Starcraft II-film visar sociala nyheter

Robot
Starcraft II-film visar sociala nyheter

I en filmserie kommer Blizzard prata om vad vi kan vänta oss av Starcraft II: Heart of the Swarm. Den första handlar handlar om den sociala biten.

#blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm


Medlem
Starcraft II-film visar sociala nyheter

Coolt! bra grejer

Inaktiv

"Players near you"

Varför inte bara införa LAN-funktionen istället? Något som jag verkligen saknar!

Medlem

HoTS är en klar förbättring av WoL.

Så himla mycket av det här som man trodde skulle vara med på releasen av SC2.

Antar att med LoTV expansionen kommer battle.net automated tournaments.

Inaktiv

När det nämndes "Social Features" blev jag rädd att skit som Facebook skulle integreras i spelet...

Medlem
Skrivet av Segas:

När det nämndes "Social Features" blev jag rädd att skit som Facebook skulle integreras i spelet...

Det är ju till viss del det redan. Du kan ju använda FB för att lägga till kamrater till din vännerlista.


signatur

Videomupp

Medlem

Det är allt som folk frågat efter, speciellt det att kunna byta region. Blizzards Starcraft team är riktigt bra!

Inaktiv

Ja, social features, precis det jag vill ha, gameplay och annat kan slänga sig i väggen

Inaktiv

Är taggad för HotS, tycker interfacet får en uppgradering de får då WoL blev omkonstruerat så det tar lite längre tid att ta sig vart man vill.

Dock tycker jag det är lite knäppt att en expansion ska komma med klan/group support, sådant borde de fixat redan i WoL tycker jag.

Får se hur storyn utspelar sig, intro cinematic var tuff som fan :).

Medlem

Fan en månad kvar till HotS släpps cant waaait!

Medlem

Kommer bara spela det för kampanjen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag kan inte se det här! Flash funkar inte på min android platta. Är det någon som har en lösning på det? Min surfplatta är en Asus Transformer Prime.

Mvh
Splurr

Medlem
Skrivet av Splurr:

Jag kan inte se det här! Flash funkar inte på min android platta. Är det någon som har en lösning på det? Min surfplatta är en Asus Transformer Prime.

Mvh
Splurr

Nej flash spelar på PC, inte andriod platta. Tror varken Asus eller Prime har en spelare som heter transformer, rätta mig om jag har fel. ( googla ditt problem, alltid snabbast )

Kommer nog bli hysteriskt coola strategier i proleague när hots släpps, ska bli spännande!

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Segas:

När det nämndes "Social Features" blev jag rädd att skit som Facebook skulle integreras i spelet...

Det är ju till viss del det redan. Du kan ju använda FB för att lägga till kamrater till din vännerlista.

Tror dom tog bort det faktiskt.

1
Skriv svar