Slutet för Epic Mickey?

Robot
Slutet för Epic Mickey?

På Twitter tar en känd utvecklare farväl av Junction Point, studion bakom Epic Mickey-titlarna och med spellegendaren Warren Spector.

#junction-point-studios, #robert-space-industries, #epic-mickey-2-the-power-of-two


Slutet för Epic Mickey?

Inte för att låta bitter men det var bra. Låt någon återuppliva serien om 10-20 på ett bättre sätt.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Jag är lite nyfiken på det, som alltid med COOP-spel, jag kan dock inte hitta någonstans att köpa det. Hittar det vare sig på GOG, Green man gaming, Steam eller Origin.

Jag unviker gärna att köpa på skiva, men bara för sakens skull så tittade jag på Elgiganten, Webhallen och CD-on också och där finns bara konsol-varianterna att köpa.

Det är väl släppt i Sverige?, är jag så förtvivlat dålig på att söka...

Edit: En snabb Googling visar på att det tydligen inte är släppt på PC än ( Google skulla jag ju börjat med )


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Ge inte ut spelet på Wii då, hade det funnits till Xboxen hade jag lätt köpt det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Warren Spector
Börja arbeta på ett nytt Deus Ex, tackar

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ge inte ut spelet på Wii då, hade det funnits till Xboxen hade jag lätt köpt det.

Epic Mickey 2 finns på flera format

Skrivet av luftman:
Skrivet av walter_iego:

Ge inte ut spelet på Wii då, hade det funnits till Xboxen hade jag lätt köpt det.

Epic Mickey 2 finns på flera format

Jag tänkte på första spelet


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av luftman:
Skrivet av walter_iego:

Ge inte ut spelet på Wii då, hade det funnits till Xboxen hade jag lätt köpt det.

Epic Mickey 2 finns på flera format

Jag tänkte på första spelet

Jaha, jamen alla spel blir ju roligare om man kan vifta wii-kontroll... eller hur var det?

Skrivet av luftman:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av luftman:
Skrivet av walter_iego:

Ge inte ut spelet på Wii då, hade det funnits till Xboxen hade jag lätt köpt det.

Epic Mickey 2 finns på flera format

Jag tänkte på första spelet

Jaha, jamen alla spel blir ju roligare om man kan vifta wii-kontroll... eller hur var det?

"The computer says no..."

Njae, jag tror inte det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar