Ny Quake-mod ger en fräsch ljudupplevelse

Robot
Ny Quake-mod ger en fräsch ljudupplevelse

EpiQuake tillfogar gamla klassikern en helt ny ljudbild, vilket lagom meta är väldigt aktuellt i och med Fragzone.

#quake


Medlem
Ny Quake-mod ger en fräsch ljudupplevelse

Åke_vader will be pleased.

Medlem

Försökte ladda ner men fick det inte att fungera :<

Medlem

inte helt såld på visa utav ljuden (som tex vapen ljuden) samt att man valt att ta bort musiken från Trent (nine inch nails) det är inte okey.


signatur

God is dead

phi
Medlem

Nej, det var inget vidare. Originalsound och Trent Reznor ska det vara.

Medlem

Epsilon Quake rekomenderar jag. riktigt nice.

Medlem

inge bunny hoppande här inte

Medlem

Vad använder han för mod som gör spelet så fräscht? Texturerna såg ju svingrymma ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:

Vad använder han för mod som gör spelet så fräscht? Texturerna såg ju svingrymma ut!

"works best with the Darkplaces engine, trailer features Rygels Hi Res texture pak" - Stod det i slutet av klippet. Inget jag själv testat och kan kommentera dock.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Usch, det där är inte Quake :/

Först återupplivas namnet Fragzone, dagen efter kommer en nyhet om Quake! Coincidence?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Först återupplivas namnet Fragzone, dagen efter kommer en nyhet om Quake! Coincidence?

haha vem vet. kanske nåra på FZ som försöker återuppliva eran då FPSn flöddade som guld i blodådrorna på oss spelare.

Medlem

Ingen regenerating health
Ingen cover shooting
Inga QTE
Inget DLC
Inge pay2win
Inge barn som gapar över micen

vad är detta för skit spel?

Medlem
Skrivet av PsyX:

Ingen regenerating health
Ingen cover shooting
Inga QTE
Inget DLC
Inge pay2win
Inge barn som gapar över micen

vad är detta för skit spel?

haha jäkla troll. det kallas gamla goa tiden.

Medlem
Skrivet av Vashgang:
Skrivet av PsyX:

Ingen regenerating health
Ingen cover shooting
Inga QTE
Inget DLC
Inge pay2win
Inge barn som gapar över micen

vad är detta för skit spel?

haha jäkla troll. det kallas gamla goa tiden.

Precis!

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av Vashgang:
Skrivet av PsyX:

Ingen regenerating health
Ingen cover shooting
Inga QTE
Inget DLC
Inge pay2win
Inge barn som gapar över micen

vad är detta för skit spel?

haha jäkla troll. det kallas gamla goa tiden.

Precis!

ahh det var tider då man satt med Quake 1, bästa tiden för datorspel enligt mig var från Quake 1 tills alla jäkla portningar och kiddos på 12bast börja breda ut sig på internet.

Medlem

alltså nu vart jag riktigt jäkla sugen på Quake 1 deathmatch eller Co-oP....

Medlem

Jag var ett barn som gapade när jag spelade det här som mest. Dock inte över mic. Då var det Lan som gällde och inget annat

1
Skriv svar