FZ delar ut fler betanycklar till Simcity!

Medlem

Vet inte om detta stämmer men enligt http://www.geeky-gadgets.com/simcity-beta-launches-january-25...

så gäller "The beta will start running at 5pm UK time on 25th January and will end at 8am UK time 28th January, with the beta limited slot application process ending at 2am UK time on 21st January."

edit:
Jag har fått min nyckel

Medlem
Skrivet av Djuriic:

Har fått min nyckel men kan inte installera?

Verkar som det är den 25:e? som det går att köra

Medlem

Okej! eldarn tack för svaret och att du tog din tid

Medlem

Helvetes skit

Medlem

Klockan två på en veckodag... Då är det ju förfan bara p12or som är online, bra jobbat FZ.

EDIT: Här är beta för alla medans det fortfarande finns!

http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/simcity/...

Medlem

Synd att man inte var hemma :/

Medlem

Tror överlag att folk behöver läsa igenom saker och ha mer tålamod, speciellt efter alla som får panik över att nyckeln inte kom precis vid tre eller att de inte kan installera.

Lär er att läsa igenom saker och ting först, tack

Skrivet av totte1015:

Klockan två på en veckodag... Då är det ju förfan bara p12or som är online, bra jobbat FZ.

Jag gick in lite snabbt under en fem minuter paus av föreläsningen, funkade finfint

Medlem
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av totte1015:

Klockan två på en veckodag... Då är det ju förfan bara p12or som är online, bra jobbat FZ.

Jag gick in lite snabbt under en fem minuter paus av föreläsningen, funkade finfint

aka en jävla tur. Men det är fortfarande dumt att göra en sådan even när normalt folk jobbar eller studerar.

Medlem

Attan också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Totte; Eller så har man råkat åka på influensan och surfar in på FZ med i feberyret

Verkar som betan inte dragit igång än?


signatur

En styck signatur.

Medlem

De vill väl att de som spelar mest ska betatesta kanske, studerar du så spelar du ju för dig..

Medlem
Skrivet av totte1015:

Klockan två på en veckodag... Då är det ju förfan bara p12or som är online, bra jobbat FZ.

Instämmer !

Medlem
Skrivet av Phireman:

De vill väl att de som spelar mest ska betatesta kanske, studerar du så spelar du ju för dig..

Eeh?

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av totte1015:

Klockan två på en veckodag... Då är det ju förfan bara p12or som är online, bra jobbat FZ.

Jag gick in lite snabbt under en fem minuter paus av föreläsningen, funkade finfint

aka en jävla tur. Men det är fortfarande dumt att göra en sådan even när normalt folk jobbar eller studerar.

Japp.
Håller med. Borde hållts senare under kvällen

Medlem

FAn jag missade en nyckel :(((((

Medlem

Tack så mycket!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

riktigt tråkigt att ni sätter ut sådant utan förvarning och kl 14:00 :l

Medlem

haha skönt, hade byggt script som höll koll på det här, men just 14 då jag har möte så slöpps det

Medlem

otippat att det var slut

Medlem
Skrivet av KloN:

Förresten, står ju 18+ som åldersgräns, var detta något som kollades eller fick vem som hellst anmäla sig?

Precis ! Ni som fick en nyckel och är under 18 år. Bara lämna tillbaka! Så vi lite mer vuxna (hmm 30+) kan få beta spela istället!

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av KloN:

Tackar FZ, nu kom min nyckel!

Förresten, står ju 18+ som åldersgräns, var detta något som kollades eller fick vem som hellst anmäla sig?

Precis ! Ni som fick en nyckel och är under 16 år. Bara lämna tillbaka! Så vi lite mer vuxna (hmm 30+) kan få beta spela istället!

30+? 40+ menar du nog...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av KloN:

Tackar FZ, nu kom min nyckel!

Förresten, står ju 18+ som åldersgräns, var detta något som kollades eller fick vem som hellst anmäla sig?

Precis ! Ni som fick en nyckel och är under 16 år. Bara lämna tillbaka! Så vi lite mer vuxna (hmm 30+) kan få beta spela istället!

30+? 40+ menar du nog...

Nja. De är lite väl för gammalt de.

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av KloN:

Tackar FZ, nu kom min nyckel!

Förresten, står ju 18+ som åldersgräns, var detta något som kollades eller fick vem som hellst anmäla sig?

Precis ! Ni som fick en nyckel och är under 16 år. Bara lämna tillbaka! Så vi lite mer vuxna (hmm 30+) kan få beta spela istället!

30+? 40+ menar du nog...

Nja. De är lite väl för gammalt de.

Nä va i.... !!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

fan va ni gnäller, spelar väl ingen roll vilken tid dom släpper alla kan ändå inte få nycklar och rättvisst blir det aldrig.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Klockan två på en veckodag... Då är det ju förfan bara p12or som är online, bra jobbat FZ.

Tala för dig själv, vissa av oss är bara arbetslösa!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

När kan man ladda ned spelet då?
Står bara redeemed and not yet released.

Edit: jag fick typ 164e nyckeln eller så enl FZ.se

Medlem

Hmm, betan sträcker sig bara till 28e januari, tråkigt kort. Undrar om det finns någon som skulle lira mer intensivt än mig som förtjänar min nyckel mer... Är väl sådana saker man aldrig får svar på

Medlem
Skrivet av TeveT:

Hmm, betan sträcker sig bara till 28e januari, tråkigt kort. Undrar om det finns någon som skulle lira mer intensivt än mig som förtjänar min nyckel mer... Är väl sådana saker man aldrig får svar på

Om det suger så får du min nyckel, har ändå förbeställt spelet.
Så, svar nog?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Klockan två på en veckodag... Då är det ju förfan bara p12or som är online, bra jobbat FZ.

Och studenter

Skriv svar