Grand Theft Auto V - Vi har ett datum!

Robot
Grand Theft Auto V - Vi har ett datum!

Väntan på att få se ljuset i slutet av tunneln är äntligen över.

#nyhetstips, #grand-theft-auto, #rockstar-games


Medlem
Grand Theft Auto V - Vi har ett datum!

najs!! pc dirr då!! annars kan dom fara!

Medlem

lite drygt att behöva vänta 8 månader när man trodde det var 4. Men jag tar hellre ett färdigt, polerat spel än något sönder buggat skit spel...

Medlem

Nej!! Vad ska jag nu spela på Dreamhack!

Medlem

Så möljligtvis Januari/Februari 2014 då OM dom nu orkar göra en PC portning :/

Medlem

JAAAAAAAAAAA GTA <3 skiter i om det kommer först till konsol får väl köpa det 2gånger

Medlem

Satan, mår dåligt
Men i alla fall, nu har vi äntligen ett datum!! Hade dock sett framemot att kunna lira det i sommar.

Medlem

NEJ!
Ett datum på en PC release så hade ursäkten varit godtagen.


signatur

- Wiiga -

Medlem

jag kmr nog ej köpa det iaf, dock är det annorlunda med andra GTA och gör det bra och inte kopierar deras forna spelsätt.

Då kan det bli riktigt bra och då köper jag säkert det, annars forgett it,bra storyline med coop läge oxå hade varit skitnajs

Om det här är sant, då måste ju PC vara igång nu också?

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Bullshit, köpte Xbox 360 nu i jul endast för GTA V, var BEKRÄFTAT till våren, dvs om några månader, och nu är det I HÖST.. dra åt helvete

Måste vara första spelet som flyttar släppdatumet...

Inaktiv
Skrivet av zhrooms:

Bullshit, köpte Xbox 360 nu i jul endast för GTA V, var BEKRÄFTAT till våren, dvs om några månader, och nu är det I HÖST.. dra åt helvete

Du ska se att det kommer till PS4/XBOX senare under året.

Medlem

Jag ser det som ett positiv tecken. Det betyder att dom arbetar hårdare nu för en viktigare deadline och släpper rent spel inte bugg city 5 där dom flesta företag är. Men det är faktiskt jobbigt att vänta och undrar PC release blire 2014???


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Förhoppningsvis så kommer det till pc direkt, annars får man bara damma av gamla bettan(ps3an). Det lär bli ett riktigt kul spel. Stora öppna miljöer som man kan dra runt i i timmar.

Medlem

Ha på minde födelse dag

FM-guru
F.d. Sisyr

Hoppas förseningen betyder att det släpps till alla format (PC inkluderat) samtidigt. Det lär förstås bara förbli en våt dröm, men man kan alltid hoppas.

För övrigt så har månader liten begynnelsebokstav, Olander. Språkpolisen slår till igen.

E: Kan tillägga att jag fyller år den 19:e, därav min förhoppning!

Medlem

Blir ett förstadagsköp till min gamla 360, hoppas det inte blir lika seriöst som fyran bara.

Medlem
Medlem

Ge mig en till Trailer som ursäkt så är det okej!


signatur

Nämen!

Medlem

Bra att dom tar tid på sig. Kollar man tillbaka på skicket GTA IV släpptes i så kan dom väl knappast skjuta upp det för mycket...

dmn
Medlem

PC Release september 2014 då...

Medlem

Om de inte släpper PC versionen den 18:e September så kan de ta sig någonstans där solen inte skiner.

Medlem

Jag som har kvar min 360 enbart för detta spel! Nu vet jag inte hur jag ska göra.. Ge mig bekräftelse på en PC version så jag kan sälja min 360!

Medlem

Kan ju inte vara försenat då det inte fanns release datum?!?

Inte ett knyst om en PC version...jaja det finns andra spel.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Står fortfarande Release: Q2 2013 på FZ.se, och dem kan man lita på.... eller?

EDIT: Där ändrade ni snabbt hehe

Medlem

Enligt CDON ska PC versionen släppas samtidigt som konsol

Medlem

2014 för PC då.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Enligt CDON ska PC versionen släppas samtidigt som konsol

Alltså det är inget man ska gå efter om man säger så.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

KoP
Medlem

Perfekt releasedatum! Kan man sitta inne och götta medans det höstruskar utanför.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Bullshit, köpte Xbox 360 nu i jul endast för GTA V, var BEKRÄFTAT till våren, dvs om några månader, och nu är det I HÖST.. dra åt helvete

Sedan när var det BEKRÄFTAT? Var kanske lite dumt att köpa XBoxen innan du hörde det officiella släpptdatumet från Rockstar? De hinner t o m lansera den nya XBoxen innan dess.. hehhehehe


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar