The Elder Scrolls Online beta sign up.

Medlem
The Elder Scrolls Online beta sign up.
Medlem

Skrev hel uppsats på om varför just jag skulle få bli betatestare, undrar om de läser skiten ens

Medlem
Skrivet av Epoxlol:

Skrev hel uppsats på om varför just jag skulle få bli betatestare, undrar om de läser skiten ens

Hehe, jag lämnade den blank. Orkar inte med nå fjäskande. Dom läser nog inte motiveringen ändå ;P

Medlem
Skrivet av Epoxlol:

Skrev hel uppsats på om varför just jag skulle få bli betatestare, undrar om de läser skiten ens

Gjorde samma sak, förhoppningsvis kommer man in i betan
Den där mätaren pekade i alla fall på Excellent så man kan alltid hoppas

PS: Mätaren har en liten delay på grund av alla som registrerar sig, om du fyller i alla saker så får du runt full mätare.
PPS: Får du 404 så är det bara och försöka igen, tog mig 10 försök innan jag lyckades.
PPPS: Här har ni en cinematic som de släppte med betan:

Medlem

EPIC CINEMATIC :O!

Medlem

Hoppas turen är på min sida!


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Så där, äntligen fick man nytta utav sina engelska studier Har skrivit i princip en helt ny bibel Bara om mig haha ;P

phi
Medlem
Medlem
Skrivet av vuze2143:

Så där, äntligen fick man nytta utav sina engelska studier Har skrivit i princip en helt ny bibel Bara om mig haha ;P

Trist att du inte skrev den för några tusen år sedan bara

Medlem
Skrivet av Epoxlol:
Skrivet av vuze2143:

Så där, äntligen fick man nytta utav sina engelska studier Har skrivit i princip en helt ny bibel Bara om mig haha ;P

Trist att du inte skrev den för några tusen år sedan bara

Haha ja, tyvärr föddes man några tusen år förtidigt Jesus och gud han före -.-" ;P

1
Skriv svar