Låt oss fira Ni no Kunis ankomst med en film

Robot
Låt oss fira Ni no Kunis ankomst med en film

Spelet är snart här! Låt oss fira med en liten launch trailer.

#ni-no-kuni-wrath-of-the-white-witch


Medlem
Låt oss fira Ni no Kunis ankomst med en film

Vill ha!

Medlem

Länge sen jag kände ett rejält sug efter en PS3.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

PC portning eller något hade ju inte direkt varit fel Blir väl att lira på ps3 emulator nångång i framtiden om sisådär 10-15 år

Medlem

Verka helt underbart..


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av lysmasken:

PC portning eller något hade ju inte direkt varit fel Blir väl att lira på ps3 emulator nångång i framtiden om sisådär 10-15 år

Det finns redan ps2 emulator finns fungerande ps3 vettifan mycket möjligt det går vet ej dock vet dock att vissa spel krånglar med grafik osv.

worth a shot maybe

Medlem

Kommer detta spel endast släppas på PS3 ? Inte Xbox? Inte WII ?

Medlem

När jag köpte min PS3a så gjorde jag det för 4 spel: Ni No Kuni, The Last of us, Final Fantasy Versus XIII och The Last Guardian. Med tanke på att FF versus XIII och The Last Guardian verkar vara osäkra kort så har jag undrat om jag inte gjorde ett misstag med mitt konsolköp... men denna trailern övertygar mig om att jag gjorde rätt. Ska bli så jävla kul!!!

Medlem

Detta spel kommer enbart till PS3 ja, Inte släppts ett JRPG på 3 år till Xbox 360 så du kan ge upp att något kommer till den förutom tja just Dark Souls men aja.

Samt spelet kommer inte till fler plaformar, det är redan över ett årg gammalt i Japan då det släptes där nov 2011

Medlem

Kommer bli underbart

Medlem

Tokigt med ett GOTY redan i Februari.

Medlem

Så sjukt taggad på detta. Äntligen ett bra JRPG som skiljer från resten av skräpet som kommit de senaste åren

Medlem

Inget fan av varken jrpgs eller konsoller men de har ju verkligen lyckats med den grafiska stilen i spelet, jag tycker det ser grymt snyggt ut.

Medlem

Ser riktigt mysigt ut! Synd att det är jrpg bara.

Medlem

för bokat !


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

"Bara" 9 dagar sluta strö salt i mina sår!

Medlem

Förstår inte grejen med detta spelet :/. Det verkar ju unikt och det verkar ha en bra story, men jag blir knappt ens sugen på att spela det

Medlem

Äsh det kommer

Medlem
Skrivet av tirim4:

Inget fan av varken jrpgs eller konsoller men de har ju verkligen lyckats med den grafiska stilen i spelet, jag tycker det ser grymt snyggt ut.

Rekommenderar dig att kolla up Studio Ghiblis filmer, då det är de som har haft hand om story/ljud och artstyle.

Skribent
Skrivet av jlarss:

"Bara" 9 dagar sluta strö salt i mina sår!

Nu har du ju tid att äta upp dig, klippa naglar och säga farväl till nära & kära.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av jlarss:

"Bara" 9 dagar sluta strö salt i mina sår!

Nu har du ju tid att äta upp dig, klippa naglar och säga farväl till nära & kära.

Det skulle väl vara det som är positivt då!

Medlem

Satan vad gött att de släpper äntligen släpper ett JRPG med Japanskt tal och engelsk text som alternativ istället för att bli påtvingad en taskig dubb!

1
Skriv svar