Hotmail fråga!

Medlem
Hotmail fråga!

Hejsan nu när messanger ska försvinna helt och så kommer väl hotmail gå över till outlook men vet inte om jag kommer behålla mina två mail adresser så sitter o ändrar om mina konton så de blir kopplade till en annan mail jag har. Så tänkte höra har en ton av sparade mail som jag vill flytta över till min andra mail det är nästan 100 sparade mail viktiga alltså som jag har spart.

Så hur gör jag för att flytta över dessa mail till min andra hotmail? har iaf kopplat mitt skype konto till en annan mail. För orkar inte vidarebefordra alla dessa mail till mitt andra konto.

Medlem

Enklaste sättet är väl att köra t ex Live Mail i Windows 7 och sedan dra mailen från ena kontot till det andra.

Medlem

Finns det inte en funktion för att arkivera mail, dvs exportera dem in i en fil och sedan importera in den till det andra kontot?

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Enklaste sättet är väl att köra t ex Live Mail i Windows 7 och sedan dra mailen från ena kontot till det andra.

Tackar det funkade alla mina sparade mail skickades som en bifogad fil till min andra mail.

1
Skriv svar