Sleeping Dogs – snart till Playstation Plus

Robot
Sleeping Dogs – snart till Playstation Plus

I februari kommer Playstation Plus-medlemmar kunna ladda ner fjolårsöverraskningen Sleeping Dogs. Och det är bara ett av fem nya spel som snart dyker upp till tjänsten.

#sleeping-dogs, #f1-race-stars, #quantum-conundrum, #wipeout-2048, #lumines-electronic-symphony, #bioshock-2, #ratchet-clank-all-4-one, #cubixx-hd, #jet-set-radio, #pinball-arcade


Medlem
Sleeping Dogs – snart till Playstation Plus

Snacka om värde. Sleeping Dogs är ju en riktigt kvalitativ titel, Wipeout och Lumines är ta mig tusan inte fy skam det heller. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Damn it! jag som köpte Sleeping dog på jul rean på ps store men men ni som inte gjorde det borde ladda ner det om ni har plus

Medlem

Enda felet är ju att min PS Vita har slut på minne (16gb), och de är ju så jääääkla dyra att uppgradera!


signatur

Videomupp

Redaktör
Ponny
Skrivet av WildThing:

Enda felet är ju att min PS Vita har slut på minne (16gb), och de är ju så jääääkla dyra att uppgradera!

Vilket är egentligen det största minnet man kan få in i Vitan?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av WildThing:

Enda felet är ju att min PS Vita har slut på minne (16gb), och de är ju så jääääkla dyra att uppgradera!

Vilket är egentligen det största minnet man kan få in i Vitan?

32 gb finns ute. Kostar dock som billigast 750 spänn.


signatur

Videomupp

Medlem

Fan va gött, jag tycker det har varit lite dåligt med spel på ett tag osso kastar dom in Sleeping Dogs.


signatur
Medlem

Jag var skeptisk tills att Sleeping Dogs dök upp på Steam rean.

Nu undrar jag bara hur mycket arbete Square-Enix gjorde för att göra klart spelet på den korta tid som krävdes, och vad fanken Activision tänkte på när dom sålde spelet. Makalöst bra spel, även om det saknar omspelningsvärdet (replay-value, hur försvenskas det bäst?) som GTA4 har.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av WildThing:

Enda felet är ju att min PS Vita har slut på minne (16gb), och de är ju så jääääkla dyra att uppgradera!

Vilket är egentligen det största minnet man kan få in i Vitan?

32 gb finns ute. Kostar dock som billigast 750 spänn.

Jag drog på med en 32gb direkt när jag köpte mitt Vita. Dyrt då, galet värt nu!

Medlem
Skrivet av jlarss:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av WildThing:

Enda felet är ju att min PS Vita har slut på minne (16gb), och de är ju så jääääkla dyra att uppgradera!

Vilket är egentligen det största minnet man kan få in i Vitan?

32 gb finns ute. Kostar dock som billigast 750 spänn.

Jag drog på med en 32gb direkt när jag köpte mitt Vita. Dyrt då, galet värt nu!

Mjotack. När jag köpte det så fanns inte 32gb i svenska butikerna, man fick importera isåfall, och det orkade jag inte vänta på. Ville ju börja spela


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av jlarss:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av WildThing:

Enda felet är ju att min PS Vita har slut på minne (16gb), och de är ju så jääääkla dyra att uppgradera!

Vilket är egentligen det största minnet man kan få in i Vitan?

32 gb finns ute. Kostar dock som billigast 750 spänn.

Jag drog på med en 32gb direkt när jag köpte mitt Vita. Dyrt då, galet värt nu!

Mjotack. När jag köpte det så fanns inte 32gb i svenska butikerna, man fick importera isåfall, och det orkade jag inte vänta på. Ville ju börja spela

Just ja, så var det Jag har inte spelat så mycket på min Vita än så länge men imorgon trillar Persona 4: Golden ner i lådan så då kommer den nog äntligen till användning. Har du testat Hori Vita Grip Attachment? Jag tycker att komforten på Vitan är tveksam efter ett par timmars spelande och den ser ut att göra det skönare vid längre sessioner

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av WildThing:

Enda felet är ju att min PS Vita har slut på minne (16gb), och de är ju så jääääkla dyra att uppgradera!

Vilket är egentligen det största minnet man kan få in i Vitan?

32 gb finns ute. Kostar dock som billigast 750 spänn.

Kan tipsa om köpa korten från amazon.co.uk där ja fick ge 650 spänn för 32 gbb! Lite skillnad gentemot 799 normal och 899 på Game

Medlem
Skrivet av jlarss:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av jlarss:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av WildThing:

Enda felet är ju att min PS Vita har slut på minne (16gb), och de är ju så jääääkla dyra att uppgradera!

Vilket är egentligen det största minnet man kan få in i Vitan?

32 gb finns ute. Kostar dock som billigast 750 spänn.

Jag drog på med en 32gb direkt när jag köpte mitt Vita. Dyrt då, galet värt nu!

Mjotack. När jag köpte det så fanns inte 32gb i svenska butikerna, man fick importera isåfall, och det orkade jag inte vänta på. Ville ju börja spela

Just ja, så var det Jag har inte spelat så mycket på min Vita än så länge men imorgon trillar Persona 4: Golden ner i lådan så då kommer den nog äntligen till användning. Har du testat Hori Vita Grip Attachment? Jag tycker att komforten på Vitan är tveksam efter ett par timmars spelande och den ser ut att göra det skönare vid längre sessioner

Nä, inte testat. Men har inte känt att jag behöver en sådan heller. Spelade nyligen 2 stycken 5 timmarspass och hade inga problem. Dock så var det inte knappintensivt spelande (FF9), men ändå. Då var Original 3DSen värre. Holy crap på kramperna man fick i RE revelations.

Och tack Kappan för tipset, ska kika på det!


signatur

Videomupp

1
Skriv svar