Årets hetaste spel – enligt läsarna

Robot
Medlem
Årets hetaste spel – enligt läsarna

Men.. men,, Starbound?


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Dark Souls 2, är lätt det absolut hetaste detta år!
1an är det bästa spelet jag kört på vääääldigt länge!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

GTA all the way baby Så länge det kommer till pc då

Medlem

Hade varit intressant att se en lista för konsol och en för den riktiga spelplattformen också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Knappt ett enda bra spel att nominera ju... =(

Medlem

Tycker GTA är kul men hade mycket hellre sätt ett nytt Red Dead spel.

För min del är det Bioshock som lockar mest hittils.
Hur ESO kom så högt är en gåta dock?

Medlem
Skrivet av Ankh:

Hade varit intressant att se en lista för konsol och en för den riktiga spelplattformen också

Är väl bara 2 av spelen på listan som inte är pcspel? Om man räknar gta till pc då.

Medlem

Elder Scrolls Online <3 (Kunde inte låta bli XD)

Medlem
Skrivet av Dajnamajt:

Dark Souls 2, är lätt det absolut hetaste detta år!
1an är det bästa spelet jag kört på vääääldigt länge!

Hoppas tvåan blir störra! Etta var stort. Men jag vill ha större!!!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Att folk gillade Total War så mycket var ju skoj, trodde det inte var så populärt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Derp theft auto, vad förvånande..

Medlem

Simcity och Bioshock: Infinite är de två viktigaste titlarna i år!

Medlem

Kanske kommer Grand theft Auto V göra vissa besviken men jag är inte bland dom iaf


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Roma Victrix!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Ankh:

Hade varit intressant att se en lista för konsol och en för den riktiga spelplattformen också

Är väl bara 2 av spelen på listan som inte är pcspel? Om man räknar gta till pc då.

Inte riktigt så jag menade. Tänkte mer en lista från vad konsolspelarna ser mest fram emot och en vad pc spelarna ser mest fram emot. Bara för många av spelen finns på pc betyder det ju inte tvunget att det är PC spelare som röstat

Påtal om GTA - har det bekräftats om den kommer till PC eller ej?

Edit: Men va fan, nu när jag kollar listan så erkänner jag mitt misstag. Du har fullständigt rätt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag vidhåller att Kickstarterspelen så som Wasteland 2 och Shadowrun returns kommer vara det bästa man kan spela detta år.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Watch Dogs borde fan vara etta Det spelet kommer ju nog spöa skiten ur GTA.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Jag vidhåller att Kickstarterspelen så som Wasteland 2 och Shadowrun returns kommer vara det bästa man kan spela detta år.

Det är två spel som jag ser fram emot - och Planetary Annihilation.

Men det viktiga är att det kommer spel som passar alla (oavsett smak och plattform).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Konstigt att inte Ni No Kuni är med på listan men antar att de flesta här är mest inriktade på PC trots att de även innehar konsoler, inklusive mig själv.

Trots det så kan jag fan inte bortse från det enda JRPGet som jag verkligen längtat efter sedan jag sparade ihop pengar till Chrono Trigger

Medlem
Skrivet av electric8:

Kanske kommer Grand theft Auto V göra vissa besviken men jag är inte bland dom iaf

Största problemet med GTA IV var väl att det tog sig själv för seriöst, den där galna känslan från tidigare titlar fanns inte där. Gör de det lite mer "wacky" igen så blir det nog skitbra.

Medlem

Inget Bioshock Infinite? Usch.

Med tanke på hur otroligt super-duper-ultra-bra originalet var, finns det inget annat spel i år som kan få mig lika peppad som det här. Möjligtvis Watch Dogs, men jag är inte övertygad.

Nej, jag skiter fullständigt i den här listan. Bioshock blir lätt min prio nr 1 i år.

Medlem

Det där är en lista jag kan stå för. Jag hade nog satt siffrorna lite annorlunda men förutom det och att Battlefield 4 är med så är det bara bra saker på listan.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Woho jag blev nämnd i artikeln Kul att se att total war är så populärt ! Det är CA värt

Medlem
Medlem

Otroligt att bioshock infinite inte hamnar på den listan.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag ser nog mest fram emot att blicka tillbaka och tänka på det spelet jag tyckte var roligast i efterhand. Det är så gött med goa spelminnen. Att se fram emot spel för mycket tycker jag lite lätt kan få en besviken.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Trodde aldrig att jag (och tydligen alla andra också?) skulle vara så ointresserad av ett nytt Battlefield.

Battlefield 3 var snyggt och hade otroligt bra ljud, men gud vilken CoD kopia.... Att dom tog bort Commander classes förstörde det spelet totalt.

Medlem

klart bäst 2013 blir dragon age 3, jag tror det blir ett mästerverk med nya motorn

Medlem

Jag tror dayz blir riktigt bra.

12
Skriv svar