Smite har tagit sig in i öppen beta

Robot
Smite har tagit sig in i öppen beta

Moba-liret från Hi-Rez-studios är nu spelbart för både dig och dina syskon. Dra ner klienten, registrera dig och klicka igång.

#dota-2, #heroes-of-newerth, #league-of-legends, #hi-rez-studios, #smite


Medlem
Smite har tagit sig in i öppen beta

Är väll det moba-spel jag är mest nyfiken på just nu..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Smite me, O Mighty Smiter!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Hmm, stor skillnad mot när jag testade det, till det positiva. Hirez har gjort ett skitbra jobb med Tribes, så jag förutsätter att detta blir bra med. Även om jag inte är en mobaspelare alls egentligen...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Bara bilden till videon gjorde mig väldigt nyfiken!

Medlem

Om bara Hi-Rez kunde ge sig med detta fåneri och fokusera på något där dom har goda chanser på, som Tribes: Ascend till exempel. Moba spel är något jag själv tycker är oerhört tråkigt, och sedan att försöka slå sig in på en marknad där Dota, Lol och Hon redan finns verkar vara rätt dummt.

Medlem

På tok för enkelt för mig, men det är rätt så rolig idé


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Jag testade det för längesen när det var i stängd beta men blev snabbt uttråkad. Det tog alldeles för lång tid att låsa upp nya hjältar så repetitionsfaktorn blev hög. Efter att ha låst upp en hero och kört den ett tag så märkte jag att jag inte ens var i närheten av att låsa upp en ny och 6 hjältar räcker inte för att spelet ska vara kul att spela. Antar att de lagt till flera gratishjältar nu dock.

Medlem

Jag spelar Dota 2 frekvent, och av den anledningen håller jag mig borta från LoL. Är lite tidsrädd när det kommer till att fastna i nya spel. Har börjat lira lite Sc2 också dock.

Men jag älskar ju nordisk (och annan!) mytologi...

Decisions, decisions, decisions.
Freedom is by far my favourite illusion.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Har spelat Closed beta sen i sommras och är helt lost på Smite. Sjukt kul spel.

Har tidigare spela Dota och LoL, provade Smite på sidan av bara för att jag fick en invite och fastnade direkt.

Det är sjukt kul med mycket fast paced action etc. Flera olika gamemodes gör det ännu roligare och varierande!

Idag känns Lol segt och man blir uttråkad av att stå och creep-killa. Man vill gå hårt in direkt!

Inaktiv

Ja smite är rätt schyst faktiskt. Jag har inte spelat det på länge men då hade det iaf verkligen god potential.

Medlem

Behövde inte se mer än 1 minut av videon. Detta ska testas!

Medlem

Detta så ju jävligt skoj ut. Fan min hög med spel som man ska spela bara ökar och ökar, skulle behöva ett par timmar till per dygn så man kom ikapp lite.

Medlem

Har varit med i Closed Beta hela tiden och kan bara säga att SMITE är riktigt bra.
Har kört mycket MOBA (ARTS) tidigare och det har enligt mig blivit väldigt tråkigt, dels jag kört DOTA i WC3 så himla mycket så man tröttnat.
De som gör det extra roligt med SMITE är ju att man styr sin karaktär ungefär som i ett FPS spel och inte att man ser det ovanifrån som det oftast är, det blir som ett helt nytt spel fastän det i grund och botten är likadant som andra MOBA spel.

Rekommenderas starks för dom som inte testat än

Ozo
Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Om bara Hi-Rez kunde ge sig med detta fåneri och fokusera på något där dom har goda chanser på, som Tribes: Ascend till exempel. Moba spel är något jag själv tycker är oerhört tråkigt, och sedan att försöka slå sig in på en marknad där Dota, Lol och Hon redan finns verkar vara rätt dummt.

Tycker definitivt att de ska satsa på Smite, påminner knappt om dota, lol och hon bortsett från grund idéen. Men man sitter ju inte och klickar sig fram, utan man styr karaktären, mycket likt wow. Wow-arena med dota objectives, pretty much.

1
Skriv svar