Hett rykte: Playstation 4 avtäcks den 20 februari

inK
Medlem
Skrivet av MrTall:

Jag tror det är en ny playstation 3 modell som är någon hundralapp billigare och där skalet är gjort i kartong.

Gött, då kan man äntligen börja spela i badkaret!


signatur

Every trophy counts...

inK
Medlem
Skrivet av voicu:

Dags att börja spara pengar då !

Då kan du få kopiera min Lången-rad:

Tampa Bay Lightning - Winnipeg 1 (1.87)
Washington Capitals - Philadelphia Flyers 2 (2.55)
Djurgårdens IF - Mora IK 1 (1.55)
Färjestads BK - HV 71 Över 5 mål (2.30)
Linköping - AIK 2 (4.20)

Odds - total: 71.40


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag vet inte, känns inte som något stort... Inget hype liksom, tror inte de kommer att visa eller säga något med tanke på vad Sony's chef sa för inte så länge sen, om att de vill vänta o så?

Hursomhelst, så verkar det ju möjligt ändå, jag menar, de vet att alla törstar efter nya konsoller, så de måste ju veta om de teasar något att alla förväntar sig det... Så man skulle ju tro att de inte är dumma nog att sedan säga eller visa något helt irrelevant till nästa generations konsoller.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

(en vild gissning uppenbarar sig)
Nya PSN med gaikai integrering!

Medlem

Vem tror på vad Sony säger nuförtiden? Ni minns väl hur det var när de skulle lansera PS3an. Innan den hade släppts så hade Sony talat om vad den skulle klara av och vad den skulle kunna göra. Det var en himla massa gott gott iallafall. Men sedan när de släppte maskinen så funkade inte allt de som de hade sagt i sin reklam, till råga på allt så tog de sedan bort funktion efter funktion (allt för att kunna tjäna mer pengar),, och dessa funktioner var till stor del varför många valde just PS3an.

Nä Sony borde fan dö en plågsam Harakiri död,, det är inget seriöst företag längre. De är likadana som ett riskkapital bolag.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Jag har mina förhoppningar på en ny generation utav konsoler detta året då det förhoppningsvis kommer att bringa bättre prestanda till alla dessa konsolportar vi pcanvändare får dras med.

Får fortfarande rysningar över vissa spel man köpt till fullpris som visuellt är en ren besvikelse och som kontrollmässigt knappt fungerar utan att koppla in 360-kontrollen (eller liknande) i usbporten.

Mer prestanda till konsolerna betyder mer prestanda bakom spelen som ändå skall portas åt fel håll för mig och många andra.

Let the war(s) begin as I shall embrace it!

Medlem

Jag chansar på gaikai, om man pausar 0:08 så ser det ut som gaikai loggan iaf.

Medlem

Själv köpte man 2 ps3:or till, en till en vän och en extra att ha i vardagsrummet, har en gammal fatboy i sovrummet som mediaserver

12
Skriv svar