Flygliret War Thunder nu i öppen beta

Robot
Flygliret War Thunder nu i öppen beta

Gaijin Entertainments kommande flyg-mmo har nu tagit sig in i öppen beta. Prova på för allt i världen, och beskåda den nya öppen beta-rullen medan du laddar.

#gaijin-entertainment, #war-thunder-world-of-planes-1


Medlem
Flygliret War Thunder nu i öppen beta

Blev nyfiken på detta spel. Men väntar till släppet.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Land och luft-styrkor samtidigt, eller...?

Medlem

Spelat detta i drygt 15 timmar nu, extremt kul måste jag säga
Värt att testa även fast det är beta!

Medlem

War Thunder är MYCKET bättre än WoWP.
Så mycket mer detaljerat och verkligare!
Tycker alla borde testa detta spel!

Spelat det en hel del och tyvärr lider spelet av grova balanseringsproblem. Det tillsammans med att utvecklarna inte pratar med det internationella communityt gör att jag har svårt att tro på spelet i längden. Men kul är det, och gratis är ju gott, eller?

Medlem

Det såg skoj ut
Brukar bara köra Ace Combat när det gäller flyg, men detta ska testas.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av totte1015:

War Thunder är MYCKET bättre än WoWP.
Så mycket mer detaljerat och verkligare!
Tycker alla borde testa detta spel!

World of Warplanes är inte en simulator. Försöker inte ens efterlikna realism så det går inte ens att jämföra på det sättet. Samma sak med World of Tanks ingen simulator. Det är inget de strävar efter. För övrigt så håller IL-2 Sturmovik fortfarande hög klass och är det bästa krigsflygplansspel/simulator där ute på marknaden.

Medlem

Haha "Gaijin Entertainment" xD
Gaijin är utlänning på japanska om ni inte visste de ^^

Medlem
Skrivet av Ezcent:

Haha "Gaijin Entertainment" xD
Gaijin är utlänning på japanska om ni inte visste de ^^

Jo, det gjorde vi faktiskt.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Blir o tanka å testa på en gång!

Medlem
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av totte1015:

War Thunder är MYCKET bättre än WoWP.
Så mycket mer detaljerat och verkligare!
Tycker alla borde testa detta spel!

World of Warplanes är inte en simulator. Försöker inte ens efterlikna realism så det går inte ens att jämföra på det sättet. Samma sak med World of Tanks ingen simulator. Det är inget de strävar efter. För övrigt så håller IL-2 Sturmovik fortfarande hög klass och är det bästa krigsflygplansspel/simulator där ute på marknaden.

Korrektion, bästa stridsflygssimulatorn för ww2
För andra theatres finns det "plenty" så som falcon,dcs,lockon men det vet du säkert.

Medlem

Ruskigt skojigt spel, både i Arcade och i Historical Battles. Har inte satt mig in i Fully Realistic Battles ännu. Lite över mitt huvud i komplexitet.

Är halvt obalanserat än och alla Ryska plan har bara placeholders till flight models, så de är rätt OP överlag, men har skoj med mina amerikanska och tyska plan ändå.

Rekommenderas starkt.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av totte1015:

War Thunder är MYCKET bättre än WoWP.
Så mycket mer detaljerat och verkligare!
Tycker alla borde testa detta spel!

World of Warplanes är inte en simulator. Försöker inte ens efterlikna realism så det går inte ens att jämföra på det sättet. Samma sak med World of Tanks ingen simulator. Det är inget de strävar efter. För övrigt så håller IL-2 Sturmovik fortfarande hög klass och är det bästa krigsflygplansspel/simulator där ute på marknaden.

Korrektion, bästa stridsflygssimulatorn för ww2
För andra theatres finns det "plenty" så som falcon,dcs,lockon men det vet du säkert.

Förvisso men jag personligen tycker bättre om WW2 och därefter som IL-2 har, 50-talets flygmaskiner. Vill inte ha några målsökande missiler som de finns i andra spel. Ska vara svårt att skjuta ner andra plan med bara kulsprutor

Medlem
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av totte1015:

War Thunder är MYCKET bättre än WoWP.
Så mycket mer detaljerat och verkligare!
Tycker alla borde testa detta spel!

World of Warplanes är inte en simulator. Försöker inte ens efterlikna realism så det går inte ens att jämföra på det sättet. Samma sak med World of Tanks ingen simulator. Det är inget de strävar efter. För övrigt så håller IL-2 Sturmovik fortfarande hög klass och är det bästa krigsflygplansspel/simulator där ute på marknaden.

Korrektion, bästa stridsflygssimulatorn för ww2
För andra theatres finns det "plenty" så som falcon,dcs,lockon men det vet du säkert.

Förvisso men jag personligen tycker bättre om WW2 och därefter som IL-2 har, 50-talets flygmaskiner. Vill inte ha några målsökande missiler som de finns i andra spel. Ska vara svårt att skjuta ner andra plan med bara kulsprutor

Ja sant gillar också ww2 mer , men recon ändå att det finns sjukt kvalitativa titlar där ute, DCS är ju förmodligen den mest detaljerade simen per flygplansbasis även om den som komplett produkt inte är en höjdare.

1
Skriv svar