Planetside 2-fuskare får smisk – hur mycket de än betalat

Robot
Planetside 2-fuskare får smisk – hur mycket de än betalat

SOE:s John Smedley twittrar friskt om hur förbannad han är på idioterna som fuskar. Exempelvis har de precis bannat två muppar med över 300 timmar speltid, varav den ena spenderat runt 1500 spänn i spelaffären.

#soe, #planetside-2


Planetside 2-fuskare får smisk – hur mycket de än betalat

Gillar hårda grabbar!

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Gillar hårda grabbar!

Vad hade Michael Scott sagt om det?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Skönt att folk inte blir "odödliga" för att ha öppnat plånboken


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det gillar vi!

Medlem
Medlem

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Personligen vill jag ha nolltolerans, permban även för rankhack och liknande tilltag. Hatar alla typer av fusk.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Personligen vill jag ha nolltolerans, permban även för rankhack och liknande tilltag. Hatar alla typer av fusk.

rankhack permaban? ridiculous. ranker är ju bara något löjligt trams som kommit på senare år för att folk ska ha något att sträva efter. borta är tiden då man spelade för att man tyckte spelen var roliga.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Personligen vill jag ha nolltolerans, permban även för rankhack och liknande tilltag. Hatar alla typer av fusk.

rankhack permaban? ridiculous. ranker är ju bara något löjligt trams som kommit på senare år för att folk ska ha något att sträva efter. borta är tiden då man spelade för att man tyckte spelen var roliga.

Spelar du ett spel som bygger på ranker så ska du fan inte fuska bara för att du tycker att det bara är en tramssak.
Passar inte spelets regler så hitta något annat helt enkelt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Känns ju meningsfullt att dra ner ett hack efter att spenderat över 300 timmar in game samt 1500kr i spelets shop..


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Personligen vill jag ha nolltolerans, permban även för rankhack och liknande tilltag. Hatar alla typer av fusk.

rankhack permaban? ridiculous. ranker är ju bara något löjligt trams som kommit på senare år för att folk ska ha något att sträva efter. borta är tiden då man spelade för att man tyckte spelen var roliga.

Om det är så "löjligt trams" varför tycker idioter att det är viktigt att hacka upp sin rank då?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Bra, bort med dom.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Personligen vill jag ha nolltolerans, permban även för rankhack och liknande tilltag. Hatar alla typer av fusk.

rankhack permaban? ridiculous. ranker är ju bara något löjligt trams som kommit på senare år för att folk ska ha något att sträva efter. borta är tiden då man spelade för att man tyckte spelen var roliga.

Om det är så "löjligt trams" varför tycker idioter att det är viktigt att hacka upp sin rank då?

för att p12: or tror att om du har en högre rank så blir du en bättre spelare ??

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Gillar hårda grabbar!

Hmmmm :/

Medlem
Skrivet av Mytacism:

Känns ju meningsfullt att dra ner ett hack efter att spenderat över 300 timmar in game samt 1500kr i spelets shop..

Tänkte detsamma.
Undra om de använt ända sedan de började spela eller om de börjat använda nyligen. Isåfall förstår jag inte varför. Efter 300 timmar borde man väl vara tillräckligt bra för att inte behöva t.ex. aimbots.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Tänkte detsamma.
Undra om de använt ända sedan de började spela eller om de börjat använda nyligen. Isåfall förstår jag inte varför. Efter 300 timmar borde man väl vara tillräckligt bra för att inte behöva t.ex. aimbots.

Om någon använder aimbot under hela speltiden blir de inte direkt bättre på spelet. Vet inte vad för fusk de använt men tror nog att det kan bli så att fuskarna blir helt beroende av dem för att fortsätta prestera "bra".


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Finns nog få personer som inte kan skriva under på det där. Jag kan inte för en sekund se tjusningen i att fuska när man tävlar i underhållningssyfte. Varför spelar de öht online om de inte bryr sig om tävlingsinslaget? Varför inte bara köra en botmatch istället så kan de dominera den hela dagen lång om de inte ser någon underhållning i själva utmaningen.

Medlem

Så länge de har starka bevis för att de hackar, så att ingen blir oskyldigt bannad som lagt ner massa pengar på spelet så är det bara att hammra på!

Medlem
Skrivet av Mytacism:

Känns ju meningsfullt att dra ner ett hack efter att spenderat över 300 timmar in game samt 1500kr i spelets shop..

Jo. Sista idoten är tydligen inte född än


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

"once a cheater always a cheater" eller vad man säger :)?

Medlem

Jag tror att fuskare saknar en viktig del av sin hjärna.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

De, dem, dom....

Medlem

Helt rätt.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Onekligen måste det vara sjuka individer, det har nog något att göra med mindrevärdeskomplex. Om någon har haft ett tufft liv i verkligheten, kanske han eller hon känner, att ingen kan ge sig på dem i fantasivärldar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Onekligen måste det vara sjuka individer, det har nog något att göra med mindrevärdeskomplex. Om någon har haft ett tufft liv i verkligheten, kanske han eller hon känner, att ingen kan ge sig på dem i fantasivärldar.

Absolut, där emot är jag förvånad över att det inte finns fusk på SP spel längre, fast iofs, väljer man lägsta svårighetsgraden kan en hjärndöd 3åring klara av de flesta spel :>

Lite synd dock.. det enda spelet som har fusk per say är väl TES spelen till PC

Medlem

Blir bara glad, släng på en ip ban också. Vill man fuska kan man lira singleplayer..

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Personligen vill jag ha nolltolerans, permban även för rankhack och liknande tilltag. Hatar alla typer av fusk.

rankhack permaban? ridiculous. ranker är ju bara något löjligt trams som kommit på senare år för att folk ska ha något att sträva efter. borta är tiden då man spelade för att man tyckte spelen var roliga.

Om det är så "löjligt trams" varför tycker idioter att det är viktigt att hacka upp sin rank då?

För att de vill ha åtkomst till vapen och grejer som de inte har tillgång till annars, ranker är ju bara något utvecklarna skapat för att man ska ha något att sträva efter.

Kolla bara på Bf3, det är rätt obetydligt att vara Rank 100 för det ger inte ett skit, det visar bara att du spelat spelet väldigt mkt. Det säger inte att du är bra på spelet eller så, utan bara att du spelat mkt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Apropå Bf3 jag har själv inte spelat det på ett tag nu men en polare till mej som kör spelet på ps3 klagar på att han möter folk som kör med tangentbord & mus och att dom rör sig är snabbare mm. Är det ett problem egentligen i Bf3/ps3 att folk kan spela spelet med tangentbord & mus?

12
Skriv svar