Inaktiv
Dungeonland

SÖKES

Jag söker 3(eller fler) hjältar som kan testa ut min themapark(dungeonland copyright belongs to critical studio) med mig som er värd.

Just nu så kostar en biljett 9.99 euro för varje hjälte eller så kan ni om ni är flera vänner så går det även köpa 4 pack för "bara" 29,99euro.

För er hjältar som har haft taskiga DM så hoppas jag att ni ger mig en chans att visa att vi alla ska ha kul i dungeonland med awesome loot och massor av monster som ska dö.

Lägg till Nopnip på steam om ni känner för gå på äventyr eller ni bara känner för lira andra spel.
ps.Headset är ett måste
---------------------------------------------------------------------------------

För er som inte vet vad jag pratar om kan kolla denna lilla video från vår kära TB där han är DM och hans besökare är Jesse Cox, Dodger och Genna.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Har gått i tankarna att köpa det men då jag inte känner en själ som har lust all lira med mig så har det inte blivit av
Hojta om du får i hopp lite fler!


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Inaktiv
Skrivet av Mytacism:

Har gått i tankarna att köpa det men då jag inte känner en själ som har lust all lira med mig så har det inte blivit av
Hojta om du får i hopp lite fler!

Då är vi tre nu då ^^ bara en till för ett fullt dungeonland game.
Step right up ladies & gentlemen.


signatur

Psn name:Demodemo222

1
Skriv svar