Förboka Bioshock Infinite och få gratis dlc

Robot
Förboka Bioshock Infinite och få gratis dlc

Om man förbokar Bioshock Infinite får man en hög med trevligt material att ladda ner.

#irrational-games, #bioshock-infinite


Inaktiv
Förboka Bioshock Infinite och få gratis dlc

Trevligt. Men nja, vet inte.

Inaktiv

Håller med...låter inte direkt som något revolutionerande förhandserbjudande.

Medlem

Tycker personligen inte om att få en fördel i början av spelet... Känns helt enkelt som att det förstör stämning och att ge fördelar i början för pre-order känns mest bara som att fiska efter folk.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Förstår inte riktigt vitsen med DLC som ger en ett övertag i spelet, ser detta som fusk något jag helst av allt vill slippa. Bättre hade varit om man fick till exempel en eller flera tillägg gratis, det hade säkerligen fått en del att förboka spelet istället för att vänta.

Man borde inte kalla det "free" heller tycker jag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om grejerna är klara borde man inte behöva betala för dom...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jaha numera får man tydligen ett fuskpaket om man förhandsbokar.

Medlem

Mmmmm... lockpicks


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Alltid stört mig såntdär att man får fördelar. Spelet är väl balanserat i valuta och och växt i styrka osv så det skall kännas så roligt och progresserande som möjligt? Då gör man ju spelet tråkigare så här.

PREORDER BONUS OFFER: Order now and start halfway through the game!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kändes som en dum deal varför vill jag göra spelet lättare

Medlem
Skrivet av torylva:

Tycker personligen inte om att få en fördel i början av spelet... Känns helt enkelt som att det förstör stämning och att ge fördelar i början för pre-order känns mest bara som att fiska efter folk.

Jag gillar inte heller det, använde inget sådant när jag förbokade Red Dead och fick en del, tycker bara det förstör om man får fördelar.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Om grejerna är klara borde man inte behöva betala för dom...

Varför inte...?

Varför skulle ett företag ge bort gratis saker?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Förboka spelet och du får hela halva från början..

Medlem
Skrivet av Ankh:

Om grejerna är klara borde man inte behöva betala för dom...

ja, och förköper du nu får du det gratis...

Medlem

Usch. Hatar såna här "erbjudanden".

Värst var ju New Vegas alla olika förhandsbokningserbjudanden - som dessutom var unika för olika kejdor. Fem eller sex stycken, och du kan bara få ett - och var och en av samtliga stör spelets balans.

Fördela de föremålen över long time progression i spelets enda utgåva istället så vips fanns det 10 fler unika vapen, liksom. Mervärde till alla!

Känns som en no brainer, seriöst.

Medlem

Det bästa är ju att det ofta är begränsat till de största återförsäljarna i varje land, det hjälper ju självklart de mindre återförsäljarna att hålla sig konkurrenskraftiga med de större/////ironi


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Ankh:

Om grejerna är klara borde man inte behöva betala för dom...

Varför inte...?

Varför skulle ett företag ge bort gratis saker?

Asså... Var börjar man..

Medlem

Som redans sagts, förhandsboka och din karaktär börjar på max level med storyn redan avklarad!
Du får dessutom automatiskt alla achivements upplåsta och behöver inte ens plocka upp spelet!

Medlem

Jag kommer ihåg när man fick speciella saker med sina Collector's Editions/förhandsbokningar. Artbooks och liknande. Fick det när jag köpte Anno 2070 Collector's Edition, helt fantastiskt att se hur artisterna föreställt sig hur världen och allt ska se ut.

Medlem

Inte gratis, på köpet. Priset är hela spelet + förhandbokningen. Gratis får man faktiskt inte säga om det inte är just helt gratis.

Inaktiv
Skrivet av torylva:

Tycker personligen inte om att få en fördel i början av spelet... Känns helt enkelt som att det förstör stämning och att ge fördelar i början för pre-order känns mest bara som att fiska efter folk.

Haha vafan, så om man förhandsbokar, dvs köper ett spel innan release och innan recensioner, så får man som straff mer grejer som gör spelet enklare, något sorts inbyggd cheatcode? Gillar man sen inte spelet så har man ingen chans att få pengarna tillbaks, o man sitter där med ett spel man inte vill ha och med helt värdelösa bonusar.

Nej tack, hur är det ens möjligt att man kan locka med saker som gör spelet enklare som någon sorts bonus, man blir ju ledsen.

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Ankh:

Om grejerna är klara borde man inte behöva betala för dom...

Varför inte...?

Varför skulle ett företag ge bort gratis saker?

Asså... Var börjar man..

Jadu, jag vet inte... Måste man ha allt gratis får ni väl "låna" det från piratbukten istället.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Ankh:

Om grejerna är klara borde man inte behöva betala för dom...

Varför inte...?

Varför skulle ett företag ge bort gratis saker?

Asså... Var börjar man..

Jadu, jag vet inte... Måste man ha allt gratis får ni väl "låna" det från piratbukten istället.

Alltså... varför ska man behöva betala extra för att få ett mer komplett spel?

DLC är ett j-a skit-påhitt. Tråkigaste är ju att det finns så många idioter som betalar för det.

Medlem

Preorder now and you will get all the achievements without playing the game.

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Ankh:

Om grejerna är klara borde man inte behöva betala för dom...

Varför inte...?

Varför skulle ett företag ge bort gratis saker?

Asså... Var börjar man..

Det känns lite som du slösar tid på att börja förklara


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Ankh:

Om grejerna är klara borde man inte behöva betala för dom...

Varför inte...?

Varför skulle ett företag ge bort gratis saker?

Asså... Var börjar man..

Jadu, jag vet inte... Måste man ha allt gratis får ni väl "låna" det från piratbukten istället.

Alltså... varför ska man behöva betala extra för att få ett mer komplett spel?

DLC är ett j-a skit-påhitt. Tråkigaste är ju att det finns så många idioter som betalar för det.

Det är extramaterial som utvecklarna åsidosatt tid till att skapa, varför skulle de förlora eventuell inkomst för att sälja det separat?

Ett företag vill tjäna pengar... Du får inte gratis kaffe på macken när du tankar bilen, trots att de redan kokat kaffet.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hade räckt med att DLC ingår.. har aldrig förstått varför man ska locka med virtuella items.. det ger noll substans till erbjudandet. Ska jag jubla över 5 låtsas-lockpicks?

1
Skriv svar