Warface i ditt fejs med ny gameplay-rulle

Robot
Warface i ditt fejs med ny gameplay-rulle

Beskåda Cryteks free-to-play-pangare i filmform, en film som firar att spelet tagit sig in i en ny fas av stängd västvärldsbeta.

#crytek, #warface


Medlem
Warface i ditt fejs med ny gameplay-rulle

Kört det några timmar, så har hunnit testa det lite

Videon var fräck men när man väl kör så känns det rätt trist.
Känslan finns inte där och man får tyvärr free-2-play "Korean-MMOFPS" känslan uppkörd rakt i ansiktet.
Animationer och sånt är dåliga och miljön saknar detalj, känns inte som CryEngine3 finesserna är inblandade alls och Crytek-loggan hör inte hemma i detta spel.

Kommer dock säkert mycket förbättringar då det är closed beta.

Medlem

Crytek gör väldigt snygga spel, men alla som lirat Crysis-spelen på Multiplayer vet, så är de inte så duktiga på nätkodsoptimering.

Warface är ju en väldigt liknande COD-klon. Dock så tycker jag det är skönt utan 34085 olika killstreaks som hela tiden rubbar speldynamiken.

Som tidigare nämnt så finns det mycket att fixa, och Crytek måste visa att belackarna har fel, men det är naturligtvis möjligt.

För min del så är spelet just nu på "avvakta och se om det blir bättre". Det är ett hygglig spel just nu men inget solklart köp. Men potentialen finns där.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Det är ett hygglig spel just nu men inget solklart köp. Men potentialen finns där.

Fast det är Free 2 Play väl? Kostar inte en spänn

Medlem

Hahha,, någon som inte läst att spelet är gratis! haa. facepalm!

Skrivet av Sethernis:

Crytek gör väldigt snygga spel, men alla som lirat Crysis-spelen på Multiplayer vet, så är de inte så duktiga på nätkodsoptimering.

Warface är ju en väldigt liknande COD-klon. Dock så tycker jag det är skönt utan 34085 olika killstreaks som hela tiden rubbar speldynamiken.

Som tidigare nämnt så finns det mycket att fixa, och Crytek måste visa att belackarna har fel, men det är naturligtvis möjligt.

För min del så är spelet just nu på "avvakta och se om det blir bättre". Det är ett hygglig spel just nu men inget solklart köp. Men potentialen finns där.

Medlem

Såg ut som 2007 sen så de är inte mer än rätt. (om de nu inte visar sig vara p2w trots allt då).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

jag har beta :'>

Medlem

det är ju bra att hemsidan inte funkar efter man skrivit in åldern sin. Antingen är det tusen personer som försöker ta sig in och stormar eller är det något annat krupp

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Crytek gör väldigt snygga spel, men alla som lirat Crysis-spelen på Multiplayer vet, så är de inte så duktiga på nätkodsoptimering.

Warface är ju en väldigt liknande COD-klon. Dock så tycker jag det är skönt utan 34085 olika killstreaks som hela tiden rubbar speldynamiken.

Som tidigare nämnt så finns det mycket att fixa, och Crytek måste visa att belackarna har fel, men det är naturligtvis möjligt.

För min del så är spelet just nu på "avvakta och se om det blir bättre". Det är ett hygglig spel just nu men inget solklart köp. Men potentialen finns där.

Köper du free 2 play spel?

Inaktiv

troligtvis är det pay 2 win .. och man får köpa smurfbär för 10.000 om man vill bli bäst

Medlem
Skrivet av Caedmon:

troligtvis är det pay 2 win .. och man får köpa smurfbär för 10.000 om man vill bli bäst

Tror du alla f2p är pay to win eller? kolla på tribes bara, det är f2p och där finns inget som t.e.x gör att du blir bättre än andra. Varför tror du detta blir så? Ja det är inte samma skapare men finns många f2p som inte är något betala för att bli bättre bara så du vet. Innan du dömer bör du testa

1
Skriv svar