Platinum Games intresserad av Darksiders

Robot
Platinum Games intresserad av Darksiders

"Jag skulle verkligen vilja köpa serien (om den var billig)", twittrar Platinum-chefen.

#vigil-games, #platinum-games, #bayonetta, #metal-gear-rising-revengeance


Medlem
Platinum Games intresserad av Darksiders

Väldigt tråkigt när saker som detta händer
Visst var Darksiders aldrig någon jättebra serie men den hade stor potential.
2:an var en förbättring på flera ställen men det räckte inte riktigt till för att slå igenom :S

Medlem

älskade ettan tyckte det var ett fatastiskt uppfriskade spel dock aldrig köpt 2an men mest för jag har tusen spel att klara.. damn yooou steam rea!!


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Åh herre gud vad najs det skulle vara om det här skulle bli av. Jag tror inte att det kommer bli det, men fan... man kan ju får drömma.

Medlem

Darksiders är så underbart, hoppas serien inte dör.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

det brevet gör ont när jag läser det.
blir sur varje gång jag sätter på 2an så mycket potensial det hade ifall det funnits coop-mp eller mer bossar istället för jättemycket brainless hack and slash mest det som gjorde det.

Klart brainless hack and slash och kombos i all hederlighet men det finns en gräns

Medlem

Vore kul om någon plockade upp Darksiders. Gillar båda spelen och eftersom tvåan slutade med lite av en cliff-hanger hade det inte varit dumt med ett tredje spel.

Medlem

Helt rätt bolag i så fall, de vågar vara innovativa. Tråkigt att de skedde överhuvudtaget men om någon kan förvalta Darksiders IP så tror jag det är Platinum.

Medlem

Platinum Games är ett av mina absoluta favoritutvecklare. Darksiders skulle må bra hos dem!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av MrPeters:

Visst var Darksiders aldrig någon jättebra serie men den hade stor potential.
2:an var en förbättring på flera ställen men det räckte inte riktigt till för att slå igenom :S

Själv hade jag sjukt roligt i ettan. Skönt gameplay, fantastisk grafisk design och en härligt ostig story som inte tar sig själv på så stort allvar. Tvåan är ett snäpp bättre på alla delar, mer eller mindre.

En grovt underskattad franchise i min mening.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av MrPeters:

Visst var Darksiders aldrig någon jättebra serie men den hade stor potential.
2:an var en förbättring på flera ställen men det räckte inte riktigt till för att slå igenom :S

Själv hade jag sjukt roligt i ettan. Skönt gameplay, fantastisk grafisk design och en härligt ostig story som inte tar sig själv på så stort allvar. Tvåan är ett snäpp bättre på alla delar, mer eller mindre.

En grovt underskattad franchise i min mening.

För mycket anime för min smak.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av MrPeters:

Visst var Darksiders aldrig någon jättebra serie men den hade stor potential.
2:an var en förbättring på flera ställen men det räckte inte riktigt till för att slå igenom :S

Själv hade jag sjukt roligt i ettan. Skönt gameplay, fantastisk grafisk design och en härligt ostig story som inte tar sig själv på så stort allvar. Tvåan är ett snäpp bättre på alla delar, mer eller mindre.

En grovt underskattad franchise i min mening.

För mycket anime för min smak.

Det är mer Cartoon än anime imo.

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

För mycket anime för min smak.

http://i.imgur.com/2bnx5ZY.jpg

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mirage:

För mycket anime för min smak.

Som killen ovan vet jag inte riktigt om du driver eller inte, men för sakens skull antar jag att du är seriös; Det är inte anime över huvud taget. Jag själv står inte ut med den estetik anime kommer dragandes med.

1
Skriv svar