Spelkonsoler, bl.a. PS1, PS3, GB, GBC, GBA, NES

Medlem
Spelkonsoler, bl.a. PS1, PS3, GB, GBC, GBA, NES

Hallå där!

Som om inte alla spel och spelrelaterade prylar vore nog (se mina andra trådar! Jo, kolla in dem!!) så har jag även haft en del spelkonsoler liggandes som jag köpt mer eller mindre spontant på tradera (tillsammans med ett gäng spel) eller på spelsidor som den här och sedan tänkt sälja vidare. Ja, och sen köpte jag en PS3 Slim med PS Move och skulle behålla Move men sälja konsolen...det blev inte av...haha. Nåja.

Så, det jag har till salu:

En NES. Sladdar kan finnas. Säljer den nog i befintligt skick eftersom jag har svårt att prova om den fungerar. Har nog gamepads att sälja också

En Master System utan sladdar. Har ej gamepads till den.

En gammal PlayStation. (ej PSone-modellen). Sladdar kan finnas. Ska ha fungerat för den förre ägaren. Gamepads kan finnas.

En PlayStation 3 i nyskick, komplett och knappt använd alls. Allt ingår. HD:n är på 320 GB. Modellen är Slim.

Det står även en defekt amerikansk PS2 och samlar damm. Det är nog något med CD-läsaren som krånglar (har för mig det). Sladdar kan finnas.

En svart Game Boy Advance SP som fungerar fint finns också (om jag inte har sålt den redan...höhö! Nej, men den ligger nog här nånstans.). Laddare kan finnas. kartong finns. En manual finns.

En röd Game Boy Advance SP i väldigt fint skick, komplett med kartong och ett gäng manualer (orkade ej kolla vad alla broschyrer handlade om), men någon laddare syns ej till i kartongen dessvärre. Kan finnas på annat håll. Ej testad, men ser så ny och fin ut att jag skulle bli förvånad om den inte fungerar.

Har även tre gamecubes till salu! En svart, en lila och en svart med Metroid Prime-loggan! Sladdar bör finnas. Några gamepads finns nog ej. Däremot två minneskort med okänt innehåll (spännande va!). Ej kartong eller manual.

En Game Boy Color. Lila. Drivs med batterier. Ingen laddare behövs. Finns nog varken kartong, manual eller några andra tillbehör till den (som hörlurar), men ej kollat.

En Game Boy. Samma som med GBC:n.

En Game Boy Pocket. Samma som med GBC:n, men ett slags fodral ingår.

En vit Game Boy Advance i mycket fint skick, komplett med kartong och manualer! (Låg t.o.m. kvar batterier i den.) Drivs med batterier. Testad, fungerar.

Spel till dessa konsoler? Jo då, det finns en hel del. Se min tråd med PS3-spel. Till övriga konsoler har jag också en hel del spel, vet dock ej ännu riktigt vad som ska behållas och vad som ska säljas.

Gamepads till NES har jag nog också ett par stycken liggandes någonstans, om det är intressant(och det är det väl antar jag, om man faktiskt vill spela också! [wink] ). Och givetvis en hel hög med spel till NES (och några till Master System) men det är inget som jag har gått igenom nu.

Medlem

ingen psp?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

ingen psp?

Jo faktiskt. Vad ger du för en PSP då? Den råkar vara helt ny. Skicka PM.

Medlem
Skrivet av Banjo:
Skrivet av joary639:

ingen psp?

Jo faktiskt. Vad ger du för en PSP då? Den råkar vara helt ny. Skicka PM.

hehe där ser man. Dock råka jag hitta en PSP go på gamestop begagnad i fredags för 470 kr vilket jag tyckte var ett fynd. Så nu behöver jag ingen längre..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Rackarns, du kunde ha fått min nya för 600. Eller kanske 550. Jaja, om du vill kan du få köpa ett spel istället.

Medlem
Skrivet av Banjo:

Rackarns, du kunde ha fått min nya för 600. Eller kanske 550. Jaja, om du vill kan du få köpa ett spel istället.

Nu tar inte PSP GO skivor.. så jag kan bara ladda hem spel från PSN.

Vad ska du ha för PS3an?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar