Ansök till The Elder Scrolls Online-betan nu

Medlem
Skrivet av purjo:

Anmäler mig imorgon när jag kommer hem från jobbet, hoppas jag inte blir permabannad för att inte anmäla buggar som de kan se att jag upplever.

Och vad har bethesda och zenimax med EA att göra? Och förövrigt så blir du inte bannad för inget av EA, dom har förklarat att någon gick till överdrift.

Medlem

Regat mig för betan i varje fall, hoppas det faller mig i smaken. Och skulle det vara en månadskostnad hoppas jag den inte är överdriven.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

tragiska mäniskor ni som gnäller på pegi 12.

Ni beter er tom omognare än 12-18 åringarna med erat betende, hade ni haft lite koll hade ni vetat att ni kan skriva ålder krav på dom ni ska spela med.

Precis. Själv hoppas jag på B2P (Buy to Play) sen kan det ju kosta typ 500.

Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av KatOne:

Wow, var det där en trailer till The Matrix eller? Vad hände med rollspelandet och den dignifierade loren, världen som glömt dig och inte snurrar kring spelaren? En breton som får Neo att framstå som Rain man och en autistisk nord som inte ens rör en min av att bli anfallen av en hord med levande döda varulvar?! Vad hände med att få se en endaste varulv som slutet på en lång questlinje?

Samtidigt så är det väl en dum fråga. Det är ju ett MMORPG i gammal tappning. Folk spelar det för bunnyhoppande och att köa till PVP, och vill se trailers med jedi-action som man inte kommer kunna replikera i spelet. Inget annat.

Har inte sett trailern ännu då jag så fort som möjligt tryckte bort när pegi 12 kom upp, och lär nog inte se den iaf om det du beskriver stämmer.

Helvete.

Varför gör dom nästan alla MMORPG till barnspel för?!

Å nej! buhu pegi 12! nu kan jag ju inte spela för nu kommer jag endst få spela med barn *tokgråter* VAD SKA JAG TA MIG TILL?! JORDEN KOMMER GÅ UNDER NU! :'( ......

Eller så spelar du med jämgamla som dig själv och skiter i dessa yngre, det kommer jag göra. Wow är typ pegi 12 med men inga människor gnällde. Eller jo barnrumpor som du kanske, men dom som inte kände för att vara dramaqueens för ingen orsak alls bryr sig inte det minsta.

Medlem

Har anmält mig för testning. Jag skrev nästan ett litet CV värt av text. Får hoppas jag kommer in.

Medlem

jag var snabb att regga. även att skicka in hela paketet som nyhetstips förstås så ni andra inte missar denna härlighet


signatur

//monster

Medlem

Sjukt fin trailer.

Medlem

Jäkla gnäll på PEGI 12.
Det är inte så att det direkt påverkar något större på spelet faktiskt - oavsett de satt den på 18+ eller 5+ så hade vi endå sett lika många från alla åldrar i spelet.

För min del spelar det mindre roll vilka åldrar de jag spelar med har så länge de sköter sig - och jag har sett lika många "vuxna" bete sig som idioter som jag sett omogna ungar göra det.

--------------

Det här spelet ska bli intressant att se hur det utvecklar sig - bara inte det blir som Red Guard och/eller battlespire...dvs bajs.
Jag försöker att inte bli hypad av den - för jag vet att jag antagligen kommer bli lika besviken som jag blivit på de sista 10+ mmo spelen jag köpt..men det är svårt att undvika


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja det var en trevlig trailer :). SÅ LÄNGE NI tycker det är roligt och inte fokuserar så mycket på att det är från 12+ så slipper ni gräva graven redan nu ;). FInns ju vuxna som gillar skylanders och det är från 3+ :D!

Medlem

Not actual gameplay? xD

Medlem

Fick rätt feta Warhammer Online vibbar av den trailern. Sitter och småhoppas på att TESO kan leverera en bra PvP/RvR och PvE-upplevelse i samma skal. Många har försökt, få har lyckats.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Fick rätt feta Warhammer Online vibbar av den trailern. Sitter och småhoppas på att TESO kan leverera en bra PvP/RvR och PvE-upplevelse i samma skal. Många har försökt, få har lyckats.

Få (inga) har väl lyckats?

Medlem

Sjukt taggad!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Ska de verkligen ha månadskostnad på det här spelet? snacka om att avliva något som inte är fött
Om de kör samma visa som Guild Wars kanske de klarar sig, eller kör F2p varianten, men wow-varianten, no way dude.

vaa?? månadskostnad alltså... fan va trist.


signatur

SWWWWAAAAAAGGG

Medlem

Taggad till max!

Inaktiv

Då ses vi förhoppningsvis in game då


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

SICK trailer! Assassins OP i vanlig ordning! (skyrim?)

Medlem

Någon annan som hörde ordet "eld" på svenska vid 2:43 när han ger order om att skjuta?

Medlem

Har speler bra pvp, massa dungeons, roliga quests, bra klasser , och support.. så kan jag lätt tänka mig att betala 100kr per månad. F2P mmo's saknar allt som wow har. Tyvärr. GW2 är säker helt okej, men inte min typ av mmo..

Medlem

Stör mig på att allt ska vara så fritt, inga klasser ska finnas, alla kan spela allt och man kan inte ha en grupp utan det ska funka om man sammarbetar... tror aldrig det kommer att fungera... varför skulle man inte vilja ha en klass? varför skulle man inte vilja ha en grupp? kommer givetvis att prova spelet men är skeptisk, det positiva tycker jag är att det är public dungeons, det liknar Everquest på den punkten vilket gav ett dynamiskt spel och dynamisk pvp....

Medlem
Skrivet av Frezz0:

Stör mig på att allt ska vara så fritt, inga klasser ska finnas, alla kan spela allt och man kan inte ha en grupp utan det ska funka om man sammarbetar... tror aldrig det kommer att fungera... varför skulle man inte vilja ha en klass? varför skulle man inte vilja ha en grupp? kommer givetvis att prova spelet men är skeptisk, det positiva tycker jag är att det är public dungeons, det liknar Everquest på den punkten vilket gav ett dynamiskt spel och dynamisk pvp....

Håller med. Det va därför jag inte orkade med gw2. Alla klasser kunde tydligen göra allt, fast med olika animationer, lame.

12
Skriv svar