Släppdatum för Grid 2 sladdar in

Robot
Släppdatum för Grid 2 sladdar in

För er som gillar snäva kurvor och höga farter kan ni se fram emot Maj lite extra.

#codemasters, #grid2


Medlem
Släppdatum för Grid 2 sladdar in

wiie längtat!

Avstängd

Grid 2 ser förvånansvärt bra ut! Kan nog bli ett köp

Medlem
Medlem

Det är med stor skepticism jag står och väntar med öppna armar.. Hmm..

Medlem

Ett av de få bilspel som jag faktiskt gillar är Grid - så det här är intressant!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

GE MIG DIRT 4!

Medlem

det är värt att nämna att ps3trophies org och xbox360achievements.org gör trophy listan till Grid 2 det är första gången det har hänt att ett spelföretag låter några andra göra trophy lista. Om inte jag har helt fel

Medlem

ge mig Midnight Club 4 som launch spel till nästa genaration av konsoller så är jag nöjd. Klarar mig med NFS:MW2 tills dess.

Medlem

Finns det ingen gameplay från spelet?

Kan man montera på en kulspruta eller rocket-launcher?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

En gång i forntiden var codemasters en bra spelstudio. Tyvärr har "consolemasters" bara släppt skitspel sen Colin McRae dog. De är utgivare av det största fps-fiaskot i spelvärlden... Operation Flashpoint Dragon Rising, spelet som var ospelbart och så dåligt att utvecklarna själva la ner supporten efter ett par månader (inget patchande i världen kunde rädda den skiten).

"200km2 to roam free on", det fanns två pyttekartor.
"Works best on dedicated servers", det fanns överhuvudtaget inga dedikerade servrar.. osv osv.

Den som köper ett consolemasters spel kommer att bli besviken.

Medlem
Skrivet av henkka:

En gång i forntiden var codemasters en bra spelstdio. Tyvärr har "consolemasters har" bara släppt skitspel sen Colin McRae dog. De är utgivare av det största fps-fiaskot i spelvärlden... Operation Flashpoint Dragon Rising, spelet som var ospelbart och så dåligt att utvecklarna själva la ner supporten efter ett par månader (inget patchande i världen kunde rädda den skiten).

"200km2 to roam free on", det fanns två pyttekartor.
"Works best on dedicated servers", det fanns överhuvudtaget inga dedikerade servrar.. osv osv.

Den som köper ett consolemasters spel kommer att bli besviken.

Jävligt sant! Men jag älskade Grid och kommer nog gilla det här med!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Detta spel kommer nog f*n floppa tror jag. Det är väldigt sällan någon lyckas göra en bra 2a.
Nog för att 1an är arkadigt men det var hur som helst väldigt roligt.
Har dock svårt att tro 2an skulle kunna bli lika bra eller bättre men återstår att se!

Medlem

Håller mig till Forza, ettan var lite för arkadig för min smak. Vill jag ha arkadkänsla spelar jag Sonic and All Stars eller Mario Kart till 64an, inte förtjust i allt för arkadiga bilspel typ NFS.

Skribent
Skrivet av Naida:

Finns det ingen gameplay från spelet?

Självklart! http://www.fz.se/filmer/20120927/grid-2-gameplay-first-look-c...


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar