Air Superiority till Battlefield 3: End Game

Robot
Air Superiority till Battlefield 3: End Game

Nästa tillägg bjuder på nygammalt i form av luftkrig och klassiskt fånga flaggan-spelande. Det du! Och njut även av dropships och dirt bikes och sånt gött.

#battlefield-3


Medlem
Air Superiority till Battlefield 3: End Game

Låter bra, blir nog det bästa DLC;et sedan Back to Karkand, bra avslutande DLC också så har man allt från CQC till Stora maps

Medlem

Länken... I like that shit!

Medlem

uh uh uh uh uh detta blir bra :]

Medlem
Skrivet av rewoX:

Låter bra, blir nog det bästa DLC;et sedan Back to Karkand, bra avslutande DLC också så har man allt från CQC till Stora maps

"så har man allt från CQC till Stora maps"

Du menar, så som spelet borde varit från början? Slutade spela BF3 innan Close Quarters släpptes, och har inte direkt ångrat mig.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Air superiority! Mumma!!!!

Medlem

Hmm då blir det att plocka fram flyg stickan om man vill ha lite skoj.
Flyger inte på de tidigare banorna så varför inte.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av rewoX:

Låter bra, blir nog det bästa DLC;et sedan Back to Karkand, bra avslutande DLC också så har man allt från CQC till Stora maps

"så har man allt från CQC till Stora maps"

Du menar, så som spelet borde varit från början? Slutade spela BF3 innan Close Quarters släpptes, och har inte direkt ångrat mig.

Drygt med allt folk som är så kräsna över BF3. Nej det var inte ett Project Reality eller Battlefield 2 remake. Men var det starkt nog att stå på egna ben? Absolut.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Oyeah, FLYGPLAN, Oyo, FLYGPLAN!!!!! Luftens hjältar hela dan i våra flygplan. Oh oh oh oh oh oh.

Medlem

Så banor där det är ännu mer troligt att man blir flygplansvåldtagen så fort man ens sneglar på en tank?

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av rewoX:

Låter bra, blir nog det bästa DLC;et sedan Back to Karkand, bra avslutande DLC också så har man allt från CQC till Stora maps

"så har man allt från CQC till Stora maps"

Du menar, så som spelet borde varit från början? Slutade spela BF3 innan Close Quarters släpptes, och har inte direkt ångrat mig.

Jag köpte BF3 under releaseveckan och köpte premium direkt när det kom. Jag har spenderat ~1000kr totalt.

Jag är en relativt casual spelare, har inte spelat i någon klan eller något utan på sin höjd med några polare på skype, oftast ensam. Än så länge har jag klockan in strax över 300 timmar vilket jag inte tror kan klassas som någon form av powergaming.

1000kr/300 = 3kr/timme

Jämfört med andra populära tidsfördriv så anser jag det vara mycket prisvärt. Går du på bio betalar du oftast ca 60kr/timme som jämförelse, går du på krogen så betalar du ungefär 300kr som absolut minimum för en helkväll, dvs ca 50kr/timme. Går du på restaurang i två timmar och äter en 3-rätters så ligger timpriset på 100-300kr beroende på vilken restaurang du besöker.

3kr/timme för kvalitetsunderhållning är billigt och innan jag helt pensionerar BF3 så antar jag att jag kommer ligga nära 400 timmar vilket ger ett timpris på ungefär 2,5kr. Det tycker jag absolut är rimligt.

Medlem

@spritarn

Vart äter du 3 rätters från 200kr, donken? eller kanske om man tar liten soppa och sallad med vatten till. mmmmmmmm

Medlem

BF3 är ett grymt bra spel, jag har lagt över 760 timmar på det. Ni som missar det för att det inte är som ni trodde det skulle vara gör en stor miss, spela spelet för vad det är istället för att hela tiden jämföra med andra spel.

Vad gäller Endgame så ser jag fram mot det rejält, vi ska ha ett LAN med klanen då detta kommer ut (förhoppningsvis, LANet är 8-10e mars).


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

Hur mycket bagis kostar Battlefield 3: End game?

Medlem
Skrivet av stenhuggarna:

@spritarn

Vart äter du 3 rätters från 200kr, donken? eller kanske om man tar liten soppa och sallad med vatten till. mmmmmmmm

ca 100-300 - i timmen.
var äter du en trerätters under en timme, Sibylla? kastar i sig pommesbricka, varmkorv och glassbägare?

Medlem

Fan va nice! Kommer bli skoj!

Medlem

Detta görs bäst med två öar med landningsbanor på sen ett stort hav mitt emellan där striderna utförs!

Medlem
Skrivet av modular:
Skrivet av stenhuggarna:

@spritarn

Vart äter du 3 rätters från 200kr, donken? eller kanske om man tar liten soppa och sallad med vatten till. mmmmmmmm

ca 100-300 - i timmen.
var äter du en trerätters under en timme, Sibylla? kastar i sig pommesbricka, varmkorv och glassbägare?

han skrev ju middag i 2 timmar. LÄS

Medlem

Våga VÄGRA DLC.. Skiten skulle varit med från början!!!!

Medlem

Luftens hjältar (TaleSpin), från tiden då barnprogram var bra och inte skräp som de numera verkar vara. Passande video=).

Medlem
Skrivet av eCore:

Våga VÄGRA DLC.. Skiten skulle varit med från början!!!!

Ja precis som de mjölkade med Sagan om Ringen-trilogin! Allting borde varit med i en enda 8 timmar lång film till standard biljettpris!!

Medlem

hittar ingen premium video/ content som artikeln syftar på. Upplys mig!

Medlem
Skrivet av stenhuggarna:
Skrivet av modular:
Skrivet av stenhuggarna:

@spritarn

Vart äter du 3 rätters från 200kr, donken? eller kanske om man tar liten soppa och sallad med vatten till. mmmmmmmm

ca 100-300 - i timmen.
var äter du en trerätters under en timme, Sibylla? kastar i sig pommesbricka, varmkorv och glassbägare?

han skrev ju middag i 2 timmar. LÄS

Det är knappast något ovanligt att sitta på restaurang i minst två timmar vid 3rätters (eller ända upp till 12rätters).

Nu vet jag att jag är på FZ, men nog har väl ändå ni ätit på andra ställen än mammas kök, mcdonalds och sibylla?

Jag kan rekommendera Noma i köpenhamn om ni vill sparka igång eran "finätarkarriär" ordentligt

Medlem

Säger det som jag alltid gör numera i BF3 sammanhang!
Blåa färgen gör att banor som paradisen Sharqi och Wake blir tråkiga och får mig att stänga av.
Att AC130 går på räls och man spawnar i luften när man gör ett paradrop förstör verkligen hela känslan med att göra det!

DICE, ni är så jävla lama.

EDIT: Det här är något vi kunde haft från första början, något som hade tagit några dagar att göra för ett gäng glada moddare, men då hade det ju varit gratis med..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av rewoX:

Låter bra, blir nog det bästa DLC;et sedan Back to Karkand, bra avslutande DLC också så har man allt från CQC till Stora maps

"så har man allt från CQC till Stora maps"

Du menar, så som spelet borde varit från början? Slutade spela BF3 innan Close Quarters släpptes, och har inte direkt ångrat mig.

Drygt med allt folk som är så kräsna över BF3. Nej det var inte ett Project Reality eller Battlefield 2 remake. Men var det starkt nog att stå på egna ben? Absolut.

Absolut . jag har iaf haft skitkul med bf3. Och man undrar lite då och då varför man inte spelar något ut av det ., Men det ska hinnas och som vanligt slutar det med en runda Lol -_-


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av eCore:

Våga VÄGRA DLC.. Skiten skulle varit med från början!!!!

Jobbar du övertid gratis ????


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Air superiority låter förbaskat trist, men capture the flag är varmt välkommet!

Medlem
Skrivet av spritarn:
Skrivet av stenhuggarna:
Skrivet av modular:
Skrivet av stenhuggarna:

@spritarn

Vart äter du 3 rätters från 200kr, donken? eller kanske om man tar liten soppa och sallad med vatten till. mmmmmmmm

ca 100-300 - i timmen.
var äter du en trerätters under en timme, Sibylla? kastar i sig pommesbricka, varmkorv och glassbägare?

han skrev ju middag i 2 timmar. LÄS

Det är knappast något ovanligt att sitta på restaurang i minst två timmar vid 3rätters (eller ända upp till 12rätters).

Nu vet jag att jag är på FZ, men nog har väl ändå ni ätit på andra ställen än mammas kök, mcdonalds och sibylla?

Jag kan rekommendera Noma i köpenhamn om ni vill sparka igång eran "finätarkarriär" ordentligt

Seriöst du verkar ju inte fatta något? LÄS INLÄGGEN FFS.

Medlem

Det som fick mig att sluta spela BF3 var close quarters. Installerar det varje gång ny DLC kommer och lyckas väl spela en sådär 20-30 min innan det blir avinstallation igen.

Men den största anledningen till att jag blir less på BF3 har egentligen inte med spelet i sig att göra. Jag blir mest less på achievements där man måste låsa upp vapen.

Inte för att jag har något emot nya vapen, men problemet är att det gör så spelare sitter och trycker i buskar etc istället för att göra det dom ska (Tex cappa punkter) för att dom försöker låsa upp nya vapen.

Det är vad jag tycker förstör hela grejen med BF3.


signatur

- Wiiga -

Medlem
Skrivet av Wiiga:

Det som fick mig att sluta spela BF3 var close quarters. Installerar det varje gång ny DLC kommer och lyckas väl spela en sådär 20-30 min innan det blir avinstallation igen.

Men den största anledningen till att jag blir less på BF3 har egentligen inte med spelet i sig att göra. Jag blir mest less på achievements där man måste låsa upp vapen.

Inte för att jag har något emot nya vapen, men problemet är att det gör så spelare sitter och trycker i buskar etc istället för att göra det dom ska (Tex cappa punkter) för att dom försöker låsa upp nya vapen.

Det är vad jag tycker förstör hela grejen med BF3.

Dålig ursäkt från en dålig spelare snarare, sitter de och campar för att låsa upp nya vapen?
Det kommer man ju inte speciellt långt på:P
Är ju inte heller så att man genast blir OP av ett nyare vapen, de ger bara lite variation i spelet.
Det som var tråkigt med vapendelen var att det gick alldeles för fort att låsa upp allt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar