer där det faktiskt görs en spelfilm av Starcraft, vilka skulle du vilja se i rollerna?

Personligen skulle jag gärna se Manu Bennett som Tychus. Alla ni som sett Spartacus vet varför!

Däremot vet jag inte för Raynor och Kerrigan, m.fl. Den förste som säger Michelle Rodriguez till Kerrigan är bannad från tråden.

Vad säger ni, vilka skulle ni vilja se i rollerna?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Antar att jag kan tänka mig Hugh Jackman som Raynor? Kerrigan, kanske Scarlett Johansson, Natalie Portman, Jolie, Keira Knightley eller Lena Headey från GOT känns aktuella om det är en högbudgetproduktion som ska appelera till många, finns massor med kandidater här känns det som. Tychus, The Rock kanske?

Medlem

Intressanta förslag där. Hade hoppats på att fler skulle våga sig på att ge förslag!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Inga.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Inga. Den måste helt klart vara 100% CG.

Medlem

Kan instämma att CG nog vore bäst vid lite eftertanke. Men vem skulle göra rösterna då? Står själv fast vid min gamla förslag antar jag

Medlem

Jag kan också tycka att CG vore häftigt, men OM man skulle göra en live-film, vilka skulle folk vilja se då?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

phi
Medlem
Skrivet av Epoxlol:

Kan instämma att CG nog vore bäst vid lite eftertanke. Men vem skulle göra rösterna då? Står själv fast vid min gamla förslag antar jag

Självklart bör ju röstskådespelarna i spelet gör rösterna i en CG-film också. Något annat vore ju ganska dumt.

1
Skriv svar