Trailer för Aliens: Colonial Marines och en uppmaning

Robot
Trailer för Aliens: Colonial Marines och en uppmaning

Gearbox har släppt en ny trailer från Aliens: Colonial Marines som uppmanar oss att sparka röv.

#sega, #gearbox-software, #aliens-colonial-marines


Medlem
Trailer för Aliens: Colonial Marines och en uppmaning

Vet inte vad jag ska tycka om detta, på tok för mycket action och för lite av vad som gjorde AvP till det spel det är. Nej jag är inte övertygad om att detta kommer bli något annat än ännu ett mediokert Alien spel likt det nya AvP.

Medlem

Ser riktigt bra ut

Inaktiv
Skrivet av pingkonk:

Ser riktigt bra ut

Det är fortfarande en konsolport vi talar om.. men jag ser fram emot att få spela! =<

Medlem

berättarrösten låter som om han inte skitit på flera veckor..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Skribent
Skrivet av Fenix:

berättarrösten låter som om han inte skitit på flera veckor..

Är detta hemligheten för att få en lite mer macho röst?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Alien bulletstorm marines... holy crap vad det här ser illa ut

Medlem

Duke nukems röst i trailern? Gearbox släppte ju det ultra skräpiga duke, så det lär vara samma röstskådespelare.

Ser inget vidare ut.. halvdan grafik, Randy pitchford vid spakarna, 6 år i utveckling, tidigare spel har varit halvkassa... tror det blir en flopp precis som Rebellions AvP för ett par år sedan. Men.. jag lär (precis som alla andra) köpa det iaf. Det är trots allt Aliens vi pratar om. Önskar bara att någon större studio skulle ta det än Gearbox/Sega.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Detta ser riktigt, riktigt dåligt ut...
Sen förstår jag inte riktigt hur storyn går ihop med Aliens.

Och den där röstskådisen... The horror...

Stackars James Cameron. Hans mästerverk blir skit som spel, först Avatar: The Game och nu detta...

Medlem

Ja, det verkar vara för mycket action...

Någon som minns det gamla Alien Resurrection till PSX? Där fick man ta till vara på varenda magasin man hittade och det var så läskigt och svårt att jag aldrig klarade ut det. Ett sådant Alien-spel är vad jag saknar, och verkar fortsätta få sakna tills spel inte längre är för den breda massan...


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Klart det är mycket action spelet är ju baserat på Aliens filmen.

Medlem

Tacka vet jag Alien vs Predator till Atari Jaguar. Fortfarande bäst.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag tror att de som förväntade sig spänning och inlevelse kommer att bli väldigt besvikna.

Medlem

Horribelt röstskådespeleri. Bara horribelt. Hoppas det är väldigt lite prat i själva spelet, liksom väldigt lite dumaction som ju skulle sabba skräckkänslan som fanns i dom första spelen.

Medlem

hahahaha sämta trailern jag sett på länge alltså! shit...hur tänkte de där?

Medlem

Jag vet att jag kommer att få problem med det här i vanlig ordning. >.<


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Ganska tydligt vilken åldersgrupp de marknadsför det här till. Vi Alien-fans (och Predator) av den gamla skolan har det inte lätt nu för tiden.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Duke nukems röst i trailern? Gearbox släppte ju det ultra skräpiga duke, så det lär vara samma röstskådespelare.

Ser inget vidare ut.. halvdan grafik, Randy pitchford vid spakarna, 6 år i utveckling, tidigare spel har varit halvkassa... tror det blir en flopp precis som Rebellions AvP för ett par år sedan. Men.. jag lär (precis som alla andra) köpa det iaf. Det är trots allt Aliens vi pratar om. Önskar bara att någon större studio skulle ta det än Gearbox/Sega.

Gillar Alien men detta är inte ett garanterat köp, om det blir ett köp beror helt och hållet på hur bra spelet är när det är klart och inget annat.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Klart det är mycket action spelet är ju baserat på Aliens filmen.

Filmen var en bra blandning mellan skräck och action, detta verkar mer innehålla det sistnämnda.

**Spoiler för filmen**
Sedan behöver jag en trolig orsak till hur det kommer sig att dessa s.k Xenomorph lyckades överleva den explosion som skedde i slutet av Aliens.

Medlem

kan inte se på filmen :/

Medlem

Är det bara jag som inte kan se filmen ?

Medlem
Skrivet av landy:

Är det bara jag som inte kan se filmen ?

Nej funkar inte för mig heller, testa den här i stället (kräver inloggning tyvärr) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YdKs0p... eller kolla den hos Gamereactor då den funkade för mig.

Medlem

Är lite osäker på om jag ska köpa det här. Såg att GMG har 30% rabatt just nu, vilket gör att spelet landar på runt 230kr, och det vore ju inte så dumt om spelet visar sig vara bra. Men den här trailern övertygade mig inte direkt.

Väldigt besviken på trailern, kändes mer som ett call of duty i rymden.

Var är smygandet när man går helt ensam i mörkret, enda ljuskällan man har är sin ficklampa då man plötsligt börjar höra ett pipande ljud(ljuvliga rysningar).

Istället får vi detta, medioker grafik, extremt krystade röstskådespelare och action, action och ännu mer action.

Får se vad som händer men just nu ser det inte ljust ut.

Medlem

Hahahahaha! Vilket skit! Ska bli kul att se vilket betyg det här spelet får. Överhypad smörja som kanske tilltalat alla P12 där ute.

Medlem

Kan inte annat än hålla med, hur detta kan vara en riktig uppföljare på kultfilmen Aliens har jag svårt att i nuläget förstå. Hoppas verkligen spelet har ett större djup än bara en massa action, det visar i så fall att Gearbox inte förstår sig på den här licensen.

Medlem

Det här spelet lär inte få över 70% i genomsnitt. Det ser mediokert ut på alla sätt och vis. Trist för jag hade hoppats det skulle bli bra med motion tracker på wii u osv men det blir nog inget köp för min del.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av bent toe:

Duke nukems röst i trailern? Gearbox släppte ju det ultra skräpiga duke, så det lär vara samma röstskådespelare.

Hörs på långa vägar att det inte är Jon St. John...

Medlem

Det fullkomligt haglar negativa kommentarer och åsikter om spelet. En bajsstorm helt enkelt. Bara för det kommer det bli ett bra spel långt över allas förväntningar och det kommer få toppenbetyg i recensioner :).

Medlem
12
Skriv svar