Teaserbilder från Mass Effect 3-DLC?

Robot
Teaserbilder från Mass Effect 3-DLC?

Två Bioware-höjdare visar upp bilder som är från Mass Effect 3 – och högst troligt hör till ett nytt dlc-paket.

#mass-effect-3, #bioware


Medlem
Teaserbilder från Mass Effect 3-DLC?

Man är fucking Shepard man har rätt o reta upp vem fan man vill! en liten Krogan vad är det mot mannen som rädda galaxen 50 gånger!?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Casey Hudson sa att den översta bilden var in-game också. Blev impad av det!

Medlem

Om det inte är en indoctrination dlc så e jag inte intresserad!

Medlem

Mass Effect <333333333333

Inaktiv

Har fått tillbaks ME3 suget, så hur fungerar dessa DLC när man väl klarat spelet, vilket jag gjort.

Om man köper Omega, måste jag då ladda en gammal save för att köra det, eller starta om hela spelet? Eller finns det som ett eget alternativ i huvudmenyn?

Medlem

Harbinger showdown or fuck off.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Illium? The Citadel?

Medlem
Skrivet av Aresz:

Har fått tillbaks ME3 suget, så hur fungerar dessa DLC när man väl klarat spelet, vilket jag gjort.

Om man köper Omega, måste jag då ladda en gammal save för att köra det, eller starta om hela spelet? Eller finns det som ett eget alternativ i huvudmenyn?

Tror det ska finnas ett save innan du besöker Cerberus.

Medlem

Jaha... Jag har alltså "räddat" galaxen och dött, men nu ska jag bannemig ge mig ut på äventyr igen...

Okej, Casey... Det låter ju bra.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Jaha... xxxxxXXXXXXXXXXXXXXX men nu ska jag bannemig ge mig ut på äventyr igen...

Okej, Casey... Det låter ju bra.

Aldrig för sent att använda sig av spoilertags ^^

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Newklear:

Jaha... xxxxxXXXXXXXXXXXXXXX men nu ska jag bannemig ge mig ut på äventyr igen...

Okej, Casey... Det låter ju bra.

Aldrig för sent att använda sig av spoilertags ^^

Du menar att det finns någon på denna planet som lyckats undgå detta..?

Knappast.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Dunder:

Jaha... xxxxxXXXXXXXXXXXXXXX men nu ska jag bannemig ge mig ut på äventyr igen...

Okej, Casey... Det låter ju bra.

Aldrig för sent att använda sig av spoilertags ^^

Du menar att det finns någon på denna planet som lyckats undgå detta..?

Knappast.

nej det var svårt tom under första veckan att inte få ME3 slutet spoilat för sig, men det finns säkert dom som väntar på all DLC och sen tänkt köra.

Edit: RPS verkar sådär imponerade med deras DLC än så länge, se rubriken:

"Mass Regret: Last ME3 DLC To Be Not-Rubbish?":
Bioware have so far seemed determined to end their first Mass Effect trilogy with a whimper rather than a space-Jesus bang, with the DLC to date having been distinctly underwhelming. Is it just using up old stuff to earn a few more pennies, is it a sign that the devs are fairly disheartened with the game after EndingGate, is it that all the good staff are too busy working on Mass Effect 4: Shepard Bought A Zoo, or is it that the mysterious and sinister Satisfaction Thieves came and stole all the good bits during the night? We shall never know.

What we can do instead is hope, pray and passive-aggressively demand that the next and final Mass Effect 3 DLC will be more Citadel than Shitadel. Several major cast members, including Seth ‘him out of Buffy’ Green as Joker, have recorded new lines, there are eight writers working on the thing and there are Krogan in it."

http://www.rockpapershotgun.com/2013/01/29/mass-regret-last-m...

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jaha... Jag har alltså "räddat" galaxen och dött, men nu ska jag bannemig ge mig ut på äventyr igen...

Okej, Casey... Det låter ju bra.

Skrivet av Dunder:

Jaha... Jag har alltså "räddat" galaxen och dött, men nu ska jag bannemig ge mig ut på äventyr igen...

Okej, Casey... Det låter ju bra.

What if I told you... That you live in the matrix!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Sheppard överlever ju om du förstör hela skiten... ja det är klart han gör, det ser du i filmsekvensen
Så nu är han tillbaka och ska ge... någon jävel stryk.

Det kanske rättar till en del, hoppas hoppas hoppas


signatur

Wake me up for entertainment

1
Skriv svar