FZ Play – Hetast i februari

Robot
FZ Play – Hetast i februari

Månadens heataste releaser rymmer såväl dregglande utomjordingar som svärdsglada krigare och gulliga plattformshjältar.

#aliens-colonial-marines, #rayman-legends


Medlem
FZ Play – Hetast i februari

Rayman <3


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Varför ingen berättarröst? Tyvärr så kommer det inget denna månad för mig. Skulle gärna vilja ha Rayman: Legends men har inte råd med ett Wii U och anser heller inte att det är värt att köpa ett Wii U bara för det. Nästa månad kommer det bra skit dock!

Medlem

Hoppas verkligen på Colonial Marines! Känns som att det var förra veckan dem släppte de första bilderna! (:

Medlem

Minns att jag hade ett demo till playstation,på det fanns ett stealth spel som hette Metal Gear Solid.Det var ett otroligt kul spel.Har det här ultravåldspelet Metal Gear Rising nånting med Solid att göra?

Medlem

Så många spel den här månaden


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelar Crysis 2 nu och det är verkligen ett "underwhealming" spel. Jag har knappt kul längre men nu är jag på slutet så jag kan lika gärna spela ut det. Trean ser ut att vara mer av samma. Tråkigt på en så bra etta.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ser fram emot Dead Space 3 faktiskt. (och där haglar arga kommentarer emot mig) men gillar faktiskt att trean är lite snabbare än föregående i serien. Och jag hoppade faktiskt till när Necromorphs hoppa upp ur snön, så mer skrämmande än tvåan faktiskt som var allmänt segt och neutralt spel.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av purjo:

Varför ingen berättarröst? Tyvärr så kommer det inget denna månad för mig. Skulle gärna vilja ha Rayman: Legends men har inte råd med ett Wii U och anser heller inte att det är värt att köpa ett Wii U bara för det. Nästa månad kommer det bra skit dock!

Med produktionen av Fragzone hann vi inte lägga röst denna gång. Saknade du den? Vi blev lite osäkra till om den verkligen behövs.


signatur
Medlem
Skrivet av Robez:

Minns att jag hade ett demo till playstation,på det fanns ett stealth spel som hette Metal Gear Solid.Det var ett otroligt kul spel.Har det här ultravåldspelet Metal Gear Rising nånting med Solid att göra?

Det är samma värld men en spinoff titel, där av metal gear rising istället för solid (då det inte är tactical espionage action). Raiden (han man spelar) har varit med i metal gear solid 2 och 4 tidigare.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Med produktionen av Fragzone hann vi inte lägga röst denna gång. Saknade du den? Vi blev lite osäkra till om den verkligen behövs.

Jag tyckte inte det behövdes faktiskt. Med det sagt vill jag heller inte avskräcka från att lägga på berättarröst.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Ser fram emot Dead Space 3 faktiskt. (och där haglar arga kommentarer emot mig) men gillar faktiskt att trean är lite snabbare än föregående i serien. Och jag hoppade faktiskt till när Necromorphs hoppa upp ur snön, så mer skrämmande än tvåan faktiskt som var allmänt segt och neutralt spel.

Är också väldigt taggad på Dead Space 3 trots de minst sagt nedslående nyheterna den senaste tiden, Uppskattade verkligen båda tidigare spelen i serien som är oerhört bra sci-fi spel med bra atmosfär.

Medlem

Saknade Skyrim DLC'et Dragonborn i filmen

1
Skriv svar