Nytt utseende i filmportalen!

Robot
Nytt utseende i filmportalen!

Lagom till premiären av Fragzone uppdaterar vi utseendet i FZ Play.


Medlem
Nytt utseende i filmportalen!

Åh, känner mig som hemma (SVT Play!).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag har väldiga problem med att titta på Fragzone. Den bara slutar spela upp, så får jag buffra om och hoppas på det bästa. Väldigt irriterande att man inte kan hoppa i avsnittet utan att först ha buffrat.

Medlem

Går inte att slå Youtube inbäddad youtube länk är den våta drömmen när det kommer till filmvisning på FZ hos mig.

Bara jag som tänkte på denna när jag såg huvudbilden för nyheten?

Medlem

Bara ni inte gör samma sak som SVTplay och börjar kräva pengar så är det sweet ;P

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Bara ni inte gör samma sak som SVTplay och börjar kräva pengar så är det sweet ;P

SVT är gratis och reklamfritt och kostar inga pengar för att se. Du kanske blandar ihop det med en avgift för dom som har en TV-mottagare i hemmet.

Medlem
Skrivet av acrylamid:
Skrivet av Jonrei:

Bara ni inte gör samma sak som SVTplay och börjar kräva pengar så är det sweet ;P

SVT är gratis och reklamfritt och kostar inga pengar för att se. Du kanske blandar ihop det med en avgift för dom som har en TV-mottagare i hemmet.

Är väl fortfarande samma sak? Om du inte betalar avgiften så får du ju inte ha en TV-Mottagare och då alltså inte se på SVT.

Det är ju SVT-kanalerna som är roten till varför avgiften existerar ju.

Ser bra ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

ELF
Medlem

Hur såg det ut innan då? :b
har faktiskt aldrig rört filmdelen på FZ....

Skrivet av Preath:
Skrivet av acrylamid:
Skrivet av Jonrei:

Bara ni inte gör samma sak som SVTplay och börjar kräva pengar så är det sweet ;P

SVT är gratis och reklamfritt och kostar inga pengar för att se. Du kanske blandar ihop det med en avgift för dom som har en TV-mottagare i hemmet.

Är väl fortfarande samma sak? Om du inte betalar avgiften så får du ju inte ha en TV-Mottagare och då alltså inte se på SVT.

Det är ju SVT-kanalerna som är roten till varför avgiften existerar ju.

Och snart är vi alla tvungna att betala även om vi inte har en mottagare.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av acrylamid:
Skrivet av Jonrei:

Bara ni inte gör samma sak som SVTplay och börjar kräva pengar så är det sweet ;P

SVT är gratis och reklamfritt och kostar inga pengar för att se. Du kanske blandar ihop det med en avgift för dom som har en TV-mottagare i hemmet.

Ja, men det var ju något snack om att dem ska börja ta betalt för SVTplay?

AW8
Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av acrylamid:
Skrivet av Jonrei:

Bara ni inte gör samma sak som SVTplay och börjar kräva pengar så är det sweet ;P

SVT är gratis och reklamfritt och kostar inga pengar för att se. Du kanske blandar ihop det med en avgift för dom som har en TV-mottagare i hemmet.

Ja, men det var ju något snack om att dem ska börja ta betalt för SVTplay?

Du kommer att behöva betala TV-avgift om du använder SVT Play (även om du inte har en TV).


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av acrylamid:
Skrivet av Jonrei:

Bara ni inte gör samma sak som SVTplay och börjar kräva pengar så är det sweet ;P

SVT är gratis och reklamfritt och kostar inga pengar för att se. Du kanske blandar ihop det med en avgift för dom som har en TV-mottagare i hemmet.

Ja, men det var ju något snack om att dem ska börja ta betalt för SVTplay?

Du kommer att behöva betala TV-avgift om du använder SVT Play (även om du inte har en TV).

Ahaa. Då förstår jag

kit
Medlem

Jag har haft svårt att se programmet eftersom det slutar ladda efter någon minut. Jag har aldrig haft problem förut så jag tvivlar på att det är uppkopplingen här som strular.

Medlem

Ser jättebra ut, skall testa den mer när jag kommer hem, har haft fullt upp ett par dagar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kit:

Jag har haft svårt att se programmet eftersom det slutar ladda efter någon minut. Jag har aldrig haft problem förut så jag tvivlar på att det är uppkopplingen här som strular.

Vilken webbläsare använder du, har du testat någon annan?


signatur
kit
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av kit:

Jag har haft svårt att se programmet eftersom det slutar ladda efter någon minut. Jag har aldrig haft problem förut så jag tvivlar på att det är uppkopplingen här som strular.

Vilken webbläsare använder du, har du testat någon annan?

Jag har bara testat Chrome än så länge.

1
Skriv svar