Andra delen - Svenska tv-serier som spel

Skribent
Skrivet av WildThing:

"Törstar du efter roliga sidouppdrag kan du alltid leta upp tv-teamet från Strix som aldrig får slut på uppgifter. Alla går dock ut på att göra "bra tv" genom att få folk att göra sådant de inte kan stå för framför kameran"

Vet inte om jag ska ta illa upp eller ej

Jobbar du för Strix?

Det stycket är helt och hållet baserat på de skriverier som kvällspressen ägnade sig åt efter första säsongen, då ett gäng medverkande tyckte de blivit pushade att göra sådant de "inte skulle göra i vanliga fall".


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av WildThing:

"Törstar du efter roliga sidouppdrag kan du alltid leta upp tv-teamet från Strix som aldrig får slut på uppgifter. Alla går dock ut på att göra "bra tv" genom att få folk att göra sådant de inte kan stå för framför kameran"

Vet inte om jag ska ta illa upp eller ej

Jobbar du för Strix?

Det stycket är helt och hållet baserat på de skriverier som kvällspressen ägnade sig åt efter första säsongen, då ett gäng medverkande tyckte de blivit pushade att göra sådant de "inte skulle göra i vanliga fall".

Jo, roligt nog Dock som klippare, och inte ute på inspelning. Så ska kanske mobba dom som är det istället för att ta åt mig Dock inte jobbat på Ullared.


signatur

Videomupp

Skribent

Skoj! Vad har du jobbat med då?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Skoj! Vad har du jobbat med då?

Mest Efterlyst och Stalkers som gick förra året, samt lite inhopp här och var.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av purjo:

"I den 40 minuter långa introsekvensen får vi förklarat för oss att det inte längre går särskilt bra för Ica. Varorna säljer uselt och Stig sitter med veckad panna och förtvivlad uppsyn när plötsligt Ica-Jerry rusar in på lagret. Han har listat ut vem som ligger bakom! Snubben från ÖB-reklamen har med usla vitsar som vapen kidnappat hela det svenska folkhemmet".
Skrattade så tårarna rann.

Fabian Bengtsson måste in i skiten också, på något sätt - mer jävulsk reklam får man leta efter!
Bullerbyn Tycoon kanske hade varit något? Bygg en gemytlig svensk 1900-talsby? Sådär lagom segt. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Farris:

Kreml High <3
Fan Varan-Tv Det var grejjer det!

Det får du en nostalgisk tumme för!

12
Skriv svar