Medlem
Crysis 3 beta

Är det någon som fått ner det än? När jag trycker på länken på Origin så hamnar jag på Battlefield 1942 och inte nån Crysis 3 beta.

??


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Nej verkar inte funka än. Som de står i en del trådar så verkar EA/crytek ha server problem.
Bara USA och UK som kan ta ner det atm.


signatur

Crack the liars smile.

Medlem

Nu kan jag ladda ner betan


signatur

Crack the liars smile.

Medlem

Ja, nu finns det på Origin. Får vi se om det är bra eller a--s!


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

När jag startar spelet så börjar musiken och man kommer till menyn men skärmen är svart hela tiden.. vet någon vad som kan va fel ?

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Inte för att böla nu men fy fan va illa det var alltså.
MP går fet bort, Blir att spela det här bara för SP.

Fråga btw:

Har 560ti - Körde betan med allt på "high" settings, Texture Quality på VERY high och Msaa x2.
Fick 40-50fps även i hektiska strider, Har svårt att fatta hur det går ihop.
Jag menar, ja trodde bara att 600 serien kort kunde få bra fps med msaa+very high text... i crysis 3?

Är kanske grafiken sänkt i MP mode så i SP sen så kommer mitt grafik kort gråta och ligga på 12fps?
Sry om jag skriver krångligt nu, Men är så trött så att ögonen går i kors snart...

Jag har ett GTX 680, flyter på skapligt bra ibland men sen känns det som typ 40fps när det händer nånting.
Hoppas på att SP blir bättre än MP! För MP var inget spännande i dagsläget iaf ;:/

Medlem
Skrivet av Cladrius:

När jag startar spelet så börjar musiken och man kommer till menyn men skärmen är svart hela tiden.. vet någon vad som kan va fel ?

Läste sig när jag inaktivera/aktiver Sli'n

Skrivet av metro swe:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Inte för att böla nu men fy fan va illa det var alltså.
MP går fet bort, Blir att spela det här bara för SP.

Fråga btw:

Har 560ti - Körde betan med allt på "high" settings, Texture Quality på VERY high och Msaa x2.
Fick 40-50fps även i hektiska strider, Har svårt att fatta hur det går ihop.
Jag menar, ja trodde bara att 600 serien kort kunde få bra fps med msaa+very high text... i crysis 3?

Är kanske grafiken sänkt i MP mode så i SP sen så kommer mitt grafik kort gråta och ligga på 12fps?
Sry om jag skriver krångligt nu, Men är så trött så att ögonen går i kors snart...

Jag har ett GTX 680, flyter på skapligt bra ibland men sen känns det som typ 40fps när det händer nånting.
Hoppas på att SP blir bättre än MP! För MP var inget spännande i dagsläget iaf ;:/

Hunter var okej tyckte jag ändå, men vet inte om det blir köp. SP blir så enformigt, tyckte jag i 2:an iaf. Vill slåss mot människor inte Aliens/robotar :/

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av Cladrius:

När jag startar spelet så börjar musiken och man kommer till menyn men skärmen är svart hela tiden.. vet någon vad som kan va fel ?

Läste sig när jag inaktivera/aktiver Sli'n

Skrivet av metro swe:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Inte för att böla nu men fy fan va illa det var alltså.
MP går fet bort, Blir att spela det här bara för SP.

Fråga btw:

Har 560ti - Körde betan med allt på "high" settings, Texture Quality på VERY high och Msaa x2.
Fick 40-50fps även i hektiska strider, Har svårt att fatta hur det går ihop.
Jag menar, ja trodde bara att 600 serien kort kunde få bra fps med msaa+very high text... i crysis 3?

Är kanske grafiken sänkt i MP mode så i SP sen så kommer mitt grafik kort gråta och ligga på 12fps?
Sry om jag skriver krångligt nu, Men är så trött så att ögonen går i kors snart...

Jag har ett GTX 680, flyter på skapligt bra ibland men sen känns det som typ 40fps när det händer nånting.
Hoppas på att SP blir bättre än MP! För MP var inget spännande i dagsläget iaf ;:/

Hunter var okej tyckte jag ändå, men vet inte om det blir köp. SP blir så enformigt, tyckte jag i 2:an iaf. Vill slåss mot människor inte Aliens/robotar :/

Håller med dig helt i "vill slåss mot människor inte aliens/Robotar" Aliens/Robotar känns så uttjatade nu.
Det är samma story i alla spel där dom är med. Dom kommer till jorden och ska döda allt och alla och förslava människor om det inte handlar om att utplåna oss helt. Och givetvis så har vi någon uber soldat som kan kicka rumpa och slår tillbaka dom gång på gång som i slutet av varje spel slutar med att han lyckas och dom sticker ELLER att dom Sticker och sen kommer en liten film där dom hämtar sina "polare" och attackerar igen och där av (crysis 2-3 m.m)

Så håller med, börjat bli en stor suck på detta alien/robot krig. Finns det verkligen inte några nya idéer inom fps genren? Men jag lär lira Crysis 3 sp bara för grafiken om jag ska vara helt ärlig, Ser riktigt trevligt ut måste jag säga imo.

Så detta blir faktiskt nästan ett av dom första spelen som jag lirar bara för grafiken och inte för storyn för jag vet till 80% hur den kommer sluta... Plåtniklas kommer kicka alien ass som sen kommer dö/fly/gå upp i molekyler och sen kommer säkert crysis 4a...

Precis, samma visa varje gång. Vet inte riktigt vad de ska hitta på i framtiden för FPS heller, Grafiken är ju riktigt snygg i crysis så det blir nog samma för mig med att spela det för att det är snyggt. Jag gillade första spelet när man fick möta mer människor och slåss mot läger osv. men då var det istället djungel temat som var uttjatat hehe.

1
Skriv svar