Hett rykte: Playstation 4 avtäcks den 20 februari

Robot
Hett rykte: Playstation 4 avtäcks den 20 februari

Om 19 dagar är det den 20 februari. En teaser får oss att tro att det är dagen då Playstation 4 föds.

#nyhetstips, #sony, #microsoft


Medlem
Hett rykte: Playstation 4 avtäcks den 20 februari

And so the next-gen war begins!

Let's get ready to ruuuummbllleeee!

Medlem

Wow, detta är intressant. Hoppas att det är Playstation 4, även om det kommer att svida lite i plånboken.

Medlem

The hype train is arriving! Jag blev barnsligt uppspelt över detta. Förstår inte varför faktiskt, bara en console ju

Medlem
Skrivet av Wortex:

The hype train is arriving! Jag blev barnsligt uppspelt över detta. Förstår inte varför faktiskt, bara en console ju

Det är inte "bara" en console.

Framtiden är här!
En ny era börjar!
En ny livstil!
Nya virtuella krig!
Nya gnäll i forumen

2013 kommer bli fantastiskt!

Medlem

And so it begins...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Jag tror det är en ny playstation 3 modell som är någon hundralapp billigare och där skalet är gjort i kartong.

Inaktiv

Hoppas Sony släpper sin konsol snart, har kört xbox i många år nu och blivit lite mätt.
Så det blir med stor trolighet en Playstation denna generation som är på g.
Ombyte förnöjer.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Är också sugen på ett PS4. Sist jag ägde ett playstation var nog playstation 2.

Medlem
Skrivet av MrTall:

Jag tror det är en ny playstation 3 modell som är någon hundralapp billigare och där skalet är gjort i kartong.

Bra tänkt, en ny variant av PS3 kan jag också tänka mig att det är faktiskt eller någon ny tjänst. Kommer ni ihåg han SonyJapanen som sa att det inte fanns någon mening med att vara först. Det talar ju emot att det är PS4 som avtäcks.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av papaz1:
Skrivet av Wortex:

The hype train is arriving! Jag blev barnsligt uppspelt över detta. Förstår inte varför faktiskt, bara en console ju

Det är inte "bara" en console.

Framtiden är här!
En ny era börjar!
En ny livstil!
Nya virtuella krig!
Nya gnäll i forumen

2013 kommer bli fantastiskt!

Håller med dig helt. 2013 kommer ta ett stort kliv på konsolmarknaden vilket verkligen behövs!! Just nu håller man två starka lik(360/ps3) levande. Brukar inte bry mig så mycket om just grafiken men är så otroligt uttråkad av både PS3 och 360. Det har varit min PC som burit mitt tålamod i väntan på nästa generations konsoler.

Så otroligt mycket att se fram emot detta år!

Medlem
Skrivet av MrTall:

Jag tror det är en ny playstation 3 modell som är någon hundralapp billigare och där skalet är gjort i kartong.

Hobo Edition?


signatur

- Wiiga -

Medlem

Förmodligen en ny PS Vita. Den nuvarande presenterades ju på samma event för 2 år sedan. Sony har ju sagt själva att dom inte tänker vara först ut med PS4, så jag tvivlar på det faktiskt. Skulle ju kunna ha något med Gaikai att göra också.

Medlem

Är det bara jag som tycker att man kan urskilja reflektioner/inzoomade detaljer ibland (speciellt i början) i klippet som skulle kunna vara en ny konsol? ...eller skenar min fantasi?

Medlem

Var det inte Sony som nyligen sa att PS3:an skulle hålla i 10 år?

Medlem

Hmmm nu sitter man i valet av en ny konsol eller uppgradera min PC. Lite sugen är man på en PS4 eller 720 men lätt är det inte att välja vilken väg att vandra

Medlem
Skrivet av luftman:

Var det inte Sony som nyligen sa att PS3:an skulle hålla i 10 år?

Ja?

De slutade ju tillverka PS2 för bara några veckor sedan så varför skulle man "dumpa" PS3 i samma sekund som "PS4" släpps?

Medlem

Äntligen, nu kommer det börja komma spel till datorn så man inte kan sitta o rendrera film i bakgrunden

Medlem

En gladare nyhet än den igår att G.T.A V ska släppas i september när min hype var för stor att den skulle släppas nu i vår men men nu har man en annan nyhet att see fram emot älskar PlayStation

Medlem
Skrivet av Veqtor:

Äntligen, nu kommer det börja komma spel till datorn så man inte kan sitta o rendrera film i bakgrunden

Kanske om grafikkortet är starkt. Förhoppningsvis klarar ps4 av 1080p den här gången. Ps4 måste nästan lyckas för Sony har hemskt dålig ekonomi

Medlem

Tänk vilket enormt antiklimax om de bara utannonserar Move 2.0.

Inaktiv

Japanska trailers.. herre min hockeyspelare va drygt.

Medlem

coolt säkert saftig summa på 7 lax o uppåt

Medlem

Jag tror inte jag kommer införskaffa en "next-gen" konsol denna gången, men jag ser fram emot att se vad det blir. Förhoppningsvis ganska bra skit så att portningar inte blir lika hemska.

Medlem

Förhoppningsvis så är det ju ett meddelande om att Sony har kursat och att det inte blir några fler konsoler.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Sjukt tråkigt att se alla svincoola "konceptbilder" på ps4 och 720, det kommer ju bara sluta med en grå och en vit låda

Medlem

Dags att börja spara pengar då !

Medlem

Ny handkontroll till PS3 med touchpad förstår ni väl.

Massor av indikationer i teaserna att PS4:an kommer kallas "Playstation Orbis".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har sagt det till mig själv å mina polare.. Det som kommer ut först av dessa blir köpt av mig. Är så jävla trött på ps3 idag.. Slutade köpa spel till den för flera år sedan. Blir GTA5 det sista spelet man köper? Kommer det till PC så blir det iaf inget köp. Fler som tänker som mig?

12
Skriv svar