Robot
Anarchy Reigns

Kritikerälsklingen Platinum Games, med Bayonetta och Madworld på meritlistan, släpper ett fightingspel med spandexklädda bakdelar och överarmar lika stora som din favoritfåtölj.

#anarchy-reigns, #platinum-games, #nintendo


Anarchy Reigns

"Japans svar på Stefan och Krister"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Det där märkket på boxen är inte det exakt samma märke som i borderlands 2 ?

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Det där märkket på boxen är inte det exakt samma märke som i borderlands 2 ?

Anarki teknet? Nej, Borderlands(1 och 2) har ett upp-och-ner vänt V i en cirkel.

Medlem

Någon våga göra något anrolunda och ingen verkar bryr sig.... typiskt snabmatt spel konsumenter som dominerar marknaden idag.

Köp detta, det är sjukt kul och även om det inte är perfekt stöder ni en av de bästa utvecklarna som finns i världen just nu.

KÖP!!!!

Ses om 2 veckor med MG-RISING

Medlem
Skrivet av PsyX:

Någon våga göra något anrolunda och ingen verkar bryr sig.... typiskt snabmatt spel konsumenter som dominerar marknaden idag.

Köp detta, det är sjukt kul och även om det inte är perfekt stöder ni en av de bästa utvecklarna som finns i världen just nu.

KÖP!!!!

Ses om 2 veckor med MG-RISING

Tror inte folk bryr sig för att det inte är ett stort IP, för att när jag iaf kollade på review på detta så såg det inte direkt annorlunda eller nytänkande ut. Men visst är ett spel jag kanske skulle tänka mig köpa när det sjunker i pris, ser inte ut som något jag skulle uppskatta men vem vet

edit: missa att det gick på runt 300 spänn, men känns ändock som ett 150kr spel på psn

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av PsyX:

Någon våga göra något anrolunda och ingen verkar bryr sig.... typiskt snabmatt spel konsumenter som dominerar marknaden idag.

Köp detta, det är sjukt kul och även om det inte är perfekt stöder ni en av de bästa utvecklarna som finns i världen just nu.

KÖP!!!!

Ses om 2 veckor med MG-RISING

Tror inte folk bryr sig för att det inte är ett stort IP, för att när jag iaf kollade på review på detta så såg det inte direkt annorlunda eller nytänkande ut. Men visst är ett spel jag kanske skulle tänka mig köpa när det sjunker i pris, ser inte ut som något jag skulle uppskatta men vem vet

edit: missa att det gick på runt 300 spänn, men känns ändock som ett 150kr spel på psn

Jag förhandsbokade spelet för 158kr, så finns ingen direkt anledning att vänta på att det ska sjunka mer i pris. Köpte mitt från england då sverige tog 599kr för förhandsbokningar då jag bokade.

Medlem
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av PsyX:

Någon våga göra något anrolunda och ingen verkar bryr sig.... typiskt snabmatt spel konsumenter som dominerar marknaden idag.

Köp detta, det är sjukt kul och även om det inte är perfekt stöder ni en av de bästa utvecklarna som finns i världen just nu.

KÖP!!!!

Ses om 2 veckor med MG-RISING

Tror inte folk bryr sig för att det inte är ett stort IP, för att när jag iaf kollade på review på detta så såg det inte direkt annorlunda eller nytänkande ut. Men visst är ett spel jag kanske skulle tänka mig köpa när det sjunker i pris, ser inte ut som något jag skulle uppskatta men vem vet

edit: missa att det gick på runt 300 spänn, men känns ändock som ett 150kr spel på psn

Jag förhandsbokade spelet för 158kr, så finns ingen direkt anledning att vänta på att det ska sjunka mer i pris. Köpte mitt från england då sverige tog 599kr för förhandsbokningar då jag bokade.

Finns det för 158kr så visst då är det ett givet köp

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Det där märkket på boxen är inte det exakt samma märke som i borderlands 2 ?

Det är inte riktigt samma, men det är likt!

1
Skriv svar