Greg om Bioware-avhoppet: "Jag behövde förändring"

Robot
Greg om Bioware-avhoppet: "Jag behövde förändring"

Från Bioware till öl. Greg Zeschuk kände att han inte hade mer att ge i spelbranschen.

#bioware


Medlem
Greg om Bioware-avhoppet: "Jag behövde förändring"

Passion för öl delar han nog med många, speciellt fredagskvällar...:D

Medlem

Och precis nu önskar jag mig ett strategi/simulator-spel om att driva ett ölbryggeri producerat av Greg Zeschuk....

Medlem

Det är inget fel att hålla på med öl, om någon säger emot så klipper jag tung!

Medlem

"– Den är ganska lustig, för de säger ungefär att de är arga på oss för att vi slutar eftersom de tycker att vi är skyldiga dem fler spel. "
Mjo internet är fullt av idioter

Medlem

Klokt att lämna det sjunkande skeppet i tid.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Så tragiskt. Är så uppenbart att ett sådant fint företag som Bioware blivit så totalt överkörda av EA. Kan tänka mig att dessa två herrar har fått ta mycket skit för saker som egentligen inte berodde på dem utan snarare på order uppifrån. Önskar dem lycka till i framtiden och hoppas att de inte får, iaf i Gregs fall, för stor ölmage

Medlem

Kudos Greg!
Det känns som bristande självkritik frodas i de stora spelbolagen, men Greg verkar vara motsatsen. Lycka till med vad han än bestämmer sig för att göra, det är han värd.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Keep on Brewing!


signatur

Nämen!

Medlem

And so it goes when you sell your ass to the devil.

Medlem

Om 10 år sitter han där med en öl i handen och får en idé till ett spel, och återupptäcker att det är glädjen till spel och inte pengarna som är det viktiga. Kanske;)

Medlem
Skrivet av Skjuludde:

"– Den är ganska lustig, för de säger ungefär att de är arga på oss för att vi slutar eftersom de tycker att vi är skyldiga dem fler spel. "
Mjo internet är fullt av idioter

Särskilt som de sedan sågar spelen de släpper.

1
Skriv svar