Nytt från Ubisoft – läckt trailer från Osiris

Robot
Nytt från Ubisoft – läckt trailer från Osiris

En trailer har läckt från Ubisoft. Den visar Osiris, ett äventyr i Egypten-miljö från studion bakom Assassin's Creed.

#ubisoft, #assassins-creed-iii, #far-cry-3


Medlem
Nytt från Ubisoft – läckt trailer från Osiris

hmm, intresant

Medlem

Kan bli intressant om det inte blir en Assassin's creed kopia fast i egypten. Gör dom detta rätt kan det nog bli väldigt bra

Medlem

Egypten är definitivt intressant. Sedan Pharaoh har det varit ganska tomt på den spelfronten. Dock hoppas jag verkligen att detta spel blir mindre "arkadigt" och mindre linjärt än exempelvis Assassin's Creed och Far Cry 3.


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Kan bli något, allt för få spel som utspelar sig där!

Skrivet av Brain:

Dock hoppas jag verkligen att detta spel blir mindre "arkadigt" och mindre linjärt än exempelvis Assassin's Creed och Far Cry 3.

M;indre linjärt än 2 st sandbox spel?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Brain:

Dock hoppas jag verkligen att detta spel blir mindre "arkadigt" och mindre linjärt än exempelvis Assassin's Creed och Far Cry 3.

M;indre linjärt än 2 st sandbox spel?

Ja, de kändes otroligt linjära och förutsägbara för att vara sandboxspel (jämför med exempelvis Skyrim, Red Dead Redemption eller i princip valfritt RPG).


signatur

Have a good time!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Brain:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Brain:

Dock hoppas jag verkligen att detta spel blir mindre "arkadigt" och mindre linjärt än exempelvis Assassin's Creed och Far Cry 3.

M;indre linjärt än 2 st sandbox spel?

Ja, de kändes otroligt linjära och förutsägbara för att vara sandboxspel (jämför med exempelvis Skyrim, Red Dead Redemption eller i princip valfritt RPG).

D'oh, sandbox-spel i Egypten!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

D'oh, sandbox-spel i Egypten!

Ha! Humor!

KoP
Medlem

En "läckt" trailer. Brukar heta så.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Brain:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Brain:

Dock hoppas jag verkligen att detta spel blir mindre "arkadigt" och mindre linjärt än exempelvis Assassin's Creed och Far Cry 3.

M;indre linjärt än 2 st sandbox spel?

Ja, de kändes otroligt linjära och förutsägbara för att vara sandboxspel (jämför med exempelvis Skyrim, Red Dead Redemption eller i princip valfritt RPG).

D'oh, sandbox-spel i Egypten!

Ba dum tsssshh!


signatur

Have a good time!

Medlem

Älskar antika Egypten!

Medlem

Intressant, återstår att se vad det blir av detta.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Brain:

Dock hoppas jag verkligen att detta spel blir mindre "arkadigt" och mindre linjärt än exempelvis Assassin's Creed och Far Cry 3.

M;indre linjärt än 2 st sandbox spel?

Hat du spelat Assassin Creed 1?? Sandbox my ass! Tråkigaste jävla spemekanik som används OM OCH OM IGEN tills dess att du blivit pensionär. Så in i helvete linjärt också skall tilläggas ifall du missade det. Blev väl lite bättre i 2an, trean har jag inte spelat ännu.

Medlem

Intressant trailer för omväxlings skull.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

"läckta" trailers, "betas", att ingen liksom uppmärksammar dom att bi inte går på sån här skit.

Medlem
Skrivet av koleny:

Kan bli intressant om det inte blir en Assassin's creed kopia fast i egypten. Gör dom detta rätt kan det nog bli väldigt bra

Håller med, gillar AC men tycker de borde göra spel som helt och hållet fokuserar på sin tidsperiod. Hoppas detta faktiskt är ett eget spel com fokuserar helt på sin sak, istället för att det visar sig vara AC 4 eller något liknande.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av KoP:

En "läckt" trailer. Brukar heta så.

Reagerade också på det.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ubisoft, tänker inte ens titta på skiten.

Medlem

Ovanlig trailer. Ser kul ut. Hoppas inget som håller samma tema som ac3 eller fc3. Ska bli spännande.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Osiris? Det har inte att göra med goa'uld då....?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ser onekligen ut som nått taget från Stargate (tänk inte serien, tänk filmen)

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av KoP:

En "läckt" trailer. Brukar heta så.

Reagerade också på det.

Hehe, precis.

"Läckta" trailers känns så 2012.

Medlem
Skrivet av Silver:

Ser onekligen ut som nått taget från Stargate (tänk inte serien, tänk filmen)

Skrivet av Castor.T:

Osiris? Det har inte att göra med goa'uld då....?

Egyptisk kultur har funnits och behandlats i media även före Stargate kom till, men det visste ni väl redan?


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av Silver:

Ser onekligen ut som nått taget från Stargate (tänk inte serien, tänk filmen)

Tänkte skriva det, påminner väldigt mycket scenen mot slutet utanför pyramiden.

Skrivet av Scream112:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Brain:

Dock hoppas jag verkligen att detta spel blir mindre "arkadigt" och mindre linjärt än exempelvis Assassin's Creed och Far Cry 3.

M;indre linjärt än 2 st sandbox spel?

Hat du spelat Assassin Creed 1?? Sandbox my ass! Tråkigaste jävla spemekanik som används OM OCH OM IGEN tills dess att du blivit pensionär. Så in i helvete linjärt också skall tilläggas ifall du missade det. Blev väl lite bättre i 2an, trean har jag inte spelat ännu.

Kom inte och mästra mig på Assassins Creed lille pöjk. Har spelat skiten ur samtliga och vet hur det ligger till.
För övrigt handlade det om hela serien och inte specifikt 1:an.
Och hur man också får Far Cry 3 till linjärt beror väll på hur man spelar...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Nemo:

"Läckta" trailers känns så 2012.

Lol


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Silver:

Ser onekligen ut som nått taget från Stargate (tänk inte serien, tänk filmen)

Skrivet av Castor.T:

Osiris? Det har inte att göra med goa'uld då....?

Egyptisk kultur har funnits och behandlats i media även före Stargate kom till, men det visste ni väl redan?

Vet faktiskt inget specifikt exempel om Egyptisk kultur i media, antar du syftar på film och dylikt.
Kleopatra eran tror jag inte räknas för då var det mer grekiskt influerat after Alexander den stores erövringar.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar