Sex säljer?

Skribent
Sex säljer?

Blev exponerad för lite riktad reklam när jag lattjade runt med imgur häromdan. Vad tror ni om det här spelet?

Porriga brudar och budskap som "This game can bust any relationships" och "Guys lose their mind from this game..". Måste ju vara bra skit om jag helt tappar förståndet?

Hmm...

(Okej, det här blir sista gången jag använder farbror Joakim-memen på ett tag, men den är ju så bra!)

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Sex säljer?

Sex, eller porr? vilket av de två kan vi klassa den stora mängden spelreklam som säljer sig med sådant ovan. Jag undviker spel som försöker sälja till mig på detta viss. Tera gjorde mig förgrymmad, och Blade & soul kommer inte ens få en chans.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Som vanligt, sex säljer. Det har det väl alltid gjort i alla tider mer eller mindre. Själv blir jag skeptisk direkt när jag ser sådana bilder och/eller dylika texter, det känns som de har något uselt att dölja med hjälp av ögongodis. Ungefär som en maträtt som inte smakar något annat än peppar och chili.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Skribent

Killar som vill ha bilder på snygga killar då? Ska de vara förvisade till min blogg?


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers

Eller Fragzone. Rörlig bild dessutom!


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Eller Fragzone. Rörlig bild dessutom!

Jag är väl inte med i Fragzone, din dummerjöns!


signatur

I am the black wizards.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Johan Olander:

Killar som vill ha bilder på snygga killar då? Ska de vara förvisade till min blogg?

I'm already there!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Sex sells, but who's buyin'?

Någon vettig själv som fattar referensen?

Skribent
Skrivet av luftman:

Sex sells, but who's buyin'?

Någon vettig själv som fattar referensen?

?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av luftman:

Sex sells, but who's buyin'?

Någon vettig själv som fattar referensen?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/40/Megadeth_-_Peac...

?

Yay, nu blev luftman glad

Skribent


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar