En högoktanig trailer för Battlefield 3: End Game

Robot
En högoktanig trailer för Battlefield 3: End Game

Slutspelet är nära och Electronic Arts har släppt en ny trailer för det.

#nyhetstips, #electronic-arts, #battlefield, #battlefield-3-end-game


Medlem
En högoktanig trailer för Battlefield 3: End Game

fan va ballt detta kommer bli

Ser riktigt kul ut imo, Gillade starkt Air Superiority.
Dock är jag jävligt rädd för hur styrningen av motorcyklarna ska funka.

Har en dålig smak i munnen av motorcykel spel med tangentbord och mus och man såg även det i trailern.

Ett klick med "D på tangentbordet" tex för att svänga höger och cykeln viker sig 90% grader på 1 sekund för att sen räta upp sig igen.

Men vad vet jag, Har inte testat det än, Men just saying : )

Skribent

Hm... Måste jag köpa Battlefield 3 på nytt till PC?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ja för er som köper allt ni ser, det kommer ju garanterat inte se så häftigt ut som det gör i trailern!
Helikoptern saknar ju t.ex den där spinning-effekten i BF3.

Ska blir intressant att se hur Air Superiority kommer funka med alla tillvalsgrejer i flygplanen.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det skulle vara riktigt najs om de va så som trailern. Men tyvärr blir det aldrig sån action. Fast det blir tillräckligt så man blir nöjd.

Inaktiv

Syftar titeln också till att det är sista expansionen vi får se innan det är BF4 som gäller?

Medlem

Förundras att folk fortfarande spelar Battlefield Cod Edition 3. =/

Man kan ju hoppas att BF4 går tbx till rötterna men då hoppas man väl alldeles för mycket.

Skrivet av dotque:

Ja för er som köper allt ni ser, det kommer ju garanterat inte se så häftigt ut som det gör i trailern!
Helikoptern saknar ju t.ex den där spinning-effekten i BF3.

Ska blir intressant att se hur Air Superiority kommer funka med alla tillvalsgrejer i flygplanen.

+1 on that

Ljudet är helt otroligt bra, precis som vanligt. Det här DLC:et är nog det jag kommer spela minst. Det är alltid någon mupp som har högsta level i något flygplan och bara susar omkring och plockar ned alla på 5 sekunder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

AIR SUPERIORITY!

*sprutar överallt. kladd överallt.*


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av eatem:

Syftar titeln också till att det är sista expansionen vi får se innan det är BF4 som gäller?

Ja vad man sett hittills så är det här det sista DLC't som kommer till Battlefield 3!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tycker att CTF skulle funnits med från början, kul att det kommer om än på slutet. Air superiority blir väl kul för alla flyboys, själv är mina luftinsatser mediokra

Blir inget BF4 för mig, om nu inte NextGen med x86 arkitektur och nytänk leder till att konsollportning inte är ett smutsigt ord längre. (Man kan ju alltid hoppas)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Roligt hur BF3 har blivit mer och mer av en Modern Warfare-klon med varje expansion.

Medlem

Tror det blir svårt för mig att ta mig tillbaka in i BF3. Jag älskade spelet innan det kom en jäkla massa expansioner.

När det var Battlefield 3 så fanns det gott om servrar att välja mellan, lätt att bara bege sig in i stridens hetta och köra. Nu känns det som att jag måste köpa spelet igen, med Premium, för att ens få en chans att röra spelet. Och som jag förstått, även med Premium är det ganska bristande. Visst, massor med häftiga game modes och massor av nya häftiga saker och ting, MEN det är inte så häftigt när det är bristande support från spelare.

Det är svårt att ha roligt nu. :\ Mer krångel än vad det är värt(och ändå inte få ta del av det häftigaste).

Kanske behöver man söka en CLAN för att få en chans att ha roligt. Njae, jag drar mig undan. Känns inte som de förstått hela grejen med att behålla fans att vilja fortsätta spela. Såvida det är Dice eller EA vet jag inte, men något är fel...

Medlem

Motorcycles really?

Jag tycker det där var fjantigt och överdrivet.
GTA/COD..

Jag vill se ett Battlefield från WW2 eller och helst Vietnam!
Tanks, hele's och Jeeps räcker gott och väl för mig.

Medlem
Skrivet av dotque:

Ja för er som köper allt ni ser, det kommer ju garanterat inte se så häftigt ut som det gör i trailern!
Helikoptern saknar ju t.ex den där spinning-effekten i BF3.

Ska blir intressant att se hur Air Superiority kommer funka med alla tillvalsgrejer i flygplanen.

Det är väl en ganska självklart grej att det inte kommer se ut sådär i spelet, att det är en specialgjord video just för marknadsföring.

De flesta har väl redan sätt de andra trailers för de föregående expansionerna så det är väl klart att man ska vara beredd på att det inte kommer se exakt ut sådär, precis som de tidigare expansionsvideorna.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av dotque:
Skrivet av eatem:

Syftar titeln också till att det är sista expansionen vi får se innan det är BF4 som gäller?

Ja vad man sett hittills så är det här det sista DLC't som kommer till Battlefield 3!

Vilket vi tackar för.

Medlem

Kommer nog bli skulle jag tro )

Medlem

Härligt! Förra DLC'n var riktigt rolig...hoppas denna också blir det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Det här spelet hade ju varit så jävla bra om trailern kunde reflektera lite över hur spelet kommer bli.

I verkligheten sitter en ryss på ett berg och HS:ar alla med en kulspruta. Inte lika rolig tralier dock.

Medlem

Är inte speciellt taggad för varken CTF eller Air Superiority, men nya banor är aldrig fel!
Synd bara att man aldrig har några "epic moments" i likhet med det i filmen, kanske hänt tio gånger i sedan jag började spela 1942, de flesta i FH eller PR


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Roligt hur BF3 har blivit mer och mer av en Modern Warfare-klon med varje expansion.

Du spelar inte BF3 väldigt ofta va?

Avstängd

Gött att man får ny dator strax innan release till skiten thank u premium

Medlem
Skrivet av Swink:

Motorcycles really?

Jag tycker det där var fjantigt och överdrivet.
GTA/COD..

Känns mer som de tagit inspiration från Chuck Norris himself:

Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av kebbe:

Roligt hur BF3 har blivit mer och mer av en Modern Warfare-klon med varje expansion.

Du spelar inte BF3 väldigt ofta va?

Slutade när man började kastas ut från servrar för att inte ha köpt DLC-kartorna. Det finns inte mycket "Battlefield" kvar i serien när motorcyklar flyger över tanks medan någon skjuter RPG från en ATV under en vild jakt för att komma först till flaggan. Trailern ovan ser mest ut som en mix av snöskoterjakten i MW2 och valfri Motorstorm-karta.

Medlem

Lite mer vapen hade ju inte skadat. Nåt jag saknat länge i BF serien är att man skulle kunna ha valmöjligheter på pistolerna också. Men kanske kommer i 4an. Lite skeptisk till den där SAM humveen, 2 missiler som låser på och faktiskt skjuter ner helin på det avståndet....nja jag tror på de när jag ser de.

Det där med motorcyklarna verkar vara en gimmick som de snappat upp av BF-spelare. Att leka Kamikaze-pilot i fordon tycker jag borde vara något som de tog bort möjligheten att göra; det lockar till tramsigt spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Som alltid ser Trailern bra ut. Men spelet är lika dåligt och buggigt för det.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

Som alltid ser Trailern bra ut. Men spelet är lika dåligt och buggigt för det.

Är ju det bästa FPS spelet enligt mig. jaja smaken är som baken....delad och tur är väl det

12
Skriv svar